Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - netopí i topí prostě zlobí
Právě je ned 01. pro 2024 1:41:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: úte 09. lis 2010 17:37:59 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ahoj, po době co mi autí sloužilo se mu nějak zvětšuje chybovost. V pátek mi to najednou jen topilo na plno a nefungovala klima ani ta šipčička jak se objevuje na displeji. Po několika startech a několika hodinách mi to začlo makat včetně i té šipky když se dá max. nebo min. teplota. Dnes sem nasedl a ouvej, zase to, ale netopí. Vše i desplej se jeví jak má. Jen to netopí.

prosím o rady jak na to co s tím? Panel ovládání? nebo něco jiného?


Děkuji Míra

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 10:20:45 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
tipoval bych to na el. servo motůrek ovládání topení je za kaslíkem kdyz by to byl on mám jich tu pár

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 14:27:10 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
Taky možnost.jen aby to nebyla třeba prasklá hlava......mě to dělala dodávka.....vše bylo ok jen to prostě netopilo a ejhle prasklá šiša......to je asi ta horší varianta....

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 17:23:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
chová se mi to podobně, zasekává se mi taky mísící klapka. musím přejet ten rozsah na druhou stranu (z tepla třeba do studena) a pak hp srovna, vubec všechny klapky se pohybují tak líně. asi špatně udělané moturky. .. u espace a veškere klapky překlápí ze strany na stranu v mžiku.

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 18:00:42 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ok. tak pod kaslíkem? já to tedy rozeberu. doufam že to je ono. Dnes se přidalo taky, že najednou teplota je na 60 pak na 70 a pak uplně na nule a tak si ta rafička lítá jak chce. Voda nemizí, teda nevšiml jsem si, že by zmizela nebo tak. A větráky pořád běží od začátku i po chcípnutí auta. Něko mi ještě říkal že je nějaká klapka pod volantem jako v pravo.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 20:45:05 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Tak jsem projel, teplotní čidla, vyčistil kontakty a jeden konektor mi prasknul a zatim ukazatel teploty funguje. Očividně ten ulomenej konektor spíná větráky chladičů. vyčistil jsem všechny tři a konektor poupravil a zatim větrák rovnou při studeném startu neběží. A když už jsem u toho byl u toho prohráb relátka a vyčisttil kontakty. Na co všechno jsou u baterky ty tři relátka? Jeno je na větráky chladiče a ty další? Protože jsem našel jedno totálně zezelenalé zaoxidované. Podle mě nemohlo fungovat.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 21:01:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
světla

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 22:39:10 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
no tak super ty svítí. ale nechápu jak to fungovalo.. fakt jeden velkej zelenej hnus.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 23:51:22 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Světla jsou na opačné straně. Všechny tři u baterky jsou na větráky chladiče.

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 10:41:52 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Jo, a spinaj vsemozne ruzne, do serie, paralelne, zap/vyp a ja nevim co vsecko. Promer/vymen vsecky tri. Me se zda, ze tvuj problem bude spis ve smesovaci klapce. Mas digiklimu... co takhle bliknout nejaky zavadicky? Treba to neco rekne...

Me se konecne podarilo vymazat chyby z klimy a od te doby, svete div se, funguje bez blikajici tecky, ukazujou se sipecky jak maj, atd... Taky sem se podival na cidlo teploty interieru, bylo zasrany jako svina. Dal jsem mu lazen cistici a mazaci. Pak jsem taky povymenoval moturky klapek. Jeden je pod kaslikem pred spolujezdcem (musi se vykostit vzduchotechnika) a druhej je napravo pod volantem (vlevo od radia) Nekdo mi rikal, ze se musi sundat dekl strdovyho panelu (na strane ridice), ale myslim, ze sem to nakonec neoddelaval a slo to i bez toho. Jo, ale sundaval jsem ten dekl pod volantem.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 18:58:55 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Jo paráda paráda mam se a co těšit koukám fakt super. zejtra se na to rozebírání vrhnu. Díky za rady. Nevim jak bych to vyblikal?

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: pát 12. lis 2010 20:02:08 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
ty motůrky tam máš tři tedy pokud máš digi klimu

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: sob 13. lis 2010 0:10:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
mám mám. digi klimu
a kterej je nejpravděpodobnější?

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: sob 13. lis 2010 17:49:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
podle mě ta mísící klapka .. když vyndaš kastlik tak tuším vidiš dvě .. jedna jakoby uprostřed palubky a ta myslim řídí vnitřek venek ...a druha ted nevim kde. ktera je ktera poznáš podle toho že něco mačkneš na panelu a uvidiš jak se ktera se hybe. . když budeš mit druhou naladu, vyčistil bych všechny

třetí řídí asi rozvod vzduchu, okno, hlava, nohy.

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netopí i topí prostě zlobí
PříspěvekNapsal: sob 13. lis 2010 23:04:42 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Pod kastlíkem je klapa venkovní-vnitřní nasávání vzduchu a foukání nohy-okno atd....
Klapa míchající teplotu vzduchu je pod palubkou celkem slušně přístupná po sundání tapecu pod volantem na tunelu. Většinou se neopravitelně očeše plastové ozubení převodu mezi motorkem a klapou.
Už si nepamatuji přesně proč, ale nebyly tyto krabičky zaměnitelné mezi Y3 a Y4.
Na starém fóru byl odkaz ne nějaké polské stránky s moc povedeným fotopostupem komplet demontáže, opravy i montáže. Doporučuji, bez toho jestli to jednou otevřeš, už to správně neposkládáš zpět. Kolečka převodů se musí nastavit podle šipek na nich odlitých a podobné finty, které si už moc nepamatuji. Tak hledej moudra starších a zkušenějších....

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz