Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vhodná Autobaterie Berligno rv.2005, 2.0 HDi
Právě je pon 25. lis 2024 10:33:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 23. úno 2011 23:31:09 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
co říkáte na tuto autobateii http://www.katalog-autodilu.cz/p-278311 ... 369_862370 ta se mi celkem zamlouvá nevím jak silný je tam aleternátor originál zda by utahl 80Ah či 95Ah baterii. a zda tam opravdu vleze maximálně rozměr baterky 278 x 175 x 190 mm nemá někdo změřeno? děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 8:30:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. úno 2011 8:47:22
Příspěvky: 33
Bydliště: Rudná
Já mám dobrý zkušenosti s autobateriemi Banner. nyní mám v berlingu 74Ah Banner power bull a maximální spokojenost. a cena je víc nez příznivá. http://www.perfektshop.cz/product/autob ... -cr-27030/

_________________
Citroen C4 (B7) 1,4 Vti 95 2014
Citroen C4 Picasso 1,6 Vti 120 2011
Berlingo 2,0HDI spacelight Tonic 2003 - prodáno

www.sadaramen.cz Sady ramen, brzdy, díly náprav, autokosmetika SONAX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 16:26:23 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
ta tvoje je slabší a dražší. já s vartama nikdy problém neměl a tato co jsem psal 77Ah / 780A mi vyjde na 2.390,- a dá se na netu i za 2.261,- a když odečteš dph tak jsi pod dvouma litrama což je už zajímavé a hlavně je silněšjí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 19:22:11 
Offline

Registrován: pon 18. říj 2010 6:23:01
Příspěvky: 47
Někdy za startování nemůže baterka.Je potřeba zkontrolovat všechny důležitý spoje-lisovaný oka(pokud nejsou letovaný doporučuji proletovat),spoje pod šroubky(např u žhavicího relé-nevím jak to má citroen).Pro názornost-lisované oko u baterie-zapnul jsem světla a o to oko si popálil ruku(kdysi felicia)-po proletování těchhle hloupostí mi stará baterka sloužila ještě rok a půl-než jsem konečně musel jít do nové.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 20:26:31 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
jak jsem autí ráno roztahl nechal ho klapat na pruzdno asi půl hodiny co jsem měl ještě práci a pak přes den pár krátkých tras po městě a min 5x startoval a vždy na první tuknití už naskočilo. ale bylo to zahřáté. Olej svitil na minimum tak jsem tam dolil ještě litr olejele plné sintetiky tak se uvidí zítra ráno. co bude auto zkusím nechat zkopce abych to popř roztlačil sám a nahodil a dopoledne by měla být baterka snad tady. taky mě napadlo zda není problém jetě někde jinde. když jsem připojil do zapalovače nějaký tester ráno tak okamžitě blikalo na něm LOW BAT čili baterka vybitá. No zkusím to pak ještě projít jak bude trochu kde. V tom mrazu venku na pakrovišti se kolem toho moc skákat nedá.

Jen mi je divné že jsem to zase ani přes ty startovací kabely nemohl nahodit. Dřív jsem je měl u benzínu a tam to chodilo ok ted už podruhé ani tuk. vůbec nebylo poznat že je tam další baterka připojená se to chovalo naprosto stejně. Jakoby tam kabely vůbec nebyly a když jsem s něma o sebe klpl tak jiskry litaly takže tama to protíká. mají v průměru s izolací cca 6mm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. úno 2011 22:52:44 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 9:22:51
Příspěvky: 207
Jednou kolega v létě zjistil že je bez proudu tak chytnul první ochotnou řidičku měla clio v benzínu a ani tuk tak pak ho natočil kamarád s ducátem a tam to šlo na drc. Takže bych řekl že hodně záleží na tom jak velkou kapacitu baterie má zdrojové auto pokud je naše baterie na cestě do věčných lovišt. V práci kolega říkával baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

_________________
Peugeot 807 2 hdi 100 kw šesti forf FAP

Bylo :Berlingo 2.0 Hdi r.v. 2000 malej stěhovák
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 0:33:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 9:42:24
Příspěvky: 86
-=Ice=- píše:
jak jsem autí ráno roztahl nechal ho klapat na pruzdno asi půl hodiny co jsem měl ještě práci a pak přes den pár krátkých tras po městě a min 5x startoval a vždy na první tuknití už naskočilo. ale bylo to zahřáté. Olej svitil na minimum tak jsem tam dolil ještě litr olejele plné sintetiky tak se uvidí zítra ráno. co bude auto zkusím nechat zkopce abych to popř roztlačil sám a nahodil a dopoledne by měla být baterka snad tady. taky mě napadlo zda není problém jetě někde jinde. když jsem připojil do zapalovače nějaký tester ráno tak okamžitě blikalo na něm LOW BAT čili baterka vybitá. No zkusím to pak ještě projít jak bude trochu kde. V tom mrazu venku na pakrovišti se kolem toho moc skákat nedá.

Jen mi je divné že jsem to zase ani přes ty startovací kabely nemohl nahodit. Dřív jsem je měl u benzínu a tam to chodilo ok ted už podruhé ani tuk. vůbec nebylo poznat že je tam další baterka připojená se to chovalo naprosto stejně. Jakoby tam kabely vůbec nebyly a když jsem s něma o sebe klpl tak jiskry litaly takže tama to protíká. mají v průměru s izolací cca 6mm


Kolik ma samotny drat uvnitr izolace ? Nejsou nahodou ty kabely od Vietvi ? Starovaci kabely s tenkym dratkem a tlustou izolaci moc nefachaj. Taky byva studenak kde je drat nalisovany v klestich.

Ja startoval (teda Smarta) na baterku co mela 11V a bylo slyset, ze se tomu moc nechce, ale ani mi to, z profesionalni deformace (blbosti), neprislo divny. V praci totiz navrhujeme ridici jednotky co musi zusta nazivu a tocit starterem jeste u min. 6V napeti...... Takze 11V pohoda, ne ..... Kamos se mi pak v servisu pekne vysmal.

_________________
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Obrázek Smart 0.8CDi 2000 - Protitanková střela schopná opětovat palbu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 10:06:25 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Vena garážmistr píše:
Jednou kolega v létě zjistil že je bez proudu tak chytnul první ochotnou řidičku měla clio v benzínu a ani tuk tak pak ho natočil kamarád s ducátem a tam to šlo na drc. Takže bych řekl že hodně záleží na tom jak velkou kapacitu baterie má zdrojové auto pokud je naše baterie na cestě do věčných lovišt. V práci kolega říkával baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.


to jsem si taky myslel, na horách první autí nějaká fabka 1.2 říkám si asi na to nemá a tak jsem stopl audinu Allroad vdízlu tam byla baterka 2x tak velká jak moje a bylo to naprosto stejné ani tuk. mě ještě napadlo nemohl by byt motor víc zamrzlý vtěch mrazch popř že tam bylo mín oleje popř byl motor špatně pootočený? nebo že by odcházelo ještě něco dalšího? dneska snad baterka už dorazí a garáž s nářadím je taky zajištěna tak to přehodím snad pak bude klid by to chtělo ale nějak proměřit startování a dobíjení zda je ok. u min auta jsem měl problém taky se startováním a alternátor byl prasklý asi někde o zem jsem trochu víc štrjchnul a prasknul.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 10:10:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Pajas píše:

Kolik ma samotny drat uvnitr izolace ? Nejsou nahodou ty kabely od Vietvi ? Starovaci kabely s tenkym dratkem a tlustou izolaci moc nefachaj. Taky byva studenak kde je drat nalisovany v klestich.

Ja startoval (teda Smarta) na baterku co mela 11V a bylo slyset, ze se tomu moc nechce, ale ani mi to, z profesionalni deformace (blbosti), neprislo divny. V praci totiz navrhujeme ridici jednotky co musi zusta nazivu a tocit starterem jeste u min. 6V napeti...... Takze 11V pohoda, ne ..... Kamos se mi pak v servisu pekne vysmal.


kabely jsem používal na auto s benálem a chodili ok. je fakt že mají už cca 8-10 let. Aly opticky jsou neporušený a když s něma křísnu o sebe tak je to jako svářečka. popř zkusím někde sehnat nějaký kvalitnější nejlépe pro dízly kabely či pro nákladáky startovací at je jistota. ... neporadí kde sehnat takovou tu malou nabíječku do auta na oživení udržu, měli ji v Lídlu za 500 kč, jsem si ji před rokem a něco koupil ale pak někomu půjčil a už ji nikdy neviděl tak ji chci sehant znovu ale furt ji tam nemají. našel jsem na netu nějakou jinou a tam cena byla víc než dvojnásobná či čtyřnásobná a to se mi zdá už moc za to dát. byla moc šikovná malá a tak bych ji vozil v autě pořád


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 15:21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 9:42:24
Příspěvky: 86
V lidlu pred mesicem byla znovu...

_________________
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Obrázek Smart 0.8CDi 2000 - Protitanková střela schopná opětovat palbu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 17:21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. lis 2009 3:21:53
Příspěvky: 145
Bydliště: Soběslav
ice kup uz novou dyt je to porad stejny...... ;)

_________________
Berlingo Feel XL 01/2019 1.5 BlueHDi 130k

C1 01/2017 1.0

Fiat Ulysse II 2,2JTD 2005 je to jako C8 :-) - Prodano 177 tis

Berlingo 11/2001 2.0 HDi 90HP - Prodáno na tachu 305 tis

CX 2.5 GTi jiz v automobilovem nebi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 18:19:09 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Baterii jsem měl mít už včera ale hold internetové obchody co mají na webu skladem není fyzicky a tak baterie dorazila až dneska kolem poledne. Varta Silver Dynamic 77Ah / 780 A ( vyšla mě na 2.390,- kč ) je o něco větší než ta originální Varta L2 600 / 640 A. Baterie je asi o 2-3 cm delší ale vleze tam. sice jsem musel víc sní zápasit páč tam mám hodně nové kabeláže ale je tam a funguej ok. tak uvidíme co to bude dělat časem a hlavně v mrazech. starou nechvám do zálohy a koknu se na ni v klidu v teple garáže, několik nabití a vybití a najde další uplatnění u vláčků či dalších el. zařízeních. Možná by tam vešla ještě o něco větší baterka a hlavně vyšší by nebyl problém i o 3-5 cm. Ale nenašel jsem takovou.

ted už jen sehnat nějakou vhodnou malinkou autonabíječku. ta co byla v lídlu byla super ale prošvihl jsem ji před měsícem a ted nevím kde ji sehnat a kdy tam znova bude :-( byla tam a 500 kč. jiné pěkné kvalitní jsou už cenově uplně jinde cca 2000 - 3500 CZK což se mi zdá už hrozně moc.

mám jen strach aby to bylo jen tou autobaterkou. Aby nebyl problém i někde jinde. nejde mi do hlavy že jsem to nedokázal nahodit ani přes ty kabely. z druhého auta. zda malý průměr kabelů či špatný postup. když jsem měl benznín tak jsem to připojil otočil klíčekem a jel za minutu. Ale tady ani tuk. Někdo říkal že když dám kabely musím to nešchat aspon 30 min na kabelech. jak to je?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25. úno 2011 22:24:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. lis 2009 3:21:53
Příspěvky: 145
Bydliště: Soběslav
odber u diselu je uplne jinde nez u benzinu, otocis klickem a "hodiny" se toci a pokud neni baterie ci kabely k tomu tak nemas sanci

zazil jsem to same s 2.0i toyotou ta v pohode na kabel z 44ah z opel corsa a berlingo ani nahodou z tehoz auta zimu nasledujici

_________________
Berlingo Feel XL 01/2019 1.5 BlueHDi 130k

C1 01/2017 1.0

Fiat Ulysse II 2,2JTD 2005 je to jako C8 :-) - Prodano 177 tis

Berlingo 11/2001 2.0 HDi 90HP - Prodáno na tachu 305 tis

CX 2.5 GTi jiz v automobilovem nebi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26. úno 2011 13:13:04 
Offline

Registrován: ned 17. led 2010 0:29:49
Příspěvky: 83
Včera jsem kupoval v Práglu baterie Varta Blue dynamic 60 a 70 Ah - roční uloženky se zárukou 1rok za celých 660,- a 800,-CZK včetně DPH a dokladu, Black dynamic 56 Ah za 550,- ... .

Mají jeden nedostatek - jsou tzv.levé (prohozené vývody na obalu), ale do 1.9D to půjde předělat, do Golfa TDI taky, žigul to tak již má z výroby no a stará Felicie - veterán má kabely dostatečně dlouhé. Jo a navíc příští týden tady vykupujou staré baterky po 100,-

Naštval jsem vás? :D :oops:

http://www.aku-hagen.cz

_________________
Berlingo 1.6LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. úno 2011 11:32:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. lis 2009 3:21:53
Příspěvky: 145
Bydliště: Soběslav
jezdim na tuto ale znacku nevim
Příloha:
Fotografie0157_1.jpg [84.32 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Berlingo Feel XL 01/2019 1.5 BlueHDi 130k

C1 01/2017 1.0

Fiat Ulysse II 2,2JTD 2005 je to jako C8 :-) - Prodano 177 tis

Berlingo 11/2001 2.0 HDi 90HP - Prodáno na tachu 305 tis

CX 2.5 GTi jiz v automobilovem nebi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz