Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Srovnání C5 1.816V a Xantia 1.816V
Právě je čtv 28. bře 2024 9:55:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Srovnání C5 1.816V a Xantia 1.816V
PříspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 17:08:45 
Offline

Registrován: pon 09. lis 2009 11:58:08
Příspěvky: 9
Ahoj,

moje Xantia 1.8 16V pomalu dosluhuje (rez :( ) a tak koukám po C5 (kombík). Chtěl bych zase benzín, protože najezdím relativně málo a důležitá je pro mě spolehlivost. Takže rozmejšlim 1.8 nebo 2.0 a budu vybírat ročník cca 2004-2007, cenová představa kolem 110-140tis.
Máte někdo zkušenost jak je na tom C5 (1.816V nebo 2.016V) ve srovnání s xantií 1.816V? Jde mi o to, jak moc, jestli vůbec, je C5 1.8 línější. Na xantii jsem si zvykl a výkon mi v pohodě stačí, ale nerad bych šel zase moc níž...
Logicky vypadá rozumněji dvoulitr, ale on ten výběr neni zase tak moc velikej, zajímavější kousky jsem viděl zatím spíš 1.8...

_________________
Xantia I, 1.8i 16V, r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2011 9:47:00 
Offline

Registrován: pon 09. lis 2009 11:58:08
Příspěvky: 9
Tak jsem se svezl 1.816V v C5 kombi a proti xantii 1.816V je to jednoznačně líný... :(

_________________
Xantia I, 1.8i 16V, r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 22:42:57 
Offline

Registrován: úte 02. bře 2010 17:18:26
Příspěvky: 29
Bydliště: Kopřivnice
Já osobně bych doporučil dvoulitr. Co znám lidi s C5 18i 16V (sedan i Break) tak auto skutečně nemá výkonu na rozdávání - což ale nemusí každému vadit. Co je ovšem hodně sledované a vadit bude je to, že 18i 16V víc žere. Z benzínu bych doporučil 2.0 16V s plynem (nebo LPG domontovat). Ideální místo na nádrž s plynem je místo rezervy. Tak zůstane místo v kufru v původní velikosti. Za úvahu určitě stojí i pouvažovat o naftě 2.0 HDi s turbem (79-80 Kw) je velice povedený, spolehlivý a úsporný motor. Dvoulitr HDi bez turba (66 Kw) je dost líný - ale někomu může vyhovovat. Starší typy 2.0 HDI byly dokonce bez filtru pevných částic (FAP). Což je jednoznačně výhoda, FAP by bylo to co by mi na nových motorech asi nejvíc vadilo. Motory 1.6 HDI a 2.2 HDI mají FAP vždycky a od určitého roku i 2.0 HDi. Může se to ale lišit podle země prvního prodeje - někde byl filtr dříve, v jiných státech o něco později. Podle emisních norem.

_________________
Citroën C5 Break 2.0 16V + LPG Exclusive 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz