Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Spotřeby pro porovnání
Právě je pon 25. lis 2024 6:41:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 9:29:08 
Offline

Registrován: úte 04. kvě 2010 9:03:21
Příspěvky: 19
Petr Šimral píše:
Pane, vy lžete : -)

Dojezd je ukazován pouze do 30ti km, pak se údaj vynuluje a již se ani dlouhou jízdou z kopce neobnoví.



Tak teď nevím, jestli toto bylo myšleno na mě ? A pokud ano, tak v čem lžu? :o)

Ano, dojezd je ukazován do 30ti km a pak už se ukazují jen --. No a právě ty -- mě to ukazovalo ještě cca 15 km a teprve pak jsem tankoval a nedostal jsem tam víc jak 56,5l nafty...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 14:34:22 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Jenže při nízkém stavu nafty to přepočítává docela rychle, takže jedu do kopce vysokého, právě mi pípne rezerva. dojezd jde prudce dolů. Klidně během pěti km z 80ti km na 30 km. Pak jedu z kopce a klidně z těch 30 ti km mi to vyleze na 120 km. Ale pokud se dojezd dostane pod 30 km, vynuluje se a ani dlouhá jízda z kopce jej neoživí. Za opravdu prázdnou nádrž lze považovat stav, kdy zhasne i poslední dílek na displeji, pak podle manuálu tam jsou 2 litry nafty. Je tam asi trošku více, ale ne o moc. Každopádně když zhasne i to poslední, opravdu to chce okamžitě k pumpě. Jednou jsem na to musel ujet 40 km a to jsem fest trnul, kdy mi to zdechne. A natankoval jsem 60,5 litru.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 14:53:28 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Já taky nikdy neviděl menší dojezd jak 30 km. Jednou mi nafta došla a trvalo to asi 20 min., než jsem auto po dolití nafty znovu rozchodil. Nedoporučuji. Už jsem do nádrže dostal přes 60 l. Už nevím přesně kolik, tuším 61,5 l.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 18. bře 2011 15:52:12 
Offline

Registrován: úte 04. kvě 2010 9:03:21
Příspěvky: 19
Tak to že mi zhasne poslední dílek na displeji se mi stane v 95% mého tankování. Když pípne rezerva, tak než zhasne poslední dílek trvá to cca 60-70km, v té době se skutečně dojezd hodně rychle mění v krátkých intervalech, ale většinou se při zhasnutí posledního díku pohybuje mezi 30-60 km. Mám již mnohokrát odzkoušeno, že poté se dá bez problémů ujet ještě těch 30-40 km (člověk ale musí mít vypozorováno, kdy se mu začne vypalovat FAP – u mě je to při mém způsobu jízdy cca každých 420 km), protože při tom spotřeba výrazně stoupne a za těch 30-40 km už bych ruku do ohně nedal. Ale i potom jsem do auta prostě víc jak 56,5 l nafty nedostal. Počítám totiž s tím, že výrobce uvádí, že při pípnutí rezervy je v nádrži ještě cca 6-7l nafty, takže by neměl být žádný problém ujet s autem od pípnutí rezervy 100km a taky se mi to zatím ještě nikdy nevymstilo. Maximum najetých km od pípnutí rezervy do tankování mám 129,4 km, ale je pravda, že při tom už jsem trnul. A opět to zopakuji – ani pak jsem do nádrže víc jak 56,5l nafty nedostal. Jediné co mě teď napadlo je pěnivost nafty. Jednou jsem četl někde na internetu článek, že některé nafty při tankování víc pění (Verva Diesel – tu tankuju) než jiné (třeba Shell V-Power Diesel) a tím pádem čerpací pistole dříve vypínají. Já beru nádrž za plnou, pokud mi čerpací pistole 3x vypne. Možná by tam šlo dát víc nafty, ale popravdě řečeno si nedovedu představit, že bych tam ty další 3-4 litry dočerpával po decilitrech na dalších patnáct vypnutí pistole. A jen tak pro zajímavost. Do Fabie, která má psanou nádrž 45l bez problémů tankuju běžně 56l.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: sob 19. bře 2011 0:55:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. úno 2011 22:18:56
Příspěvky: 89
Bydliště: Bratislava
;) Pripájam informáciu, možno to niekomu pomôže...;)

Nádrž má objem 60 litrů (benzin a nafta) a palivoměr je rozdělen na 12 dílků.
15 s po vypnutí zapalování je změřena hladina paliva a zaregistrována do paměti. Je rovněž uložena do paměti hladina paliva zobrazená na sdruženém přístroji ; Při novém zapnutí zapalování je hladina paliva znovu změřena. Jestliže je naměřená hodnota odlišná od hodnoty zaregistrované při posledním vypnutí zapalování, BSI1 z toho vyvodí, že došlo k načerpání paliva a je brán do úvahy nový objem paliva v nádrži. Jestliže jsou obě hodnoty shodné, BSI1 příjme poslední hodnotu paliva zobrazenou na sdruženém přístroji.

Jednotka BSI určuje hladinu paliva k zobrazení v závislosti na následujícíchp parametrech :
- Dodávce paliva, prostřednictvím počítače motoru
- Informaci od palivoměru

Zvláštní případ : Výstraha: minimální zásoba paliva
Určení minimální hladiny paliva provádí jednotka BSI . Výstrahy minimální zásoby paliva (kontrolka, zvukový signál, hlášení) jsou vydány, když je hladina paliva nižší než 5 litrů.

Nouzový režim: V přídadě chyby sítě nebo obdržení neplatné hodnoty sdruženým přístrojem zaujme ručička klidovou polohu 5 s po výskytu závady.

Mez hladiny paliva (v %) Počet rozsvícených dílků
Hladina paliva vyšší nebo rovná 5 1
Hladina paliva vyšší nebo rovná 9 2
Hladina paliva vyšší nebo rovná 18 3
Hladina paliva vyšší nebo rovná 26 4
Hladina paliva vyšší nebo rovná 34 5
Hladina paliva vyšší nebo rovná 43 6
Hladina paliva vyšší nebo rovná 51 7
Hladina paliva vyšší nebo rovná 59 8
Hladina paliva vyšší nebo rovná 68 9
Hladina paliva vyšší nebo rovná 76 10
Hladina paliva vyšší nebo rovná 84 11
Hladina paliva vyšší nebo rovná 93 12

_________________
Obrázek C4P 1.6 HDi 16V BMP6 FAP/2007/Exclusive/17"/AFIL/PANORAMA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: ned 20. bře 2011 19:47:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
panove nehadejte se
nezapominejte ze palivomer muze mit posunuty plovak - ja takhle pri uplnem vyjeti nadrze (podle palivomeru zadna carka nesvitila) sem v nadrzi nasel cca 8 litru paliva :-D z toho vyplivalo ze sempo natankovani se mi ani posledni carka nezobrazila a natankoval sem asi jenom 55 litru az po hrdlo

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 0:51:58 
Offline

Registrován: pon 03. led 2011 1:59:45
Příspěvky: 95
Havlicek.Lukas píše:
panove nehadejte se
nezapominejte ze palivomer muze mit posunuty plovak - ja takhle pri uplnem vyjeti nadrze (podle palivomeru zadna carka nesvitila) sem v nadrzi nasel cca 8 litru paliva :-D z toho vyplivalo ze sempo natankovani se mi ani posledni carka nezobrazila a natankoval sem asi jenom 55 litru az po hrdlo

Kolik se vám ukáže dojezd při plné nádrži??? Mě 1000km,tankoval jsem 55l.Ale najedu jen 900km spotřeba 6,2l

_________________
Citroen C4GP 1,6HDI- BMP6,Dynamique 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2011 8:27:39 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Záleží na tom, jakou spotřebu jsem měl před tankováním. Myslím, že do toho promlouvá i průměrná spotřeba. Mě vzledem ke spotřebě ukazuje plná nádrž po dotankování zpravidla 1200km. Ale taky jsem tam už viděl 1600 km. Zpravidla tankuju, když zmizí poslední dílek a dojezd mám něco mezi 100 a 150 km. Pak tankuju asi 55 l. Teď jsem se ale podíval do poznámek a vidím, že když jsem jednou chtěl dojet k mé oblíbené Benzině, abych natankoval VERVU, PP mi ukazoval dojezd 30 km a k cíli mi chybělo 20 km. Risknul jsem to a po asi 15 km mi došla nafta. Tehdy jsem běžel pro 5 litrů k nejbližší pumpě, po asi 20 minutovém snažení nahodil motor, dojel 5 km k Benzině a natankoval dalších 58 l. Tedy celkem 63 při úplně vyjeté nádrži.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2011 21:08:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
mozno budu so mnou viaceri (ktori to maju) suhlasit, ale uz toto samotne vlakno navadza vas vsetkych, ktori nemate vo svojom podpise priemernu spotrebu (a nehovoriac zakladne udaje o vasom milackovi !) z nemeckej stanky spritmonitor, alebo aj hociakej inej a hned by tu bolo o polovicu menej prispevkov a bolo by to prehladnejsie...
Takze nelente a vytvorte si podpis, aby aj ostatni navstevnici for videli s kam maju docinenia :)

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2011 17:29:08 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
ad Drobcek: to sice není špatný nápad, ale těžko se to dá nařizovat.

Já si u předchozího GP všiml, že někde kolem 100 tisíc km spotřeba skokem klesla o litr. Teď se blížím ke stovce s novým GP a skoro bych řekl, že to nastalo taky. Schválně se ke mně koukněte na první dvě stránky.

Jinak do práce jezdím stále po stejné trase, mám to 178 km. Normální je spotřeba 5,5 litru při průměru 83 - 87 km/h. Předevčírem jsem to jel za 5.0, přitom vichřice od západu opravdu nešla a ani nebyla cesta úplně prázdná. A zajímavé je i srovnání s předchozím GP. To nemá klasický automat, ale BMP6 a jel jsem s ním otočku za 4,5 litru.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2011 9:44:07 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Nejdřív jsem si řekl, na co bych využíval sprintmonitor, když si vedu svědomitě poznámky sám. Včera jsem se ale zaregistroval a začal datlovat.

Jen se zeptám. Jak dostanu údaj o spotřebě do svého podpisu?

Díky

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 8:26:51 
Offline

Registrován: pon 03. led 2011 1:59:45
Příspěvky: 95
Radek píše:
Záleží na tom, jakou spotřebu jsem měl před tankováním. Myslím, že do toho promlouvá i průměrná spotřeba. Mě vzledem ke spotřebě ukazuje plná nádrž po dotankování zpravidla 1200km. Ale taky jsem tam už viděl 1600 km. Zpravidla tankuju, když zmizí poslední dílek a dojezd mám něco mezi 100 a 150 km. Pak tankuju asi 55 l. Teď jsem se ale podíval do poznámek a vidím, že když jsem jednou chtěl dojet k mé oblíbené Benzině, abych natankoval VERVU, PP mi ukazoval dojezd 30 km a k cíli mi chybělo 20 km. Risknul jsem to a po asi 15 km mi došla nafta. Tehdy jsem běžel pro 5 litrů k nejbližší pumpě, po asi 20 minutovém snažení nahodil motor, dojel 5 km k Benzině a natankoval dalších 58 l. Tedy celkem 63 při úplně vyjeté nádrži.

Před takováním průměrná spotřeba 6,2l na 100km,vešlo se mi tam 55l (verva) dojezd 1080 km. To je zatím nejvíc co se mi tam vešlo a co jsem měl nejmenší průměrnou spotřebu.Auto mám od vánoc tak snad to ještě spadne nechápu jak s tím může někdo jezdit za 5l :?

_________________
Citroen C4GP 1,6HDI- BMP6,Dynamique 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 10:56:43 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
ad Radek: na spritmonitoru si vybereš vzor, který se Ti líbí a zkopíruješ větu, která je pod tím do tvého podpisu.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 20:06:34 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Někdy to není jednoduchý, ale jde jezdit kolem pěti litrů. Například dnes Brno-České Budějovice-Třebíčsko ve třech lidech, něco přes 300 km, 100 km s klimou s průměrnou rychlostí 63 km/h a spotřebou podle PP 4,5 l. 30 km dálnice, 30 km město a zbytek silnice. Rychlost obvykle mezi 80 a 90 km/h. Bez tempomatu, na zimních gumách a kdybych se snažil, tak se dostanu na 4,3.
Mohu nafotit údaje z PP, kdyby někdo nechtěl věřit.

Petře, našel jsem symbol spotřeby, ale má více znaků než maximálně povolených 255.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeby pro porovnání
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 22:06:36 
Offline

Registrován: ned 24. říj 2010 8:53:27
Příspěvky: 59
Zdenku, pokud jezdis normalne a obcas se rad projedes, tak spotreba v prumeru 6,2 je naprosto normalni. Mam ji taky takovou. A to uz se mi povedlo jet 120km cestu za 3,8, ale to jsem si pripadal jak magor, jak jsem to hlidal :roll: . Jen jsem to chtel zkusit. Jinak to nehlidam a dlouhodobej prumer se zastavil taky na 6,2.

_________________
Citroen GP 2007 1,6HDi man. Exclusive, navi, kůže.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz