Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chování zadní nápravy a výdrž pneumatik
Právě je pon 25. lis 2024 10:44:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 15. říj 2010 16:30:44 
Offline

Registrován: pát 15. říj 2010 16:09:15
Příspěvky: 6
Dobrý den
mám C4 picasso 1,6 Vti. Chtěl bych se zeptat na to jak se vám chová zadní náprava při projíždění nerovností a jak se sjíždějí pneumatiky.
Já mám najeto cca 40 000 km a při přejetí nerovnosti na silnici se zadní náprava rozhodí. To se stane i při vjetí na písek pohozený na silnici.
Přední pneumatiky mají ještě vzorek 4,5 mm a zadní jsou úplně ojete. Při kontrole ve značkovém servisu jen konstatovali, že je to divné,ale geometrie je dobrá. Podotýkám , že jezdím rozvážně, bez velkých akcelerací a brždění. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 11:16:44 
Offline

Registrován: pon 18. led 2010 19:36:36
Příspěvky: 78
Dobrý den,
při přejetí nerovností, mi vozidlo také odskakuje, jedná se o standardní chování tohoto vozu. Samozřejmě nevím, jak se chová vozidlo s pneumatickou nápravou.

_________________
C4 Grand Picasso, 1,6HDi, BMP6, Dynamique, 2009, 6,5l/Km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 20:22:44 
Offline

Registrován: sob 02. říj 2010 22:28:31
Příspěvky: 23
Dobrý deň Citroeňáci,

zadná náprava je tuhá, preto pocit rozhádzanej jazdy prejdením cez nerovnosti alebo piesok.
( ale to len vtedy ak vozidlo je zaťažená 2 ks osoby, pokiaľ je viac ľudí, tak zase sa ten pocit stráca)
Detto náprava s pneumatickým pružením má úplne iné jazdné vlastnosti a charakteristiku pruženia a tlmenia, podstatne lepšie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. říj 2010 21:09:55 
Offline

Registrován: pát 15. říj 2010 16:09:15
Příspěvky: 6
A jak se vám sjíždí zadní pneumatiky?

21.5 2011 Odstranena zbytecna citace moderatorem H1po


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. říj 2010 10:56:27 
Offline

Registrován: pon 18. led 2010 19:36:36
Příspěvky: 78
Já mám najeto pouze necelých deset tisíc, tak nemohu moc porovnávat. Pneu zatím perfektní, žádný veliký úbytek jsem nepocítil.

_________________
C4 Grand Picasso, 1,6HDi, BMP6, Dynamique, 2009, 6,5l/Km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17. říj 2010 15:46:08 
Offline

Registrován: sob 02. říj 2010 22:28:31
Příspěvky: 23
František píše:
A jak se vám sjíždí zadní pneumatiky?

Nebadať žiaden veľký rozdiel v opotrebovaní...
Na tvojom mieste by som zašiel na laserovú geometriu či náhodou auto nebolo trafené zo zadu z boku.
Mám kámoša ten má tiež C4 GP a nemá problém s pneumatikami.
Ak máš ten pocit rozhodenia auta pri jazde tak skús zájsť aj na test tlmičov ! Tie tlmiče sú veľmi chúlostivé na naše pomery a cesty. Sú konštruované na diaľnice a cesty 1.triedy.( vlastne celé auto je tak navrhnuté)

21.5 2011 Sloucene dva prispevky stejneho uzivatele za sebou moderatorem H1po


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 11:43:20 
Offline

Registrován: pát 26. bře 2010 15:38:17
Příspěvky: 57
No, popravdě jsem čekal, kdo první (jestli vůbec někdo) napíše o zadní nápravě a její chování při projíždění nerovností.
Měl jsem totiž loni pocit, že je to jen problém mého vozu- totiž nikdo o ničem podobném tady nikdy nepsal. Byl jsem i na testech tlumičů - a vše v pořádku. Jenže i tak si myslím, že podvozek na takovéto autě by měl být vcelku slušný a ne rozhodit (u mě doslova rozeskákat) zadek auta při nerovnostech, na kterých např. s oktávií téměř nepoznám, že tam nějáká nerovnost byla. Jestli máte někdo úplně nový vůz, prosím o Váš názor a zkušenosti s tímto.
Díky. (podvozek klasika - bez vaků)

_________________
1.6HDi,man.,dynamique


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 12:08:27 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Ale psal. Byl jsem to já po převzetí prvního vozu v březnu 2007. Stav je stále stejné, obzvláště nemá zadní náprava ráda dílniční mosty v zatáčce a hlavně jejich dilatace.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 13:24:16 
Offline

Registrován: pát 26. bře 2010 15:38:17
Příspěvky: 57
To je přesné pane Šimrale.

_________________
1.6HDi,man.,dynamique


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 14:10:07 
Offline

Registrován: pát 15. říj 2010 16:09:15
Příspěvky: 6
Dobrý den pánové

Ještě nikdo nenapsal , kdo má najeto víc kilometrů o opotřebení pneumatik. Já mám najeto cca 40 000 km a zadní pneumatiky jsou úplně opotřebované- vzorek 1 mm přední 4,5 mm. Auto C4 picasso 1,6 VTI zadní náprava klasická.
Auto 2 roky staré kupované nové.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 14:42:53 
Offline

Registrován: pát 26. bře 2010 15:38:17
Příspěvky: 57
Nyní mám celkově najeto asi 38000 km, ale před výměnou jsem měl 35000 km a pneu byly ještě úplně v poho. Měnil jsem je jen kvůli jistotě, že mi volant nevibruje právě kvůli nim. Samozřejmě musím odpočítat nějaké km za zimní sezóny. Ale pokud mám srovnat přední a zadní, tak bych troufl odhadnout, že se sjíždějí téměř stejně.

_________________
1.6HDi,man.,dynamique


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 14:45:57 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Mě se pneumatiky sjíždí taky dost podobně, za letní sezónu (cca 50 tis. km) byly teď zadní na 1,6 mm, přední na cca 2 mm. A tentokrát jsem je v polovině proběhu zapomněl nechat prohodit.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 16:58:56 
Offline

Registrován: sob 02. říj 2010 22:28:31
Příspěvky: 23
Petr Šimral píše:
Ale psal. Byl jsem to já po převzetí prvního vozu v březnu 2007. Stav je stále stejné, obzvláště nemá zadní náprava ráda dílniční mosty v zatáčce a hlavně jejich dilatace.


Ja mám vaky a aktívny podozok, tak že nepoznám nerovnosti a podobné problémy.
Ak sa po čase potentuje, potom budem poznať cenu pohodlia za cenu opravy...
Vzhľadom na to, že ide o vývojove relatívne MLADÝ model, nechápem prečo konštruktér neuvažoval s nezávislými ramenami a multilink a to by bolo iné SVEZENÍ aj pre nápravy bez vakov...Mám ešte 4 pripomienky ku konštrukcii, ale nemám akosi chuť to tu ventilovať.
Niektoré veci mi pripadajú, ako vývojár má stále času dosť a zrazu niekto zavelí konečný termín pre odovzdanie prototypu a nultej série do výroby a zrazu sa začne šturmovať a hľadať riešenie, ktoré je ďaleko pred 21.storočím.


Naposledy upravil Richard dne pon 25. říj 2010 14:56:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. říj 2010 19:21:56 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Vaky na prvním GP vydržely cca 3 roky, odešly 2 měsíce po sobě. Výměna každého stála tuším 6 tisíc.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 10:15:43 
Offline

Registrován: sob 10. črc 2010 18:24:55
Příspěvky: 50
Dobré téma :-) Také mohu potvrdit, že zadní náprava mi přijde jako u žebřiňáku. Předchozí Passat, budiž mu někde na východě lehko, byl naprostá paráda a GC4P mě dost zklamal. Ale akceptuju to, protože jezdím jako s hnojem, teda s rodinou :-) a při pomalé jízdě to není takový problém. Kdybych ale zkusil víc tahat zatáčky, tak každá nerovnost způsobí, že zadek začne poskakovat. Je to moje páté auto a horší podvozek měla jenom první Š120. To ale nic nemění na tom, že za ty peníze to je celkové moc pěkné svezení a jsem relativně spokojený majitel. Z dalších věcí, které mě štvou, je snad jenom dementní ovládání počítače a rádia na volantu a tlačítko na otevření kufru a pravá sluneční clona, které neskutečně drnčí.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6HDI BMP6 Obrázek jako s hnojem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz