Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - převodovka, spojka ci něco jiného ?
Právě je stř 27. lis 2024 0:41:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: převodovka, spojka ci něco jiného ?
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 19:27:39 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
ačkoliv auto jest nové (najeto 2tis km)
tak při přidávání plynu nebo brzdění motorem např z kopce při trojce kolem 50km/h (ale i jindy, jen u te 50km je to pekne slyset) me neco na hranici slysitelnosti (no je to proste uz slyset bez radia - s radiem to slyset neni) jakoby drhne, skrabe, susti, (jakoby se trely kovove plochy o sebe)
pokud slapnu na spojku ihned to prestane a pokud ji mam seslaplou a pridam plyn tak to slyset neni, tedy slyset to je jen pokud je motor v zaberu/brzdeni (takze to asi vyluzuje prevodovka)

je to normos a nebo je neco v haji mam a navstivit servis ?

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 13. dub 2011 20:20:37 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
zvykej si,časem přibudou další zvuky a pazvuky.Zachvíli si budeš připadat jako v autobusu Škoda RTO.Nelam si s tím hlavu

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 10:54:29 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 15:55:39
Příspěvky: 103
V pořadu české televize černé ovce někdo řešil podobný hluk u novýho 1,6. Nejdřív mu nechtěli vyjít vstříc, pak jo. Tady na foru se to u novejch 1,6 právě řešilo. Hledej. Podle projevů: převodovka nebo spojka, nic jinýho. A ještě si přihřeju polívčičku. Bylo tady téma porovnání kvality němců a našich žabožroutů. Tohle je další důkaz francouzské mentality. Picasso je po Scenicu druhý a zároveň moje poslední francouzský auto. Kdo je alespoň trochu srdcem strojař, pochopí. Další auto bude škodovka.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 17:03:31 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
James píše:
V pořadu české televize černé ovce někdo řešil podobný hluk u novýho 1,6. Nejdřív mu nechtěli vyjít vstříc, pak jo. Tady na foru se to u novejch 1,6 právě řešilo. Hledej. Podle projevů: převodovka nebo spojka, nic jinýho. A ještě si přihřeju polívčičku. Bylo tady téma porovnání kvality němců a našich žabožroutů. Tohle je další důkaz francouzské mentality. Picasso je po Scenicu druhý a zároveň moje poslední francouzský auto. Kdo je alespoň trochu srdcem strojař, pochopí. Další auto bude škodovka.


Musím súhlasiť, Picasso je prvý aj posledný osobný francúz, kúpili sme ho len preto lebo nám ho ponúkli za super cenu kvôli tomu že sme v citroene kupovali už 4 dodávky a ďalšie auto bude jedine BMW, Mercedes alebo Audi alebo možno nejaký japonec, iné auto v garáži nechcem vidieť, máme dve Mazdy 6 a 626 ktoré majú obidve skoro 200 000 a nebol s nimi ešte žiadny problém okrem bežnej údržby potom ešte máme BMW 3 to je síce nové auto má rok a nebol s ním problém. A s mojím picassom ktoré má najazdené 55 000km je stále niečo: zlé čerpadlo na serve, dva krát menený EGR ventil, vždy po 20 000 km odišiel a ešte zlý ventilátor na klimatizácii. Nech si hovorí kto chce čo chce ale to, že sa francúzske autá kazia viac ako ostatné je pravda!

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. dub 2011 17:34:44 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
jeje sice to neni primo ono ale...

Kód:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/210452801080121/

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 15. dub 2011 8:31:22 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
tak auto je v servisu, prvni vec co pry udelaji je kontrola oleje, ale najeto 2tis je pry malo na cokoliv hodnotit - pokud se to pry radikalne nezhorsi tak by rozebrali prevodku v 10tis km - no uvidim co me reknou odpoledne

info z jine strany mam toto "olej v převodovce mechanici při předprodejní kontrole nekontrolují, to je věc fabriky - tipuji že se roztočilo ložisko (vnější kroužek) ve skříni"

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. dub 2011 9:04:44 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
igi9 píše:
James píše:
V pořadu české televize černé ovce někdo řešil podobný hluk u novýho 1,6. Nejdřív mu nechtěli vyjít vstříc, pak jo. Tady na foru se to u novejch 1,6 právě řešilo. Hledej. Podle projevů: převodovka nebo spojka, nic jinýho. A ještě si přihřeju polívčičku. Bylo tady téma porovnání kvality němců a našich žabožroutů. Tohle je další důkaz francouzské mentality. Picasso je po Scenicu druhý a zároveň moje poslední francouzský auto. Kdo je alespoň trochu srdcem strojař, pochopí. Další auto bude škodovka.


Musím súhlasiť, Picasso je prvý aj posledný osobný francúz, kúpili sme ho len preto lebo nám ho ponúkli za super cenu kvôli tomu že sme v citroene kupovali už 4 dodávky a ďalšie auto bude jedine BMW, Mercedes alebo Audi alebo možno nejaký japonec, iné auto v garáži nechcem vidieť, máme dve Mazdy 6 a 626 ktoré majú obidve skoro 200 000 a nebol s nimi ešte žiadny problém okrem bežnej údržby potom ešte máme BMW 3 to je síce nové auto má rok a nebol s ním problém. A s mojím picassom ktoré má najazdené 55 000km je stále niečo: zlé čerpadlo na serve, dva krát menený EGR ventil, vždy po 20 000 km odišiel a ešte zlý ventilátor na klimatizácii. Nech si hovorí kto chce čo chce ale to, že sa francúzske autá kazia viac ako ostatné je pravda!


A já měl 2x Mazdu 626 ,323f a Mazdu Xedos 6.Motory ok ale u všech odcházely alternátory a kastle doslova prohnily před očima.BMW a Mercedes nejsou zázrak,ale jenom zase auta.Podívej se na fora uživatelů a čti.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. dub 2011 19:49:51 
Offline

Registrován: sob 10. dub 2010 18:35:28
Příspěvky: 22
darko píše:
A já měl 2x Mazdu 626 ,323f a Mazdu Xedos 6.Motory ok ale u všech odcházely alternátory a kastle doslova prohnily před očima.BMW a Mercedes nejsou zázrak,ale jenom zase auta.Podívej se na fora uživatelů a čti.

To je přesně ono. Na fórum většinou lidi píšou, když mají nějaký problém, takže návštěvník fóra má pak pocit, že daný typ auta je poruchový střep, kterému je lepší se vyhnout. Nikdo nenapíše, že má to a to auto a je s ním spokojenej a jezdí bez závad.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,8i, 16V, 2000 - už je v nových rukách, doufám, že v dobrých
Citroen Xsara Picasso 1,6i, 16V, 2006
Citroen C3 Picasso 1,4 VTi, 2012


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. dub 2011 20:15:23 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
mopic píše:
darko píše:
A já měl 2x Mazdu 626 ,323f a Mazdu Xedos 6.Motory ok ale u všech odcházely alternátory a kastle doslova prohnily před očima.BMW a Mercedes nejsou zázrak,ale jenom zase auta.Podívej se na fora uživatelů a čti.

To je přesně ono. Na fórum většinou lidi píšou, když mají nějaký problém, takže návštěvník fóra má pak pocit, že daný typ auta je poruchový střep, kterému je lepší se vyhnout. Nikdo nenapíše, že má to a to auto a je s ním spokojenej a jezdí bez závad.

no ono jde o to,že někteří lidé se zhlédnou v nějaké značce a mají pocit že je to bezúdržbový výrobek. Jako akumulátor.Všechny auta jsou na jedno brdo,rozdíl je jen v prestiži ( na co se tahat v citroenu ,když můžu machrovat v BMW).Na nějaké tabulky spolehlivosti nehledím,každá píše něco jiného.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. dub 2011 9:53:53 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
Citace:
A já měl 2x Mazdu 626 ,323f a Mazdu Xedos 6.Motory ok ale u všech odcházely alternátory a kastle doslova prohnily před očima.BMW a Mercedes nejsou zázrak,ale jenom zase auta.Podívej se na fora uživatelů a čti.


Záleží od toho či autá kupuješ nové alebo majú najazdené 150 000 km. My sme všetky kupovali nové a nemali problém s alternátoromi akurát na 626 začali hrdzavieť zadné blatníky ale predsa už má 10 rokov to sa dalo urobiť a auto je ako nové. A ďalšia dôležitá vec je pre mňa záruka ktorú som u citroenu dostal 2 roky a zrovna po tých dvoch rokov sa začalo všetko kaziť a u BMW som dostal záruku 5 rokov alebo 100 000 km takže to už je čosi iné.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. dub 2011 20:01:13 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
na citronech si kdykoliv behem prvnich dvou let si muzes dokoupit zaruku az na 6let a 120tis km
tusim ze nejvetsi zaruka 6let/120tis km je za 17tis takze to tak zhave neni
kdyby se jim to melo -piip- po 2 letech tak takovou zaruku nedavaji

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. dub 2011 20:23:23 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
Prečo by som mal za niečo platiť keď to mám u iného štandart? Áno poviete, že prémiové autá sú predražené samé o sebe ale tak neviem ja týmto francúzom nemôžem akosi prísť na chuť s dodávkami Citroen je to tiež tak s tými tiež stále niečo je ale tak tým to nemôžem vytýkať pretože sú vyťažené maximálne každodenne, a štartujú sa nespočetne veľa krát za deň a nemôžem ich porovnávať s inou značkou pretože nemám s inými značkami skúsenosť. Ale Picasso mám s čím porovnať jazdí sa s ním tak isto s ako s ostatnými autami čo máme väčšinou na dlhé trasy a na ňom sa stále niečo kazí a na ostatných vôbec nič. A aj veľa známych čo majú francúzov tak sa sťažujú. Ja sa nechcem hádať, že sú to zlé autá ja len hovorím svoj názor na to, že podľa mojich skúseností sa kazia viac ako ostatné.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. dub 2011 21:15:22 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
stezuji si jen ti co se jim to se....
tem co to jezdi bez problemu jsou zticha
renault, citroen i peugeot maji proste cenovou politiku jinou - a sice cena

tudiz levnejsi materialy, levnejsi montaz, delka zaruky jen standardni 2r atd (skoda ma take jen dva roky)
to vse dela to, ze mohou jit s cenou nize - je jasne ze nekde se to muze a nemusi projevit, to ze me zrovna se neco se.. na prevodovce je mrzute, lec stat se muze a nema to nic spolecneho se znackou jako celkem - od odstraneni va dje zaruka - dulezite je jak se k tomu postavi k oprave - odstrasujici priklad je to v Cernych ovcich, ke me se takto zatim nechovali, odkazali me na cca 10tis km kdyz se to nezhorsi

podle me jim je jasne, ze budou davat celou prevodovku novou (protoze jeli to vnejsi krouzek lozidska tak po 10tis km uz ho neprilepi, to bude drazka moc velika a alespon jimt o uzna Citroen jako zarucni opravu) a proto tuhle nechaji proste jeste chvili jezdit...

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 31. kvě 2011 19:29:59 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
tak a je to
obevila se zavada stejna jako ukazuji v cernych ovcich - klapani prevodovky
uz je to v servisu :o

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. čer 2011 20:42:34 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:43:34
Příspěvky: 118
tak dalsi zpravy z bojiste
neoverena informace, ze Citron ČR nechce menit ani sahat na prevodovky pokud se to cele nevyse.. a nebo nema najeto alespon 60tis km...

klapani pri stani a volnobehu je pry normos - taky mate na benzinovych motorem to, ze kdyz na volnobehu seslapnete spojku tak je to cele ticho a kdyz ji pustite tak je u LP kola lehce slyset takove klapani, klepani, proste neni to ok... ? bud neco s loziskem na predlohove hrideli a nebo velke axialni vule, avsak jde o presne odlitky a zadne vule skrz podlozky se nedelaji...

nicmene resili huceni za jizdy - vymenili nejake lozisko a ozub kolo ale neodstranili problem a pridalo se to, ze sebou skubala radici paka na jednicku a navic i jednicka vypadavala pri spravne konstelaci pridani plynu
= dalsi reklamacka

manzelka me presvedcila at to nevracime (auto se ji libi a zadne nove v takove cene proste nesezeneme ani nahodou) tak maji na vybranou
1) vymena cele prevodovky
2) vymena celeho auta
3) odstoupeni od smlouvy


ted to vypada ze fakt vymeni celou prevodovku... pry prijede z Francie - no uvidime

_________________
Xsara Picasso 1.6i SX Exclusive pack (rv2010, provoz2011), spotřeba (zima - 8.6l 20%mimo/80%město vs zima - 7,2l 80%mimo/20%mesto)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz