Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
elektroventil umiestnenie http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=80&t=1773 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | citrojaro [ čtv 22. črc 2010 11:00:18 ] |
Předmět příspěvku: | elektroventil umiestnenie |
Chcem sa len opytat kde by som nasiel tie elektoventily na hydrauliku na X2 2.0HDi/80kW-rv12/1999 hydroaktiv nemam. Zaujima ma to preto lebo, po vypnuti motora mi auto reaguje na packu svetlej vysky auta. Auto mam 3 roky, este som to neskumal ,lebo inak mi to problemy nerobí, len mi je to divne. Preto predpokladam, ze nejaky dobrak sa s tym hral ,pripadne nieco je pokazene co ma moze neskor prekvapit. Dopredu vdaka odpovede. |
Autor: | JardaK [ čtv 22. črc 2010 11:11:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Pokud nemáš hydractive 2 ani activu, tak tam ty cívky nemáš. |
Autor: | Alien [ čtv 22. črc 2010 11:43:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
citrojaro píše: Chcem sa len opytat kde by som nasiel tie elektoventily na hydrauliku na X2 2.0HDi/80kW-rv12/1999 hydroaktiv nemam. Zaujima ma to preto lebo, po vypnuti motora mi auto reaguje na packu svetlej vysky auta. Auto mam 3 roky, este som to neskumal ,lebo inak mi to problemy nerobí, len mi je to divne. Preto predpokladam, ze nejaky dobrak sa s tym hral ,pripadne nieco je pokazene co ma moze neskor prekvapit. Dopredu vdaka odpovede. Nic pokaženého nemáš, nikde nic nehledej. Stavy které popisuješ jsou u hydrauliky bez hydraktivu normální. |
Autor: | PATaMAT [ čtv 22. črc 2010 13:30:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
citrojaro píše: po vypnuti motora mi auto reaguje na packu svetlej vysky auta. tak to má být, to je vpořádku, po vypnutí drží tlak v okruhu centrální koule a dokud z ní neuteče tlak, jsou zámky odemčené a s autem jde hýbat. Po ukončení přísunu tlaku od centrálky se zámky poklesem tlaku zamčou a s autem už pak nehneš. |
Autor: | citrojaro [ čtv 22. črc 2010 14:39:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Fuuuuu, tak teraz neviem co si mam mysliet, lebo mam aj X1 1,9TD/94 (bez hydroaktivu) a tam kym nebezi motor tak packa svetlej vysky po vypnuti neurobi vobec nic. Musim nastartovat a potom uz na zelanie, ked menim pruz.gule v zadu musim po povoleni gule davat dole len pri nastartovani inak sa nepohne a centralna gula ma cca 3roky hydraulika po preplachu. Mam este dotaz ked tu mam odbornika vlastne dva : 1-ako sa dava dole protipadajuca gula ? ostatne som robil v pohode, ale s tejto mam obavy, aby som nieco zbytocne neodtrhol 2-znamy ma X2 2.1TD/98 (bez hydroaktivu) a s pruzenim na predku ma stavy ako pridreny (raz pruzi pekne potom mu sekne a stvrdne ako beton) menili sme aj tlmice vysledok "0" bodov skusali sme menit svetlu vysku "0" bodov, gule som mu doplnil "0" bodov |
Autor: | koule [ čtv 22. črc 2010 16:50:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Protipadaci gule nejsou. Jsou protipadaci zamky To je takovej bazmek podobnej sichrventilu. ja bych si nejdriv ujasnil, jetli tam ten hydractiv mas, nebo ne. Pokud ano, je na napravnici, jak vepredu tak vzadu dalsi gule s h-ventilama. Pokud ne, pak tam tyhle gule nejsou a jsou jenom nahore na pistnicich. Mozna je tam jeste na zadku jedna pomocna gule pro brzdy? Fakt nevim, xantiim sem se jeste na zoubek nepodival, nicmene, ja mam xantii X1 a ta ma gule akorat ctyri na pistnicich + centralka. Mozna by mi mohl PaM taky osvetlit, jak to vlastne u xantii je, coz? Diky vopred... jestli ti po vypnuti motoru auto hned nereaguje na zvyseni svetly vejsky, tak mas v kouri centralku. A nebo, pokud ani neklesne, tak jsou tam proti padaci zamky a jelikoz mas nekde unik jako svina, tak se na nich ztrati tlak a ihned se uzamcou... Tak nejak lajcky, no... |
Autor: | kapitán [ čtv 22. črc 2010 18:49:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Nwn jak kdo,ale já mám Xantu rv říjen 96 a mám šestikulku,s protipadacími zamky.Na Xantia clubu je to popsáno a tuším první ročníky to maj jako BéXa-4 pružící + centrálka. |
Autor: | Alien [ čtv 22. črc 2010 20:56:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
koule píše: Protipadaci gule nejsou. Jsou protipadaci zamky To je takovej bazmek podobnej sichrventilu. ja bych si nejdriv ujasnil, jetli tam ten hydractiv mas, nebo ne. Pokud ano, je na napravnici, jak vepredu tak vzadu dalsi gule s h-ventilama. Pokud ne, pak tam tyhle gule nejsou a jsou jenom nahore na pistnicich. Mozna je tam jeste na zadku jedna pomocna gule pro brzdy? Fakt nevim, xantiim sem se jeste na zoubek nepodival, nicmene, ja mam xantii X1 a ta ma gule akorat ctyri na pistnicich + centralka. Mozna by mi mohl PaM taky osvetlit, jak to vlastne u xantii je, coz? Diky vopred... jestli ti po vypnuti motoru auto hned nereaguje na zvyseni svetly vejsky, tak mas v kouri centralku. A nebo, pokud ani neklesne, tak jsou tam proti padaci zamky a jelikoz mas nekde unik jako svina, tak se na nich ztrati tlak a ihned se uzamcou... Tak nejak lajcky, no... Bylo o tom napsáno mnoho a mnoho. Stačí pohledat. Xantiaclub a podobně. Jednou to je tak, jednou onak. Nikdy v tom žádná pravidla nebyla, jen jediné. Hydraktiv byl vždy za příplatek. |
Autor: | citrojaro [ pát 23. črc 2010 9:24:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Hydroaktiv nemam - pocet guli 6kusov -priemer trubiek k prednym tlmicom cca 3,6mm -ziadne ovladacie tlacitko v interieri pre ovladanie hydroaktivu Protipadajuca gula-v zadu v strede -zabezpecuje nepadanie zadku auta pri brzdeni zname u BX (predpokladam, ze pri poklese tlaku na zad.tlmicoch sa otvori ventil a 6gula doplni pokles tlaku) Co sa tyka tych el.ventilov je mi uz jasne, ze ich nemam ,ale mam protipadajuce zamky ktore ties neviem kde su . Moja X1 ma mozno niekde problem , lebo predok po cca 12hod spadne uplne dole (protipadajuci zamok,tlmic) Este raz by som sa spytal ci tu 6gulu (protipadajucu ) hlavne PATaMAT (menis gule!!!-ty to vies ) ci tam nieje nejaka zaludnost a ak niekto vie aj to druhe s problemom pruzenia na X2 co som pisal vyssie. Dakujem vsetkym za napady a postrehy |
Autor: | citrojaro [ pát 23. črc 2010 9:53:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Inak co sa tyka vyhladavania na forach som za a vela krat mi aj pomohly hlavne som sa dozvedel vsetko mozne(aj v uplne inych oblastiech), ale vacsinou nie to co som sa chcel kym som sa neopytal. Mozno keby v "predmet: " bolo pisane najprv tematicky(klucove slovo) napr.: chladic a potom problem - nehreje by clovek mal blizsiu predstavu. Ako je to len moj postreh nic viac, nechcem nikoho napadat len konstatujem, ze je premna najme casove vyhodnejsie spytat sa na moj problem ako stravit 1/2dna citanim ktore niezeby bolo na skodu veci len je to neefektivne a niekedy znechucujuce ked si mam predstavit to vyhladavanie. Ale este raz je to len moj nazor a som urcite rad ze tato stranka je. |
Autor: | PATaMAT [ pát 23. črc 2010 12:07:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
""Protipadací koule"" se sundá vyšroubováním, nevím kde hledáš záludnosti ... povolíš holendr na trubce co jde do té koule a pak kouli vymotáš ... ze systému pružení samozřejmě musíš napřed vypustit tlak . Bývá to ale vše pekelně zarezlé, při montáži pak nešetřit vazelínou přední zámek je pod nádobkou LHM, zadní je přímo zespodu u zadního korektoru, takový hliníkový bazmek, do kterého vetšinou vede 5 trubiček. |
Autor: | marsalek [ pát 23. črc 2010 12:25:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
Milane, ta Xantia 2.0TD v podpisu Ti rika pane? Gratuluju! K. |
Autor: | citrojaro [ pát 23. črc 2010 19:28:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: elektroventil umiestnenie |
PataMat "zaludnosti" ked nieco robis prvy krat ...navyse nemam rad prekvapenia ,ale verim ,ze pre teba to nieje problem. Dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |