Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Ventilace vzduchu v druhé řadě sedadel
Právě je stř 27. lis 2024 13:56:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 22. říj 2010 18:53:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Čauky,tak po nějaké době jsem opět zde na foru a při pročítání témat jsem se zaměřil na onen problém který s e popisuje zde,takže po pár jízdech z práce do práce jsem zjistil toto,,,při ranní jizdě po nastartování fouká chvilku vlažný vzduch jak ze předu tak i v druhé řadě ale po chvilce co se vzduch ohřeje tak fouká krásně ohřátý předek i druhá řada,problé se studeným vzduchem nemám a to fakt funguje i ted kdy jsme měly dnes ráno teplotu -3C ... odpoledne při cestě domů naprosto v pohodě a dá se říct že z toho jde vzduch hned ohřátý. ANO při zapnuté AC s ofukem na čelní sklo vyhříváním zrcátek a zároveň zadního skla jde opravdu ve druhé řadě studený vzduch což ale chápu protože všechen ohřáty vzduch jde na ono velké ale krásné čelní sklo. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. říj 2010 11:27:38 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Problém přetrvává, stále nejde ovládat průtok vzduchu v B sloupcích a ani přihřívání toho vzduchu nefunguje.

Částečně jsem to vyřešil tak, že jsem odmontoval přední sedadla a plasty z B sloupků a to potrubí včetně ventilátorů jsem tepelně zaizoloval. Takže teď se ten vzduch, než dojde od topného tělěsa do B sloupků, tolik neochladí a po chvíli se dá označit za teplý. Výrazně tomu pomůže, když zavřu průduchy uprostřed palubní desky. Víc tepla se tak rozděluje do ostatních průduchů včetně B sloupků.

Je to ale nouzové řešení, a tak kdyby někoho přece jenom napadlo, v čem je zakopaný pes, dejte prosím vědět. Citroen je bezradný a po přehrátí SW za 1600,- (což jsem absolvoval) je připraven vyměnit vše, co se dá snad i včetně stěračů. To už by snad bylo levnější koupit nové auto.

Díky,

Radek

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27. říj 2010 20:40:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Zdarec,s tou regulací vzduchu v druhé řadě nemám žádný problém,funguje to od min až po max polohu větráčku ale mám to zaplé pořád na AUTO ,akorát čas od času si s tím potočí naše dítko protože má radost ztoho že tam má také nějaký ten čudlík který i večer svítí. :lol:

...mám ještě jeden dotaz k tomu přehrátí nového SW za oných 1600kč,,,v čem je jiný ten novější a jak zjistím jakou verzi tam mám třeba já,dá se to nalézt někde v menu na display ??? ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 11:03:08 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Nevím, jaké značení mají různé verze SW. Prostě jsem přišel s problémen ventilace a řekli, že je to nejspíš SW a že ho přehrají verzí pro vozy r.v. 2009. Že prý bude nějaká změna v akustické signalizaci některých hlášení a že ventilátory pro zadní sedadla se budou moci ovládat od 5 stupňů celsia venkovní teploty místo původních 3 (údajně ochrana proti spuštění zamrzlých ventilátorů). Taky mi řekli, že ty ventilátory jsou v B sloupcích, později jsem je našel pod předními sedadly.
Trochu pochybuji, že mi ten SW vůbec přehráli, protože nenastala žádná změna v signalizaci, jak říkali a vše v autě bylo nastaveno na původní hodnoty (údaje na klimatizaci, radio a vlastně vše v PP, kromě průměrné spotřeby).

Znovu se ptám, jestli někdo neví, kde najdu řídící jednotku, která řídí ventilaci vzduchu.

Díky,

Radek

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 19:41:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
normalne cucim do dilenske prirucky a motory:
DW10BTED4 a TURBODIESEL DV6TED4
maji v topeni vyhrivaci rezistor vzduchu v kabine

jedine co sem nasel je ovladaci modul ventilatoru a ten je na pridavnem ventilatoru pod predni sedackou (pokud je to tvuj pripad)

Obrázek

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 20:07:25 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Díky, Lukáši.

Potvrzuji. Přesně podle obrázku. U ventilátorů pod předními sedačkami je na každé straně černá krabička, na které je hliníkové žebrované topení, které se tváří jako chlazení tranzistoru, ale ve skutečnosti má opravdu přihřívat vzduch, který se jinak cestou od topení k průduchům v B sloupcích zchladí. Ta krabička vyhodnocuje ovládání v B sloupcích a nespustí přitápění, pokud nejde ventilátor. Byl bych rád, kdyby byl problém přímo v těchto krabičkách, ale obávám se, že není. Musely by se rozbít obě, což je nepravděpodobné, nebo že by jedna nefunkční vyřadila z funkce i tu druhou? Myslím, že ne. Nejsou navzájem spojené a vedou asi přímo do BSI.

Dnes jsem dlouze telefonoval s Citroen mechanikem. Důkladně jsem mu popsal problém a on dospěl k závěru, že po tom co proměří všechny kabely, ventilátory a ovladače (což jsem už udělal - jsou zřejmě v pořádku) a zjistí, že vše funguje, vymění BSI asi za 15000,-. To je pro mě hrozná cifra. Hned jsem obvolal kontakty a zjistil, že můžu sehnat novou BSI se zámky a dvěma klíči asi za 6000,-. Je to z auta sice se stejným motorem, ale s BMP6 (já mám manuál).

Nevíte někdo, jestli jsou ty BSI stejné? Známý říkal, že jo. Že řídící jednotka pro převodovku je zvlášť a do BSI lze nahrát cokoli.
Vůbec tomu nerozumím a nechci koupit za 6000,- BSI, abych pak za 15000,- koupil tu, která tam patří.

Díky za názory a informace.

Radek

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Naposledy upravil Radek dne stř 03. lis 2010 20:39:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. lis 2010 20:29:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
chtelo by to porovnat cisla na jednotce - ale mely by byt zamenne pouze se nastavuje zda se jedna o automat nebo manual

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 22. lis 2010 12:35:59 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Jsem sice objednaný k Velké Matce Citroen na zjištění a odstranění problému, ale stejně jsem to nevydržel a s kamarádem autoopravářem jsem na tom včera strávil tři hodiny. Podle něj je BSI, kabely a ventilátory včetně elektroniky a vyhřívání v pořádku. Nakonec celého pátrání zjistil, že pravé ovládání ventilátoru v B-sloupku vykazuje při přepínání divné hodnoty (to vlevo se chovalo jaksi podle očekávání). Rozebrali jsme to a zjistili, že tam nejsou odpory pro různé polohy, ale signály určité polohy se vysílají prvně přímo do BSI na základě kombinací tří drátů (čtvrtý tam je asi jen kvůli osvětlení) ... Prostě je to složitější elektronika než by se čekalo a vypadá to, že se nechová standartně a BSI zjistí chybu a celý systém odstaví. Je možné, že to tím není, ale možná ano. Zítra bych měl mít nové ovládání, tak jsem zvědavý.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 24. lis 2010 13:35:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Tak to nepomohlo. S novým ovládáním se to chová pořád stejně.
V pondělí jedu do Citroenu.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 12:28:19 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
V Citroenu mi neuměli pomoct, protože prý okolní teplota je nízká (pod 5 °C) a celý systém ventilace na zadní sedadla je v nečinnosti, a proto jeho funkci nemohou vyzkoušet. Řekl jsem jim, že přece stačí dát auto dovnitř, kde je vyšší teplota. To prý ale nejde, protože řídící jednotka vyhodnocuje teplotní průměr za "delší období" (sami nevěděli za jak dlouhé) a chvilkové oteplení nepomůže.

Můžete mi prosím říct, jak se topení na zadní sedadla chová v zimě?

1) při jakých teplotách systém funguje a při kterých ne,
2) které funkce ventilace nefungují v nízkých teplotách (Jde alespoň vypnout přívod studeného vzduchu?) a které ano,
3) jak dlouho musí být okolní teplota nad 5 °C, aby se systém zaktivoval nebo naopak?

Dále mi v Citroenu řekli, abych s tím přijel až na jaře, kdy bude okolní teplota dlouhodobě nad 5°C :? Do té doby mi děti vzadu umrznou :(

Díky za odpovědi.

Radek

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 17:23:32 
Offline

Registrován: pát 23. dub 2010 21:44:57
Příspěvky: 41
Bydliště: Pardubicko
Ja mam pocit, ze ze sloupku ma jit pouze studeny vzduch pro ochlazeni v lete, teplo jde k zadnim sedadlum z otvoru pod sedaly ridice a spolujezdce. Ma to i svou logiku - teplo stoupa vzhuru, takze pro teply vzduch je lepsi jit "od podlahy".
Ted jsme byli v Alpach a deti si vzadu nestezovaly na chlad - vystup chladneho vzduchu ze sloupku lze preci vypnout.

21.5 2011 Odstranena zbytecna citace moderatorem H1po

_________________
C4GP, Leader, 1.6Hdi, BMP6, 2008,,
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 23:03:41 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Ba ne.
Vzduch do sloupků jde od motoru teplý, cestou by ale zchladl, proto je pod předními sedačkami u ventilátoru topné těleso. Několikrát jsem to měl v ruce. To, co tady píšu, mi taky potvrdili v Citroenu.
U mě ale stále platí, že ten přívod vzduchu nemůžu vypnout ani ovládat rychlost ventilátorů pro B-sloupky.

Jak to tedy funguje u ostatních v zimě? Třeba už to mám v pořádku, ani o tom nevím a budu muset počkat na teplejší počasí.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. pro 2010 22:00:56 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
Nazdar - testoval jsem při teplotách minulých dnů - při mínus 15-ti - a nastavení - všechno jako řidič / všechny figurky černé/ - ze sloupků i k nohám zadních cestujících šel teplý vzduch /klimatizace v režimu "auto A/C"- při změně nastavení na vzadu obrys vpředu černéfigurky - fungoval ventilátor ve sloupcích taky standartně - otáčky šly měnit podle potřeby - syn mne sám upozornil jak jde ze sloupků krásně teplo - tak nevím ale myslím že u mne OK - teda musím to zaklepat protože jinak ??? no až to výřeším tak Vám povím - problémy s motorem. R

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. led 2011 18:28:06 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
Takže u mne odzkoušeno,že při venkovní teplotě okolo -2 po zahřátí motoru vychází z výdechu sloupků na zadní sedačky teplý vzduch. Je o něco chladnější než ve předu,ale nestudí. Co je ale zvláštní,že regulátor pro nastavení síly výdechu nemění vůbec intenzitu proudění. Možná je to tím,že mám regulaci na předním panelu na AUTO. M

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2011 0:17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. bře 2011 0:07:04
Příspěvky: 4
Ahoj Bejci, dnes jsem si koupil C4Picasso Tendance a prodejce mi řekl, že jakou toplotu si nastavím u řidiče, tak taková bude foukat vzadu. Musím to ještě vyzkoušet.

_________________
C4 Picasso, 1.6 HDI, Tendence červená lucifer, 2011


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz