Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - motor




Právě je stř 27. kvě 2020 4:07:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 18:11:28 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 18:07:05
Příspěvky: 52
zdravíčko,chci se zeptat jestli je při výměně motoru u xm nutné vyměnit i řídící jednotku,nebo si mohu ponechat svou?auta mají stejnou motorizaci,tedy 2.0 16v stejnou výbavu akorát ten ze kterého beru motor do svého,měl navíc imobilizér.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:08:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
Dal bych ruku do ohně za to, že musíš vyměnit i ŘJ, protože kód imobilizéru je uložen právě v ní.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:18:35 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 18:07:05
Příspěvky: 52
takže v tom případě si tam musím namontovat i ten středový panel z auta kde je klavesnice imobilizéru?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:23:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
Nechci mlžit, ale nejspíš jo. Ale pokud máš možnost to zkusit, tak to nejdřív zkus se starou ŘJ, protože vím, že se v některých případech dá z ŘJ kód imobilizeru vymazat a pak lze nastartovat i obyčejným klíčem bez čipu. Je možný, že to půjde i se starou ŘJ, která se bude chovat jako jednostka s vymazaným imobilizerem. Spíš bych ale počkal na fundovanější názor.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:29:28 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 18:07:05
Příspěvky: 52
tak todle bude zajímavé :) ale nějak to dopadne,pokud má tady s tímhle někdo už nějákou skušenost,prosím napište.no a já tady pak napíšu,jak to dopadlo.ve středu chci usadit ten nový motor,proto bych uvítal každou odpověď.to xm ze kterého jsem dnes vytáhl ten motor ještě mám doma,takže tu jednotku ráno vytáhnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:32:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 21:21:04
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Pokud jde o stejný motor, tak by měla fungovat stará jednotka. A klávesnice je jen klávesnice tou zadáváš kód který je v jednotce.

_________________
xm 2,5 Td exclusive 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:37:48 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 18:07:05
Příspěvky: 52
mě se taky zdá že by to mělo šlpat i bez imobilizéru a se starou jednotkou,ale jak říkám,ještě jsem to nedělal takže píšu tady :) motor je stejný i výbava,akorát ten imob tam je navíc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 15:48:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6893
Bydliště: Kolín
davidus píše:
zdravíčko,chci se zeptat jestli je při výměně motoru u xm nutné vyměnit i řídící jednotku,nebo si mohu ponechat svou?auta mají stejnou motorizaci,tedy 2.0 16v stejnou výbavu akorát ten ze kterého beru motor do svého,měl navíc imobilizér.

pokud imobilizer nechces tak by to melo jet i na tu tvoji puvodni

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 20:58:19 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 18:07:05
Příspěvky: 52
nene imobilizér ne,myslím si že tudle poruchovou vymoženost nepotřebuju :) v pátek bych chtěl startovat tak uvidím,jak to dopadne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor
PříspěvekNapsal: čtv 03. pro 2009 18:53:03 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:51:26
Příspěvky: 17
Bydliště: Osek
Pozor!!!
Pokud pripojis IMO k jednotce, ktera jej drive nemela, muze se ti stat, ze jej zacne vyzadovat!!! Jestli teda nechces bloknout ridici jednotku, pripoj napajeni nebo konektro ridici jednotce az po vytazeni konektoru z imobilizeru!!! Ja na to kdysi zapomel a malem jsem si vydelal...
Pokud Nahradni motor mel k ridici jednotce pripojen klavesnicovy imobilizer, zapni u nej zapalovani, odkoduj a vytahni konektor z imobilizeru. Pak uz kod chtit nebude, dokud zase nepripojis imobilizer.

Co se tyce zameny ridicich jednotek. Nejspolehlivejsi je kontrola kodu na stitku ridici jednotky. Pokud se tato cisla shoduji, nebal bych se je zamenit. Muze se stat, ze budou pouzitelny i s ruznymi poslednimi dvema cislicemi...ale neriskoval bych to.

_________________
XANTIA 2.0 HDI 80kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz