Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Spaleny oblozeni
Právě je pon 25. lis 2024 11:30:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: sob 28. kvě 2011 1:18:32 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
Mam C4 Picasso kratas s automatem. Jezdim v 2x tydne v noci urcitou stejnou trasu. Minimalni provoz. Uz asi 3x s odstupem nekolika tydnu se mi stalo, ze po prijezdu do garaze dost silnej smrad, klasika nejaky oblozeni. Obesel jsem brzdovy disky a na vsech jsem udrzl ruku. Takze brzdy ne, asi spojka. Jezdim na automat, cesta je celkem bez prevyseni, jak jsem uz psal v noci plynula jizda 50 a 90 knm/h, bez zastavovani, minimalni provoz, jizda na automat bez zasahu do padel. Tak proc se ta spojka pali? Netusite nekdo, v cem je problem?
Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 22:49:23 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Obesel jsem brzdovy disky a na vsech jsem udrzl ruku.

Tak to už víte, co vám smrdí.

Já je mám studené.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: ned 05. čer 2011 20:26:32 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
Ruka se da dlouhodobe udrzet na teplote kolem 50 stupnu. Dost pochybuju, ze takova teplota na vsech diskach by zpusobila takovy paleni oblozeni, aby to tak smrdelo.
Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2011 0:32:05 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
A myslíte disky jako kola nebo opravdu šaháte na brzdové kotouče?

Pokud tam máte něco teplého, tak buď nejezdíte plynule, ale jako prase a nebo tam máte závadičku, třeba přirezlý váleček. Ale pokud to je teplé vše (na 50°C), tak holt jezdíte jako prase a smrad tomu odpovídá :-(

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2011 10:53:34 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:54:09
Příspěvky: 19
Dobrý den,
bohužel nevím co máte za motor, ale pokud máte naftu, tak bych to s největší pravděpodobností viděl na vypalování FAPu, kterým jsou vybaveny všechny naftové motory od PSA. Když to auto takto smrdí, jede přitom po vypnutí motoru ventilátor na chladiči? Pokud ano, tak je to s FAP.

_________________
Citroen C5 1,6 HDi SX
Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi BMP6 EXCLUSIVE
Peugeot 308 1,6 THP PREMIUM PACK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2011 23:21:29 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
Tech 50 maji primo brzdovy kotouce. Asi tedy jezdim jak prase se spotrebou na 1.6 HDI 5,3/100. ;) Podivny je, ze se to stava tak 1x za dva mesice na stale stejny trase. Kdyby bylo neco pridrenyho na valeckach ci zaseklej kaminek v oblozeni, tak nebudou vsechny disky stejne teply. Navic podobnou teplotu maji i kdyz nic nesmrdi.
Spis to bude opravdu ten FAP. Vetrak me ale bezi par vterin skoro po kazdym letnim dojeti do garaze. Kdyz to udelalo v zime, tak jsem si vetraku nevsiml. Ale zato jsem si vsiml ze z pod stredu auta mirne proudil teplejsi a smradlavejsi vzduch nez byl v garazi. Jen me trochu prekvapuje, ze je to stejnej smrad jako spojkovy nebo brzdovy oblozeni.
Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: úte 07. čer 2011 17:21:33 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Já teda chod FAPky nikdy nezaregistroval, vůbec za těch 370 tis. km netuším, jak se projevuje.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 20:45:33 
Offline

Registrován: úte 19. bře 2013 1:39:35
Příspěvky: 31
Čau. Chalani, ja mam úplne nové GP 2,0 nafta cca 300 km najazdene. Dnes som cca po 10 km vystúpil z auta tiež zaregistroval tiež smrad ako kedy horelo obloženie. (Doteraz som nemal žiadny problém, čo sa týka zápachu.) Kotúče boli teplé, no na 10 km si myslím že trosku viac. Ale valčeky boli uvoľnené( lebo som skúsil pohnúť autom ručne). Teraz je dilema, či mi neblbne automatická parkovacia brzda alebo je to ten FAP. Keď sa vypaľuje FAP filter, palubný počítač o tom neinformuje? A koľko to vypálenie trvá? Díky.

_________________
Citroen C4 Picasso Grand 2,0Hdi 2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 10:36:10 
Offline

Registrován: čtv 08. bře 2012 0:04:36
Příspěvky: 69
Tento zapach "niečoho spaleneho" pozorujem aj ja a rovnako v nepravidelnych intervaloch. Zavadu na brzdach som tiez nezistil :?:
Takisto som za rok a pol používania auta (cca 25 tis.km) nezistil kedy sa vypaluje FAP. Prosim "koumakov" o info, ci to naozaj moze byt FAP.

_________________
Citroen C4 GP Exclusive, 2.0 HDi 138HP, 16V, FAP, AT, r.v.2009, RT5, NaviDrive, 7,5l/100km


Naposledy upravil maco22 dne úte 30. dub 2013 11:37:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 10:55:38 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Myslím, že když dochází k regeneraci FAP tak to nijak hlášené není, prý se to dá poznat podle lehké ztráty výkonu či tahu, ale já to nikdy nepoznal, ani tady a ani na P807. Jedinkrát se mi stalo, že se objevila hláška o systému splodin a oranžový servis, ale stačilo jet asi 25 km po dálnici a zmizelo to, takže si myslím, že jsme hodně jezdil po měst FAP se zanesl a po delší rychlejší jízdě došlo k regeneraci a už to je delší dobu OK.
Smrad spálení jsme necítil ještě nikdy. Asi bych kouknul na auto zespodu zda spíš nedošlo k chycení něčeho na výfuk. To se mi kdysi stalo se škodovkou. V servisu koukali všade možně a pak se našel zaseklý kousek plastu co jsme koupil někde na dálnici.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spaleny oblozeni
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 10:13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. bře 2013 10:48:40
Příspěvky: 129
Bydliště: Frýdek-Místek
--Niox : tady by to i vypadalo na FAP , jelikož poukazuješ na ujetou vzd. 300km . Já mám prý nastaveno co 280km cyklus . Řekne to napojená diagnostika jak často i % zanesení .

_________________
Citroen C4 Picasso Grand 2,0Hdi r.v.2009 BMP6 tmavě modrá met.Obrázek
Opel Astra G 1.6 16v 4st. automat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz