Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - xm po servisu jalovost
Právě je čtv 28. lis 2024 7:15:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 13:42:16 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Tak jsem zainvestoval a nechal dofouknout koule vyčistit hydrauliku a auto je teď jalové, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím. Po odpojení jednotky auto spadne, takže h ventil je v pořádku. Při propérování na místě se chová taky velice měkce, ale při jízdě je to spíš jak ve standartním měkce naladěném autě. Teď babo raď, v servisu mi tvrdí, že takhle je to v pořádku.Což u xm není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 16:04:11 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
a takovel blbej nápad. neproházeli koule?

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 8:13:43 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Nedivil bych se ničemu, ale netuším jestli je mezi nimi vůbec nějaký rozdíl.Laicky jsem se domíval, že mají na autě všechny stejné parametry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 9:02:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
veson píše:
, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím.
. Při propérování na místě se chová taky velice měkce,.



veson píše:
netuším jestli je mezi nimi vůbec nějaký rozdíl.Laicky jsem se domíval, že mají na autě všechny stejné parametry.



Předtím byl velký rozdíl ve sport režimu a normál TŘEBA pro to, že si měl koule na kolech skoro prázdné, tak to bylo po přepnutí výrazně tvrdé... XM v hydractivu by moc "houpat" zas nemělo, spíše se to chová jako " žehlička". Prostě si to jede cestou necestou a řidič o tom ani neví po jak hrozné silnici jede... Nic ve zlém, ale po tom co píšeš, mám dojem, že asi moc nevíš o tom, jak to celé funguje, proč kde je jaká koule a co dělá, a asi si nepoznal ještě správně a 100% fungující podvozek XM ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pon 31. kvě 2010 11:01:47 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:12:54
Příspěvky: 88
veson píše:
Tak jsem zainvestoval a nechal dofouknout koule vyčistit hydrauliku a auto je teď jalové, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím. Po odpojení jednotky auto spadne, takže h ventil je v pořádku. Při propérování na místě se chová taky velice měkce, ale při jízdě je to spíš jak ve standartním měkce naladěném autě. Teď babo raď, v servisu mi tvrdí, že takhle je to v pořádku.Což u xm není.


a jsi si jistý že ti koule jen dofukovali ? a třeba neměnili ? Jak jsme to tu už zažili, že někteří "profíci" tu měli na autě různě nakombinované koule pro CX a Xm dohromady a převrtané díry u tlumičů a pak to "houpe jako kráva" což ale není žádoucí stav.

No a když ti tam dají v servise ty správné koule tak se ti to může zdát tvrdé :lol:

Zdeněk

PS: nevím jaký máš rok výroby XM, ale u typů s Hydractive 2 rozdíl přepnutí mezi confort a sport skoro nepoznáš . U prvních XM je rozdíl velice citelný protože středové koule jsou natvrdo odpojené

_________________
Citroen C5 2,0HDi 100kW automat r.v.2007 Navi RT4 Hydractive III+


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 14:28:48 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Předtím byl velký rozdíl ve sport režimu a normál TŘEBA pro to, že si měl koule na kolech skoro prázdné, tak to bylo po přepnutí výrazně tvrdé... XM v hydractivu by moc "houpat" zas nemělo, spíše se to chová jako " žehlička". Prostě si to jede cestou necestou a řidič o tom ani neví po jak hrozné silnici jede... Nic ve zlém, ale po tom co píšeš, mám dojem, že asi moc nevíš o tom, jak to celé funguje, proč kde je jaká koule a co dělá, a asi si nepoznal ještě správně a 100% fungující podvozek XM ;)[/quote]


Správně fungující podvozek u xma poznám, už je sedlám čtyři roky. Dokud mně to bavilo, tak jsem si některé věci jako výměnu pístnice nebo přetěsnění kostky udělal sám. Ale to je právě ta rétorika servisu, která mně nasrala, tohleto je v pořádku a hotovo. To auto prostě nerovnosti nežehlí a komfort je ten tam i jízdní vlastnosti jsou horší než před servisem. Na druhou stranu jsem si nechal vyblikat ecu a vše je v pořádku. Tak zkusím koupit nové koule a uvidim co to udělá. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: stř 02. čer 2010 12:13:41 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:12:54
Příspěvky: 88
jaký máš rok výroby ?

_________________
Citroen C5 2,0HDi 100kW automat r.v.2007 Navi RT4 Hydractive III+


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: stř 09. čer 2010 13:02:03 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
94, první verze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pon 02. srp 2010 12:10:22 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Tak nakonec se prapodivné odpružení vyřešilo francouzskou cestou a opravilo se samo, bez jediného servisního
zásahu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: pon 02. srp 2010 18:03:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Hele blbej nápad ale odvzdušnili to? Časem vzduch vilítá a může se lecos vyřešit taky. Teda to je muj názor.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: úte 03. srp 2010 15:10:19 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Nu, to si vážně netroufám říct. Nedávno jsem vzplanul k jedný ženě, tak možná, že došlo k přenosu energie a loď začala pružit. Mimochodem další lapálie mně postihla, když se levý poloose přestalo chtít fungovat, bohužel to bylo mimo civilizaci a ještě uprostřed noci. Kolo štěstěny se začalo točit špatným směrem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: xm po servisu jalovost
PříspěvekNapsal: stř 10. lis 2010 11:22:35 
Offline

Registrován: pát 28. kvě 2010 13:25:24
Příspěvky: 21
Nakonec to byl napájecí konektor pod pravou přední koulí, stačilo jej vyčistit a už zase žehlí. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz