Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nová C4
Právě je úte 26. lis 2024 0:12:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 21:34:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
V týdnu mi přišla mailem nabídka od dealera na zapůjčení nové C4 na 24 hodin.
Rád bych se v tom svezl, ale nic nebývá tak jednoduché.
Zkoušel jste už někdo využít této akce? Jak to probíhá a funguje?

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 21:49:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
Rozmy > a nebylo v tom mejlu malym pismem napsane ze se to vztahuje POUZE pro kupujici lidi?
to asi znamena ze das nejake potvrzeni ze si u nich poupis novou C4 a oni ti ji na 24 hodin pujci

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 22:29:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:17:00
Příspěvky: 203
Bydliště: Kolín
Havlicek.Lukas píše:
a nebylo v tom mejlu malym pismem napsane ze se to vztahuje POUZE pro kupujici lidi?
to asi znamena ze das nejake potvrzeni ze si u nich poupis novou C4 a oni ti ji na 24 hodin pujci

Se trochu zamysli vyskusal som a nepaci se mi, a co pak ? Musim si ho koupit ?

zde je email : http://www.uloz.to/8262270/novy-citroen-c4-pdf zadne poznamky malym pismem....

Zde podminky u autorizavoaneho dilera sice na C3 ale predpokladam ze u C4 budou stejny:

Zcela vyjmečně nabízíme možnost vyzkoušet nový Citröen C3 bezplatně k zapůjčení na 24 hodin, případně sobota a neděle.

Podmínky akce:
doba zapůjčení max 1 den, nebo sobota a neděle
limit najetých kilometrů po dobu zápůjčky max 100km
vozidlo je pojištěno s 5% spoluúčastí vaší strany v případě poškození či nehody z vaší viny
vozidlo dostáváte s plnou nádrží, tak má být i vráceno
při vrácení je účtován poplatek 100kč za umytí a vysátí vozu
vyhrazujeme si právo bez udání důvodu vozidlo nepůjčit

k dispozici jsou dvě C3,
1/písková 1,4i 75k SX, čelní sklo Zenith, paket CITY, manuální klima, rádio CD/MP3
2/černá 1,4i 75k SX, čelní sklo Zenith, automatická klimatizace

Takze zustava najit dilera co pujcuje C4 zamluvit si auto :D

_________________
Citroen C4 Coupe 1,6i 80kW SX VTR r.v. 2006, NaviDrive RT4, Modre podsvietene tlacidla+displeje, Moje Garaž


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 23:02:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak sem si to asi s necim spletl :-P

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 23:24:04 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
Takže....mám za sebou zkušební jízdu v této akci. Nelenil jsem a hned se objednal, byť dotyčná paní ví, že si auto nekoupím, protože mi moje prodala 2 roky zpátky. V Carlingu mají 1,6 VTi Tendance. Zápůjčka na 24 hodin a nelze přes víkend. Vůz se předává s plnou mádrží a tak je potřeba jej i vrátit. Kilometry nikoho nezajímají. Já najel nějakých 360 a bylo to docela poučný. Našel jsem pár much. Některý jen trochu otravný, jiný dost k nasrání. Ale jako, asi bych bral. Takže....při usednutí člověk hnedka pozná rozdíl. Auto jaksi dospělo. První pocit je, že je člověk autem obklopen, zatím co ve staré C4 je tak nějak kolem hodně místa. Motor se mi zamlouval a po tom co mi ukázal PP se mi zamlouval ještě víc. Ukázal totiž jet za nějakých 6,5 a to jsem auto dostal se 170km na počitadle. Jen pro porovnání...moje 1,4 jezdila ze začátku za 7,2 a docela dlouho trvalo, než jsem se dostal pod 7. Po rozjetí člověk zjistí, že je vše líp odhlučněno. Počínaje dveřmi....centrál tak děsně necvaká...až po hluk jdoucí od kol ať ve formě valení pneumatik či od nerovností. Zadní náprava se chová stejně jako v předchozí C4 což mě až tak moc nevadí. Na moje ježdění to stačí a Seb má ve voze něco krapet jinýho. :-) Ještě musím tu trasu, co jsem si dal s novou projet i se svojí a budu mít trochu srovnání. Protože jsme tu většinou fandové značky, tak ty pozitivní věci zkrátím a zmíním se o tom co se mi moc nezamlouvalo. Takže...děsně se špiní "klika" kufru, byť je schovaná. Od mlhovek je vidět kulový stejně jako u staré C4. Přisvěcování do zatáček je silně návykový, ale díky na prd svítícím mlhovkám ho opravdu využije člověk jen při zatáčení doleva, protože sedí na levé straně. Přisvícení doprava je málo znatelné, protože mlhovky holt svítí do země. V souvislosti s tím jsou úplně na pytel přední světla, protože mají rozptyl paprsku takový, že při jízdě v mlze vidíte před sebou opravdu bílou stěnu, ale až nahoru a pokud je mlha ve formě jakoby mráčků, tak si připadáte jako by se na vás valila. V tomto jsou světla staré C4 mnohem lepší. Dostal jsem se dokonce do situace, kdy jsem jel krokem,protože jsem neviděl pomalu ani kde je krajnice. To mám ale za to, že jsem se toulal v noci po vysočině. Bohužel, když jsem zhasl potkávačky, tak jsem na tom byl téměř stejně, protože od mlhovek vidět taky nic nebylo. Další věc co mě naštvala...nezavřou se okna při zamčení vozu ovladačem. To mi přijde trochu jako úlet u auta se všemi okny v elektrice se sekvenčním ovládáním. Mírně rozladěn jsem byl z toho, že vůz neměl měnění barev budíků a tónů. Jsem hračička a na to jsem se těšil. Stejně tak i omezovač rychlosti s pamětí. Bylo to zde stejně jako u mojí staré C4. Jinak rolovací kolečka na volantu jsou trochu titěrný. Naše starý jsou lepší. Co se mi líbilo, tak indikátor řazení....řekněme, že tak z 90% se dal poslouchat při klidné jízdě. Jen mám pocit, že ukazuje pouze kdy řadit nahoru. Pak funkce Black panel....kdy svítí jen tachometr, ale bez digitálu a vypadá to tak tajemně hezky. Jinak jsem se až divil, jak moc se toho dalo ujet na pětku naprosto v klidu bez protestů. Co si teď ještě vzpomenu, tak se mi zamlouvala bezšpuntová nádrž. No, to bude asi tak prozatím vše z mých dojmů. Když si vzpomenu, tak ještě doplním.

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2011 0:59:54 
Offline

Registrován: čtv 10. bře 2011 21:28:46
Příspěvky: 2
Mike - Ahoj :) , reagujem na tvoje zoznamenie s novou C4. Vo vedsine mas asi pravdu (hmlu som este nezazil tak neviem posudit) aj ked ako pri vsetkom je to vec nazoru, ale par veci mam ja inych. Pomocou centralu sa daju otvorit a aj zavriet vsetky okna naraz, je to zavisle na dlzke stlacenia prislusneho tlacidka. Dalej je pravda ze v strednej vybave nieje moznost menit farbu podsvietenia co ma tiez mrzi :( , ale zvuky sa menit daju v menu nastaveni auta a priznam sa , ze je to celkom sranda ;) . U mna ma to auto dve minuska 1. to slabucke prenikave pistanie co som spomynal vysie a 2. nenasiel som zobrazenie teploty chladiacej kvapaliny :( -to som este nezazil... Inac prosim ta ak budes mat este moznost vyskusaj to nastavenie podsvietenia displeja na max. ci bude aj v tej testovacej verzii pocut slabucke pistanie, najme ked je radio slabsie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2011 11:25:07 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
Ahoj Mark001. Začnu tím pískáním...jezdil jsem i bez rádia a s denními světly a pískání jsem neslyšel. A to jsem si užíval toho, že je v autě o mnoho větší ticho než v mojí staré C4. Jediné co mě subjektivně překvapilo, že je motor slyšet víc než v 1,6THP se kterou jsem se vezl pár dní předtím. Ale to může být tím, že to byla jízda nějakých 4-5km a tak jsem spíš vnímal jiný věci. Jinak na teploměr jsem zapomněl a to si vzpomínám, že jsem to říkal i manželce, že tam nějak chybí. S těmi okny to bude asi složitější, protože já to tlačítko na ovladači držel docela dlouho a prostě se nezavřely. U svého auta to používám pravidelně pro jistotu, protože jsem si jednou omylem nechal otevřené okno a druhý den jsem se nestačil divit, když jsem tam to sklo neviděl. Naštěstí to bylo na dvoře, takže toho nikdo nevyužil. Od té doby vždy při zamykání tlačítko pro jistotu podržím dýl. Co se týče těch tónů, tak to jsem v návodu nehledal. Jsem to vzdal, když jsem zjistil, že nejdou měnit barvy. Na každý pád jsem na zkoušku přitáhl při rozjezdu ruční brzdu a ozvalo se jen takové decentní pípání a ne ten děsivý zvuk co prezentoval Pepa v autosalonu. Když jsme u ruční brzdy, tak mě překvapilo, jak vysoko se páka musí zvednout oproti staré C4 na to aby auto stálo i z kopce.
Jakou máš motorizaci a jak jsi s ní spokojen? Já osobně bych bral 1,6THP. Protože mi to zrychlením připomnělo moji Xantii 2,0TCT a jsem hračička a tak nějak mě láká pilotovaná převodovka. Pravda, při pohledu do ceníku časem budu muset buď slevit a nebo víc šetřit. :lol:

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2011 14:02:13 
Offline

Registrován: čtv 05. lis 2009 11:59:25
Příspěvky: 38
Ludia moji nechcel som prispievat do fora nova C4 nakolko teraz ju neplanujem kupit, ale..... Mal som ju pozicanu na 2 dni, 1,6 Vti, 120 koni, najvyssia vybava exclusive, naschval som bral motorizaciu ktoru teraz jazdim nakolko sa mi jednalo hlavne o porovnanie podvozku, prepracovanie interieru a celkovo jazdnych vlastnosti. Tak ze sumar, auto ma moc neuputalo, ocenujem vecsi kufor a Connecting box, masazne sedadla na dlhe jazdy, dalej podvozok o trocha lepsi avsak co je podstatne odskoky zadnej napravy ostali( stale jednoprvkova naprava), jednoznacne tam mal ist 6 kvalt, velky minus, pre mna to auto nie je hodne 16 840 Eur a to v akcii, dovolim si povedat ze za 18 000 bude nepredajne. Ostatna výbava je aj v mojej terajsej C4, a nehnevajte sa ale zmena zvukov a podsvietenia interieru su premna nepodstatne.Jednoznacne na to ze stara C 4 tu bola od roka 2004 a nova prisla po 7 rokoch auto malo byt niekde inde, zdoraznujem hlavne podvozok - zadna naprava a 6 stupen prevodovky. Tot moj nazor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2011 23:02:03 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
No, vzhledem k tomu, že se avizovalo, že nová C4 používá techniku ze staré, tak je celkem pochopitelný, že je postavená jak je. Čekat od Citroenu, který jaksi lpí na konstrukčních tradicích, že do C4 dá víceprvkovou zadní nápravu, když i Xantia Activa měla vlečená ramena je tak trochu zbytečný. Navíc spousta konkurentů má konstrukčně tu stejnou nápravu. Mimochodem, jakou má zadní nápravu DS3 Racing? A řekl bych, že Citroen ladí auta spíš na pohodlí a z toho hlavně pramení to odskakování. Já osobně preferuju spíš to pohodlí. Pravda, když mi poprvé odskočila náprava na mojí C4, byl jsem z toho mírně překvapen, ale vzhledem k tomu, že už vím kdy to čekat, tak podle toho i jezdím. Podle mě udělala nová C4 dost velký krok dopředu. Vzhledem k tomu, že nejsem příznivcem tvrdých vozů a i C4 mi kolikrát přijde moc tvrdá, tak mi to vyhovuje jak to je. O tom, proč jsou k mání převodovky jaké jsou se dá jen spekulovat. Asi jsou frantíci přesvědčení, že je to tak správně. 8-)

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2011 15:07:27 
Offline

Registrován: čtv 05. lis 2009 11:59:25
Příspěvky: 38
pozrite si test http://auto.sme.sk/c/5829556/autosmeliv ... epsie.html, ide o priame porovnanie novej C4 s novým Focusom, Astrou, Golfom, ..... atd. Najväčšie nedostatky C4 náprava a sprevodovanie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 8:35:53 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
Nekoukal jsem, jen jsem četl...a i pár příspěvků v diskuzi. A některé příspěvky o "objektivnosti" testu vedou minimálně k zamyšlení o tom jak moc by se podle toho testu dalo rozhodovat. A jak někdo v diskusi poznamenal, tak C4 buď testovali jinou než psali a nebo neuměli řadit, protože jimi testovaná verze má standartně 6tikvalt. Pětistupňovou převodovku má jen 68kW verze. Zadní nápravu nebudeme řešit. Já osobně bych ještě změkčil, asi jsem rozmazlený houpavou Xantií tím pádem mi to vyhovuje tak jak to je. :) Nicméně když se nad podobnými testy zamyslím, tak v dnešní době je asi nejlepším testem taková akce jak má teď Citroen na půjčení C4 nebo jak měl kdysi Opel a ještě lepší jak má Hyundai, který půjčuje auta na týden. Bohužel na základě losu, protože aut nemají logicky tolik. Podle mého názoru jsou totiž podobné testy tak trochu mimo to co normální řidič jezdí a nejlíp si to člověk osahá až ujede několik desítek km, několikrát nasedne a vysedne, naloží věci do kufru a tak. Pak je možný i přemýšlet nad tím, jestli mu vyhovuje motor ten nebo onen, jestli při jeho stylu ježdění vůbec pozná rozdíl v podvozku a tak. No a pak taky záleží jak moc si chce zvykat na novoty, nebo třeba jak moc je skalním příznivcem té či oné značky.

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: úte 19. dub 2011 19:47:29 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:24:36
Příspěvky: 12
Tak, zajtra o 15:00 mi odovzdajú novú C4. Čo ma najviac zaujíma je BMP6, pokiaľ to 99% takzvaných odborných testerov, odborníkov prehnalo s tým titulovaním tejto prevodovky, tak začnem vážne pochybovať o relevantnosti testov ako odborných. Jediné čo ma zaujíma je či je to naozaj (podľa slov niektorých) tak vážne s tým trhaním pri preradení, že by som nebodaj utrpel nejaké zranenie krčnej chrbtici. Určite napíšem svoje dojmy.

_________________
Citroen C4 1,6 e-hdi Exclusive r.v. 2011 Obrázek

....lebo je čo sa aj delením množí - vedomosti....
Keyboard not found! Press any key to continue...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 12:43:46 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 0:24:29
Příspěvky: 76
Bydliště: Brno
No já s ní jel jen kousek v 1,6 THP a pak jsem měl možnost jezdit u nás v práci s mikrobusem, který je tím taky vybaven. A C4 řadila úplně na pohodu (těch pár km) a u mikrobusu jsem se s tím musel prvně trochu naučit. Řekl bych, že hlavní problém je v tom, že od toho každý očekává komfort jak od automatu. U nás v práci se k tomu téměř všichni jak k automatu chovají a podle toho to taky vypadá. Jinak řečeno, je to co chvíli na opravě. Myslím, že důležitý je pochopit jak to funguje a tak s tím zacházet a pak to bude i bez cukání. Na každý pád jsem zvědav na Tvoje dojmy a zkušenosti.

_________________
Citroen C4 1,4 Leader sněhobílý....Obrázek
Citroen CX 2500 TRD TURBO D2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 12:51:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. úno 2010 20:04:38
Příspěvky: 221
Bydliště: Pardubice
.. je to nádherné auto. Kámoš se rozhodoval mezi novou C4 2.0 HDi 120k versus Fabia RS 1.4 TSi, což znamená desing a výbava versus výkon a sport.
Byl jsem s ním na předváděčce a projíždce C4 a RSový Fábky, no řeknu vám, že líp se mi jelo s C4, ale zase na rovné silnici když jsem sešlápl plyn, byla lepší Fábka. Nakonec má kámoš Fabii, protože je levnější a výkonostně lepší.

_________________
drugstore-onlinecatalog.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pon 25. dub 2011 23:15:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. úno 2011 22:38:38
Příspěvky: 97
Bydliště: Pelhřimov
abych řekl pravdu, taky bych volil stejně jako tvůj kámoš, i když je c4 II nádherná..

_________________
Citröen C4, 1.4i 65 kw, r.v. 2006 - výbava 0, moje garáž, moje webová galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz