Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
"Nalazeni" ZF4HP20 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=96&t=1541 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | evlo [ pát 04. čer 2010 21:46:32 ] |
Předmět příspěvku: | "Nalazeni" ZF4HP20 |
Zajimalo by me, zdali lze nejak nastavit zf4hp20, koupil jsem to auto co se blizi 400 000 km (jak jsem psal v jinem threadu) a prevodovka z 1 na 2 neradi zcela idealne, obcas i trochu kopne, hlavne teda pri brzdeni a nahoru se ji na dvojku naopak moc radit nechce, coz samozrejme vypada na stejnou pricinu, nicmene lamely nebo tak neklouzou a dal radi perfektne, nesmrdi, voleje je dost, PRND radi bez kopani, akorat za studena na R lehce kopne, ale to dela i u superba s 16000km stejne. Tak by me zdali existuje nejake nastavovatko, nebo treba reset(??) jak nastavit to razeni 1-2. |
Autor: | majcherisko [ sob 05. čer 2010 9:58:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
moje auto má 200tkm a chová se zhruba stejně.za studena vytáčí jedničku až nad 3tis a z dvojky na jedničku škube.údajně jde v převodovce přehrát software,ale neví se zda to pomůže.druhá možnost je vadný nějaký hydraulický blok či co,cena kolem 20ti tisíc . seru na to... |
Autor: | evlo [ sob 05. čer 2010 10:28:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Za studena je to tahani jednicky normalni, ale me se s jednickou taha i zahrata. |
Autor: | Maska [ ned 13. čer 2010 18:09:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Zdar, mám tu samou převodovku, jen v trošku jiným citroenu, ale rozdíl bude nulový. Také za studena roztahuje jedničku lehce nad 3000. Ale je to snad jen to první přeřazení, pak už to tam sází normálně. Jinak řadí lehounce, jen ta zpátečka je malinko tvrdší, ale také jen za studena. Jako perličku uvedu hodnocení 4HP20 od servisáků, když mi měnili olej. Tito pravili, že tato německá převodovka šlape naprosto bez problémů v německých autech, ale ve francouzech to sice není zcela zlé, ale už ne tak dobré jak v německých vozících. Na to jak funguje ta má si zatím nestěžuju, ale myslím, že výrok mechošů, kteří mají s čím srovnávat, byl docela pravdivý. (a podobných postřehů se tu dá najít od uživatelů více) Takže Evlo, možná se ptám hloupě, měnil jsi v převodovce olej? |
Autor: | evlo [ ned 13. čer 2010 20:02:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Ne, nicmene asi bych mel, precejen to neni takova pecka a uz ma 50 000, snazim se holt udrzbu zanedbavat! |
Autor: | Maska [ ned 13. čer 2010 21:37:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Já to nechal dělat minulý týden, celková spotřeba (proplach + výměna) lehce přes 10 litrů oleje. |
Autor: | evlo [ pon 14. čer 2010 8:06:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Hmm, tak jsem to analyzoval a kdyz poustim plyn pomalu tak to nedela, ze by ta prevodovka byla az tak blba se mi nezda, 10 litriku dextrona 3 to je skoro 2000 (teda pokud budu brat stylove total, jinak asi min) + prace, takze to neni uplne zadarmo. Je tam nekde merka na ATF? Ja ji nikde nenasel To Esso LT71141 je co? Taky dextron III, ne? DOPLNENI: tak jsem koukl primo na ZF stranky a fakt jen Esso LT71141, jinak vsude ten dextron, no demence , podle me tam nekdo nalil beztak dextrona, by to chtelo to merku at to poznam alespon podle barvy. Co jsem ale koukal tak to LT71141 vyjde taky na ty 2000, takze zadna hruza. |
Autor: | PATaMAT [ pon 14. čer 2010 8:50:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Jedině Esso LT71141, Dextron je špatně . Na XM by mohla být měrka na převodový olej zepředu od chladiče , v oblasti na rozhraní motor - převodovka, docela dole, taková malá mrška. |
Autor: | evlo [ úte 15. čer 2010 9:59:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Je to tam. To co bylo nalito driv bylo asi neco ruzoveho nebo cerveneho, ted je to ruzove sede a je to zhurba tak 2-3krat nad uroven maxima na te merce . Nema LT71141 byt zelene? |
Autor: | PATaMAT [ úte 15. čer 2010 11:49:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
LT je takové světlé jako olej, připomíná to obyč světlý řidší olej do motoru. |
Autor: | evlo [ úte 15. čer 2010 17:50:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Tak to asi nakonec bude ono. Kazdopadne jsem prisel na to, ze na hvezdicku to radi krasne, tak budu jezdit s hvezdickou ... prozatim. |
Autor: | koule [ stř 16. čer 2010 0:33:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
dextron nic neni je to specifikace DEXRONIII (bez T) nicmene, dle webovejch stranek ruznejch doddavatelu odpovida zminene ESSO teto specifikaci... Teto specifikaci samozrejme odpovida i spoustu jinejch oleju od jinejch vyrobcu a barva oleje neni smerodatna pro urceni toho, zdali olej je a nebo neni vhodny pro tu konkretni prevodovku. Nicmene citroen doporucuje pro tuto prevodovku prave jiz zminene ESSO a to ma barvu nazloutlou. Toz tak |
Autor: | evlo [ pát 25. čer 2010 17:00:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Diky, alespon si to zapamatuju a nebudu za blba kdyz zas nekdy rekl dexTron |
Autor: | DukeVanZoom [ čtv 09. zář 2010 16:13:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
evlo píše: Tak to asi nakonec bude ono. Kazdopadne jsem prisel na to, ze na hvezdicku to radi krasne, tak budu jezdit s hvezdickou ... prozatim. S hvezdickou to musi radit krasne, protoze se rozjizdis na trojku..... |
Autor: | Miloš [ čtv 06. říj 2011 12:30:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Nalazeni" ZF4HP20 |
Já mám teda asi 4HP18(2,1TD),ale normální červený ATF jí vůbec nevadí,jede pořád relativně dobře (cca 300tkm) Z 2 na 3 to taky občas není ideální,ale to je spíš o tom,jak člověk zachází s plynem,říkal jsem si jestli by se neměli seřídit brzdný pásy,není na to někde nějakej návod? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |