Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

xm po servisu jalovost
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=98&t=1504
Stránka 1 z 1

Autor:  veson [ pát 28. kvě 2010 13:42:16 ]
Předmět příspěvku:  xm po servisu jalovost

Tak jsem zainvestoval a nechal dofouknout koule vyčistit hydrauliku a auto je teď jalové, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím. Po odpojení jednotky auto spadne, takže h ventil je v pořádku. Při propérování na místě se chová taky velice měkce, ale při jízdě je to spíš jak ve standartním měkce naladěném autě. Teď babo raď, v servisu mi tvrdí, že takhle je to v pořádku.Což u xm není.

Autor:  01mira01 [ pát 28. kvě 2010 16:04:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

a takovel blbej nápad. neproházeli koule?

Autor:  veson [ pon 31. kvě 2010 8:13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Nedivil bych se ničemu, ale netuším jestli je mezi nimi vůbec nějaký rozdíl.Laicky jsem se domíval, že mají na autě všechny stejné parametry.

Autor:  PATaMAT [ pon 31. kvě 2010 9:02:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

veson píše:
, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím.
. Při propérování na místě se chová taky velice měkce,.



veson píše:
netuším jestli je mezi nimi vůbec nějaký rozdíl.Laicky jsem se domíval, že mají na autě všechny stejné parametry.



Předtím byl velký rozdíl ve sport režimu a normál TŘEBA pro to, že si měl koule na kolech skoro prázdné, tak to bylo po přepnutí výrazně tvrdé... XM v hydractivu by moc "houpat" zas nemělo, spíše se to chová jako " žehlička". Prostě si to jede cestou necestou a řidič o tom ani neví po jak hrozné silnici jede... Nic ve zlém, ale po tom co píšeš, mám dojem, že asi moc nevíš o tom, jak to celé funguje, proč kde je jaká koule a co dělá, a asi si nepoznal ještě správně a 100% fungující podvozek XM ;)

Autor:  del42sa [ pon 31. kvě 2010 11:01:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

veson píše:
Tak jsem zainvestoval a nechal dofouknout koule vyčistit hydrauliku a auto je teď jalové, nehoupe, ale není vysloveně tvrdé. Při přepnutí na sport je patrný rozdíl, ale ne tak markanrtní jako předtím. Po odpojení jednotky auto spadne, takže h ventil je v pořádku. Při propérování na místě se chová taky velice měkce, ale při jízdě je to spíš jak ve standartním měkce naladěném autě. Teď babo raď, v servisu mi tvrdí, že takhle je to v pořádku.Což u xm není.


a jsi si jistý že ti koule jen dofukovali ? a třeba neměnili ? Jak jsme to tu už zažili, že někteří "profíci" tu měli na autě různě nakombinované koule pro CX a Xm dohromady a převrtané díry u tlumičů a pak to "houpe jako kráva" což ale není žádoucí stav.

No a když ti tam dají v servise ty správné koule tak se ti to může zdát tvrdé :lol:

Zdeněk

PS: nevím jaký máš rok výroby XM, ale u typů s Hydractive 2 rozdíl přepnutí mezi confort a sport skoro nepoznáš . U prvních XM je rozdíl velice citelný protože středové koule jsou natvrdo odpojené

Autor:  veson [ úte 01. čer 2010 14:28:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Předtím byl velký rozdíl ve sport režimu a normál TŘEBA pro to, že si měl koule na kolech skoro prázdné, tak to bylo po přepnutí výrazně tvrdé... XM v hydractivu by moc "houpat" zas nemělo, spíše se to chová jako " žehlička". Prostě si to jede cestou necestou a řidič o tom ani neví po jak hrozné silnici jede... Nic ve zlém, ale po tom co píšeš, mám dojem, že asi moc nevíš o tom, jak to celé funguje, proč kde je jaká koule a co dělá, a asi si nepoznal ještě správně a 100% fungující podvozek XM ;)[/quote]


Správně fungující podvozek u xma poznám, už je sedlám čtyři roky. Dokud mně to bavilo, tak jsem si některé věci jako výměnu pístnice nebo přetěsnění kostky udělal sám. Ale to je právě ta rétorika servisu, která mně nasrala, tohleto je v pořádku a hotovo. To auto prostě nerovnosti nežehlí a komfort je ten tam i jízdní vlastnosti jsou horší než před servisem. Na druhou stranu jsem si nechal vyblikat ecu a vše je v pořádku. Tak zkusím koupit nové koule a uvidim co to udělá. ;)

Autor:  del42sa [ stř 02. čer 2010 12:13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

jaký máš rok výroby ?

Autor:  veson [ stř 09. čer 2010 13:02:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

94, první verze.

Autor:  veson [ pon 02. srp 2010 12:10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Tak nakonec se prapodivné odpružení vyřešilo francouzskou cestou a opravilo se samo, bez jediného servisního
zásahu.

Autor:  01mira01 [ pon 02. srp 2010 18:03:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Hele blbej nápad ale odvzdušnili to? Časem vzduch vilítá a může se lecos vyřešit taky. Teda to je muj názor.

Autor:  veson [ úte 03. srp 2010 15:10:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Nu, to si vážně netroufám říct. Nedávno jsem vzplanul k jedný ženě, tak možná, že došlo k přenosu energie a loď začala pružit. Mimochodem další lapálie mně postihla, když se levý poloose přestalo chtít fungovat, bohužel to bylo mimo civilizaci a ještě uprostřed noci. Kolo štěstěny se začalo točit špatným směrem :)

Autor:  veson [ stř 10. lis 2010 11:22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: xm po servisu jalovost

Nakonec to byl napájecí konektor pod pravou přední koulí, stačilo jej vyčistit a už zase žehlí. :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/