Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Ventilace vzduchu v druhé řadě sedadel
Právě je sob 23. lis 2024 21:11:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 16:26:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
calounik never vsetkemu, co ti predajca povie... On je totiz predajca a jeho zaujmom je hlavne pradat... Teraz kedze uz predal, by na tvoju otazku povedal mozno nieco ine ;)
Ludia tu na fore ti povedia vlastne skusenosti... :)

ale nechcem ti brat iluzie z noveho auta - uzi si ho! :D

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 20:28:31 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
To je ale pravda. Vzduch dopředu i dozadu jde z topení stejný, ale cestou dozadu zásadně zchladne a pokud nesepne přídavný ventilátor s přídavným ohřevem vzduchu pod předními sedačkami, tak není tak teplý jako vpředu. V Citroenu mi řekli, že teď v zimě ani nemohou určit správnost funkce, protože okolní teplota musí být dlouhodobě nad 5°C, jinak je celý systém blokovaný ochranou proti zamrznutí ventilátorů. Je ale zajímavé, že někomu to ovládat jde i v mínusových teplotách a někomu ne.

Byl bych rád, kdybyste napsali, jak vám ventilace vzadu funguje.

1) topí a jde ovládat proud vzduchu v B-sloupcích
2) topí, ale nejde ovládat proud vzduchu v B-sloupcích
3) netopí ani nejde ovládat


Já patřím do 3. skupiny a problém jsem částečně vyřešíl tepelnou izolací potrubí, tak, že se dá říct, že vzduch z B-sloupků je po ohřátí motoru teplý.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 20:38:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Zdárek,u mně je varianta 1) topí a jde ovládat proud vzduchu v B-sloupcích ale ten vzduch v zadu je méně teplejší,fungovalo to i když auto stálo venku na mrazech ani bych to nevěděl ale mladej mě to pořád hlásí protože dle názorů tady na foru jsem se na to zaměřil....... ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 10:30:29 
Offline

Registrován: sob 10. črc 2010 18:24:55
Příspěvky: 50
Já jsem asi varianta 3, vůbec mi to ovádání vzadu přijde jako potěmkonova vesnice. mám dvouzónovou klimatizaci, takže vzadu kolečko +/-. V zimě tam jde vlažný vzduch, ne vyloženě studený, ale kolečko nedělá nic bez ohledu na nastavení hlavního panelu.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6HDI BMP6 Obrázek jako s hnojem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2011 12:18:27 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Tak jsme na tom asi stejně. Já mám ale už po záruce. Pokud máš auto v záruce, radši to včas reklamuj a dej vědět, na co přišli. Já to chci řešit asi v dubnu, až se u Citroenu nebudou moct vymlouvat na nízkou okolní teplotu. Bojím se ale, na co "příjdou" a co kvůli tomu budou chtít všechno měnit.

Je tu ještě někdo, komu to nejde ovládat? Myslím, že i miki_pilot to popisoval nějak podobně.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13. bře 2011 21:04:19 
Offline

Registrován: ned 13. bře 2011 20:56:49
Příspěvky: 2
Ahojte,

mam C4GP, rv2010, 2.0hdi. V manuale sa jasne pise, ze
-system klimatizacie dozadu nevykuruje, iba chladi
-ak mate na displeji vodica vsetko na auto a predne aj zadne sedadla vyplnene, tak zadne ovladanie je neaktivne. Mozte tak akurat lamelami zavriet privod. vetraky sa tocia podla potreby. zo skusenosti mozem povedat, ze tam fuka STALE chladny vzduch bez ohladu na nastavenie vpredu.
-ak mate na displeji vodica zadne sedadla len obrysom, tak zadne ovladanie vetraku funguje, cize mozte regulovat silu prudenia. Nie teplotu ani nic ostatne (mam verziu auto klima bez displejov v b stlpiku).
-ak mate na displeji vodica zobrazene len predne sedadla, zadne ovladanie je neaktvne a nefuka tam ziadny vzduch.

Nastudoval som si, lebo som viezol rodinu par stoviek KM a tiez som sa z toho nevedel vysomarit. Este som to nevyskusal, cize neviem potvrdit, ci to takto, ako pise manual funguje, ale vyskusam a dam vediet.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 8:28:06 
Offline

Registrován: ned 13. bře 2011 20:56:49
Příspěvky: 2
Ahojte,

tak som to dnes cestou do prace vyskusal. Vonku 10stupnov, zo zadnych vyduchov isiel po nastaveni u vodica na "zadne sedadla len obrys" teply vzduch, ktory sa dal velmi pekne regulovat otocnym ovladacom na B stlpiku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 11:45:09 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Taky mi to v zadu topi.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 16:19:39 
Offline

Registrován: úte 21. pro 2010 20:47:20
Příspěvky: 117
C4GP 1,6VTi Tendance z 12/2010
varianta 1)
- je-li teplota pod 5°C nebo 6, tak regulátor v B sloupcích je jen na parádu (ze sloupků jde "vlažný vánek", někomu vzadu vadí a zavírá mřížku)
- je-li teplota nad 6°C (+/- přesně teď nevim), tak je regulator v B sloupcích funkční (žádné "dlouhodobě", prostě hned)
/přičemž onen "vánek" odpovídá režimu "auto" = jde tedy ubrat až skoro není cítit žádný, či naopak fukar
/aby zadek topil jako předek jsem nedocílil

Ještě budu dále sledovat...

_________________
C4GP new 2.0 BlueHDi MAN6 Feel 2016 (provoz 6/2017)
C3 FEEL III. gen, 1,2 PureTech 60kW/82k, 2017 (provoz 9/2017)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 21. kvě 2011 15:50:56 
Offline

Registrován: pát 13. kvě 2011 20:08:36
Příspěvky: 42
Hele panove, neni u toho topeni a chlazeni dozadu souvislost s zatizenim sedadel? Proste kdyz vzadu nikdo neni, tak to neco nedela. :idea:
Jirka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 21. kvě 2011 17:07:45 
Offline

Registrován: pon 03. led 2011 1:59:45
Příspěvky: 95
To asi ne fučíto i když jedu sám,záleží jak si to nastavíš u sebe ty- čermý panáčky.Manuál str.32

_________________
Citroen C4GP 1,6HDI- BMP6,Dynamique 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 16:23:37 
Offline

Registrován: stř 30. bře 2011 19:10:45
Příspěvky: 34
Mám řešení k zadním větrákům, buď vzít molitan a přelepit nebo vzít pU pěnu a vystříkat, protože to je opravdu jeden z paskvilů jak od šouklařú, je to něco jak když si malé dítě sedne na kolotoč s autíčkem , je spokojené, že se volant točí, ale v podstatě se nic neděje.
Asi to, přelepím izolepou. Tady toto auto je jak krásná ženská, podívate se na ni a rozum jde do p....
P.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 21:42:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
To pepa6455:
neviem co chces riesit? MilanSK to napisal presne ako to funguje. A aj vacsina ostatnych majitelov to tak ma - ja nie som vynimka. Ak ti ti nefunguje ako to popisal MilanSK, tak to reklamuj u Citroena...
A co sa tyka toho rozumu a citu - my sme na rozdiel od teba zrejme kupovali C4P z rozumu - ano, je to pekne vozitko aj vyzorovo, ma emocie, ale hlavne sme si pred jeho kupou jasne vydiskutovali, co od tohoto typu auta ocakavame!
Hlavu hore! :D

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2011 23:46:00 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Přesně tak, toto auto je jak pěkná ženská. Někdo si ji vzal z rozumu a někdo pro vzhled. Ja jsem si ji vzal z obou důvodů a už jsem s C4 dva roky šťastně ženat. A až mi poleze na nervy, pořád aspoň bude na co koukat, což se u jiných, co mají auto z rozumu tak docela říct nedá. Pro mě je Citroen tak trochu srdeční záležitost a kdyby C. dělal rakve, chci v ní být pohřbený, abych se na hřbitově mezi těma škodovkama vyjímal.

Pepo, radši přispěj do tematu "Co mi vadí na Picassu", že je jak pěkná ženská. To já jsem za to naopak rád.
Horší by bylo, kdybych si z blbosti vzal škaredou ženskou. No né?

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03. čer 2011 15:16:15 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Záhada je vyřešena. (nešly ovládad ventilátory v B-sloupku a netopiloto dozadu)
Dnes jsem byl v Citroenu Červená Hospoda u Třebíče, zjistili že vše je v pořádku, jenom byl celý systém nějak rozhozený a museli nastavení ventilace sladit. Teď už jde vše ovládat.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz