Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Elektronická uzávierka (Grip control) v Berlingu XTR.
Právě je čtv 28. lis 2024 5:54:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 12:15:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 13. říj 2010 17:35:55
Příspěvky: 105
Bydliště: Košice
Čakáme do rodiny nové Berlingo XTR, kde v doplnkovej výbave bola zaškrtnutá aj elektronická uzávierka diffu na prednej náprave. Je tu niekto, kto s tým má reálne skúsenosti? Na snehu, blate, piesku ?

Druhá otázka sa týka nejakého packetu ktorý obsahuje vnútorné priečniky v kabíne. Ide mi o to či sa tam zmestia dva snowboardy, predajca mi to nevedel potvrdiť.

ďakujem

Andy

_________________
EX- c4 seduction 10/10


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. čer 2011 8:14:23 
Offline

Registrován: úte 26. dub 2011 13:30:53
Příspěvky: 77
to mas dobry. V CZ Grip Control u Berlinga vyskrtli.Muzes ho mit pouze, kdyz si koupis Teepee Pazouta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. čer 2011 9:52:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 13. říj 2010 17:35:55
Příspěvky: 105
Bydliště: Košice
Tak auto už je u predajcu v Prešove. Berlingo XTR s Grip Control má iba 15" kolesá, bez Grip contr. klasicky 16", čo mi príde divné. Miesto priečnikov pod strechou v kabíne sú nejaké odkladacie boxy, takže snowboardy pôjdu zase do truhly :x A je čierne, teda predpokladám, že bude väčne špinavé.

_________________
EX- c4 seduction 10/10


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. čer 2011 14:20:02 
Offline

Registrován: úte 26. dub 2011 13:30:53
Příspěvky: 77
jo aha, tak to mas ModuTop, tam asi vnitrni pricniky nedas, no. Za to budes mit stresni hagusy- kratsi, ovsem pouzijes ja jako pricniky - daji prendavat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 12. črc 2011 20:54:14 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 9:22:51
Příspěvky: 207
Grip kontrol funguje ve spojení s ABS a ESP proto asi ty 15" kola na 16" by to asi nefungovalo tak jak má.Více méně to funguje tak že podle nastaveného modu jízdy a terénu počítač vyhodnocuje pomocí čidel ABS prokluz kol a pomocí ESP to které kolo přibrzdí aby se to chovalo podobně jako klasická uzávěrka diferenciálu. Viděl jsem to v TV kde to předváděli na Partnerovy tvrdily že to zlepší průchodnost ale na nějaké velké rajtování v terénu to stejně asi nebude spíš tak polní cesta na chatu nebo trochu sněhu na horách.

_________________
Peugeot 807 2 hdi 100 kw šesti forf FAP

Bylo :Berlingo 2.0 Hdi r.v. 2000 malej stěhovák
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz