Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nový majitel C4 - pár všetečných dotazů
Právě je ned 24. lis 2024 15:46:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 21:20:51 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:27:22
Příspěvky: 187
ak sa pozrieš na original kablovačku tažneho je tam protikus na tento sivý konektor

_________________
c4 1.6Vti---luciferko


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 21:21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
no to nevim, ja mel kabely v kufru omotane ozolackou a kupodivu pod volantem taky :lol: :lol: :lol:
zadny protikus, proste strihnute kabely omotane ke svazku

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 22:13:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
na tazne ide biely kabel a je aj o kus hrubsi .....a takisto faston je vadsi.....ukonceny je pod tapacirom laveho zadneho blatniku......omotany o stavajucu vazbu aby nebuhal za jazdy.......tento neviem.... zatial som ho nepotreboval.... :roll:

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 22:22:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
vzdyt vam to rikam :lol: ja si C4 prolezl asi 3x komplet

jinac tenhle cervenej je silnejsi, ten bilej na tazne je asi o tretinu mensi a ja nemel konektor ani na jednom konci, staci kdyz si projdete moji garaz, tam sem ten "tazne" kabel pouzil na zasuvku do kufru

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 23:32:38 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
jihra píše:
Takže ještě upřesnění té závady s převodovkou - podotýkám, že mám automatickou převodovku.
Ráno jsem jezdil a sledoval jsem, co přesně počítač hlásí. Závada se většinou objeví až tak po 15-20 minutách jízdy. Takže:

- rozsvítí se SERVICE
- pak na displeji naskočí INFO FAULTY GEARBOX
- pak na displeji naskočí INFO FAULTY SPEED CONTROL

Subjektivní dojem - ať už hláška vyskočí nebo nevyskočí, tak převodovka řadí bez problémů, akorát někdy se stane, že když zastavím třeba na křižovatce (pouze zabrzdím, pákou převodovky nehýbu), tak po zastavení cca po 1-2 vteřinách sebou auto ještě 1-2x cukne.

Dneska zkusím připojit Lexii, co ukáže.


Tak jsem z toho jelen.
Dneska jsem zastavil na světlech a v tom mi naskočily 3 výše uvedené "hlášky". A ta prostřední je opravdu INFO FAULTY GERABOX - tak jak jsem to původně poprvé uvedl, nikoliv GEARBOX - což je převodovka. Ovšem když jsem dal GERABOX vygooglit, tak mi ten chytrák nic nenašel. Tak nevím - zřejmě soudruzi ve Francii udělali něco špatně. Nebo že by ne?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. led 2013 23:45:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
francouzi asi ne spis preklad do EN

ale pokud mas automat a blbne i tempomat ja to fakt na 90% typuju brzdovej spinac
proste prevodovka nevi ze brzdis a kopne te, tempomat si mysli ze slapes na plyn a brzdu zaroven a vypina se

:mrgreen: :mrgreen:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13. led 2013 23:15:35 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
No někdy na to mrknu, akorát musím zjistit, kde ten spínač je. Máte někdo nějaké fotky?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13. led 2013 23:33:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
na brzdovem pedalu :lol: kdyz se jedna o brzdovy spinac

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. led 2013 1:56:54 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
No jenom aby se k němu nelezlo někde přes motor s tím, že půl motoru musíš rozebrat. Vůbec bych se nedivil - viz. nutnost sundat půl auta, když se chci dostat k houkačce. Mrknu do "Citroen service", snad to tam bude srozumitelné.
.....
Tak už jsem tam mrknul, je to celkem jasné. Prozkoumám to.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 10:34:48 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Netušíte někdo, jak je ten brzdový spínač uchycený na tom plechu? Ať něco neurvu když jej budu chtít dostat ven. Než budu kupovat nový, tak se pokusím o "repasi", na spínače apod. mám super přípravek, který oživí i zdánlivě "mrtvé" kontakty.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 10:45:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
mozno klasika , odpojit konektor pootocit a vytiahnut...... :D
repas ? mas vela volneho casu ...vymenit a mas pokoj....ono kontakty mozes opravit , ale ich synchronizaciu asi tazko , bude ti to vypisovat koherenciu a budes tam kde si.....ked ti zopne spinaci kontakt svetla v tom istom momente ti musi rozpinaci kontakt dat info do ecu....to neoklames....

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 11:45:26 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Dík za radu, odpojil jsem, pootočil a vyndal.
S tou repasí jsem to myslel tak, že kontakty prostříknu spešl přípravkem na kontakty přepínačů, dráhy potenciometrů apod. Jmenuje se to Oszillin T6 a prozatím mne nikdy nezklamal. Už jsem zkoušel kdeco a tohle je nejlepší.
No ale když jsem přepínač vytáhnul tak koukám - zepředu z něj vypadl kousek bílého plastu, zřejmě se uvnitř něco ulomilo. Když jsem se zepředu podíval do toho spínače, tak tam volně "poletoval" další kousek bílého plastu. Takže jdu shánět přepínač. To jsem zvědav na cenu.
Každopádně jsem ale přepínač prostříknul Oszillinem a dal jsem je zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 11:58:16 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak jsem pátral - nejlevnější spínač jsem našel tady v Ostravě v Autokelly, 365 Kč, tedy dost za takovou kravinu.
Ještě dotaz k té "tyčce", která kouká zepředu z toho spínače. Evidentně se dá její délka nastavit, ta tyčka je "zubatá", akorát jsem nepřišel na to, jak se dá nastavit. Točit s ní jako se šroubem nejde, takže jedině asi silou zarvat a buď ji povytáhnout a nebo zatlačit - dle potřeby. Uvažuji správně? Nerad bych něco urval.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 13:56:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
levnejsi fakt nesezenes

nejde nastavovat :oops:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 16:50:34 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak spínač jsem koupil. Ale není mi jasná ještě jedna věc. Na té části, za kterou spínač drží v tom plechu nad brzdovým pedálem, je nějaký červený čudlík, který se dá posunout do strany. Zároveň s tím čudlíkem se posunuje nějaký "bazmek" uvnitř spínače, také červený. Jak jsem psal výše - když jsem spínač vytáhnul z toho plechu, tak ze spínače vypadl kousek bílého plastu - evidentně jsem ulomil ten čudlík (u původního spínače bílý). Je pravdou, že když jsem chtěl ten spínač otočit o 90 stupňů, abych jej mohl vytáhnout, tak ke konci otáčení jsem musel trošku více zatlačit - a to jsem asi urval ten čudlík.
Na co tam tedy čudlík je? Je to nějaká pojistka proti vypadnutí? Jak s tím zacházet, abych ten čudlík při montáži a demontáži spínače zase neurval?

Obrázek Obrázek

Napadá mne pouze jeden účel toho čudlíku - a to, že umožní po nasunutí snímače do otvoru v plechu pootočit snímač pouze jedním směrem. Takže je docela možné, že když jsem ten původní snímač vytahoval z toho plechu tak jsem jej pootočil špatným směrem a proto jsem ten čudlík urval.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz