Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Nepéruje - necvaká http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=80&t=807 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zdekor [ čtv 28. led 2010 12:18:25 ] |
Předmět příspěvku: | Nepéruje - necvaká |
Zdravím všechny na novém fóru, Taxem měl svou Xanťu pár měsíců odstavenou v horní servisní poloze (výměna motoru). Brzdí dobře, servo chodí OK., předek péruje jakž-takž, ale zadek jen nepatrně (asi jako v terénní poloze), je to dost nebezpečný s tím jezdit. Světlá výška se mi zdá OK., změna výšky + obě servisní polohy fungují. Jistěže se objednám na kontrolu a dofuk především zadních koulí, ale všiml jsem si že necvaká regulátor tlaku - a to dřív cvakal! Může být problém s pérováním způsoben mimo jiné příliš vysokým tlakem v okruhu - když to necvaká? Je možné, že je problém v regulátoru tlaku - zatuhnutí, atd.? LHM + proplach + sítka jsem dělal asi před rokem. Můžu s tím - alespoň na zkoušku něco udělat - s tím tlakem - aspoň na dojetí - protože jet s tímhle skokanem 150km např. do Brna se celkem bojím. Ještě upřesním - po přesunutí do terénní polohy se zadek zvedne okamžitě a pak teprve předek - dřív chodil předek první a zadek se zpožděním cca 5sec. Mám systém se 6 koulema. Díky za náměty. |
Autor: | PATaMAT [ čtv 28. led 2010 16:43:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nepéruje - necvaká |
zkus "vypustit" tlak z centrálky, klíč 12 , povol ten jeden vyšnívající šroub na reguláku o otáčku. Jestli hvizdne apak se zase začne plnit když utáhneš, třeba se to rozchodí |
Autor: | zdekor [ čtv 28. led 2010 17:07:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nepéruje - necvaká |
díky za radu, jdu to zkusit, předpokládám, že obojí za chodu motoru - pro upřesnění pro ostatní. každopádně se ozvu ohledně dofouknutí koulí. . ---- . Provedeno-vyzkoušeno - několikrát, v různých polohách, bez výsledku. Regulátor si cvaká, při změně polohy a při dotažení šroubu. I při vypuštění tlaku to zůstává v nastavené poloze - asi zásluhou protipadacích zámků (kontrolka se rozsvítí). Ještě zajímavost - i v nejvyšší poloze ukazuje indikátor příliš mnoho LHM - nad ryskami a to myslím bylo předtím v pořádku - mezi ryskami. A kdyby byla koule kaput nebo bez tlaku, tak by to ukázalo úbytek LHM ? Ještě prověřím, za jak dlouho zhasne STOP po nastartování, mám dojem, že hned. Takže zkusíme ten dofuk koulí, snad nějak doskáču. Chudák auto a moje záda... |
Autor: | PATaMAT [ sob 30. led 2010 18:55:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nepéruje - necvaká |
zdekor píše: Zdravím .. všiml jsem si že necvaká regulátor tlaku - a to dřív cvakal! Díky za náměty. Napsal: čtv 28. led 2010 10:18:25 zdekor píše: Provedeno-vyzkoušeno - několikrát, v různých polohách, bez výsledku. Regulátor si cvaká, při změně polohy a při dotažení šroubu. Napsal: čtv 28. led 2010 15:07:23 tak fakt nevím co vlastně chceš ... |
Autor: | zdekor [ sob 30. led 2010 19:22:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nepéruje - necvaká |
Blbě sem to napsal. Dřív to cvakalo průběžně, teď jen při změně výšky a taky po dotažení toho šroubu. Po nastartování cvakne tak 2-3 x a dost. Jo a STOPka svítí jen během startování, pak okamžitě zhasíná. Mám takovej dojem, že to je někde kouslý, teď už pruží hůř i předek. A nebo jak to bylo dlouho nahoře=natlakovaný, tak byl větší únik dusíku a teď jsou koule bez tlaku (všechny??) a teď tu řeším pí..vinu. Jenže, co mě zaráží - to bych měl pozorovat úbytek LHM a já pozoruju opak. Kdybych viděl úbytek LHM tak tu neotravuju a jako první bych řešil koule. |
Autor: | zdekor [ stř 10. bře 2010 14:53:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nepéruje - necvaká |
Vyřešeno - samozřejmě to byly koule. Zadní totálně v..., taktéž přední akumulační - vyměněno. Zadní aku + obě přední dofouknuty. Vyřešil PATaMAT, + seřízení výšky + servis korektorů. Za hodinu hotovo, cena velmi příznivá, k tomu pár dobrých rad. Teď je to jak v bavlnce... Díky a doporučuji !!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |