Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Xantia - kule
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=80&t=1241
Stránka 1 z 1

Autor:  CZ_sarka-farka [ čtv 08. dub 2010 23:32:47 ]
Předmět příspěvku:  Xantia - kule

Ahojte Xantiáci. Mám dotaz protože se s Xantií teprv sžívám: Jaký tlak je v zadních kulích, pérovacích i protipadací? Na mém starém BX bylo tuším 40 Atm, že by v Xantii opravdu bylo jen těch 30 Atm? Protože je potřebuju asi vyměnit, tak abych koupil ty správný. Podotýkám, že se jedná o jedničkovou Xantii (96), krátkou, s 1.8 16V, bez hydractivu. Díky.

Autor:  PATaMAT [ pát 09. dub 2010 12:47:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Xantia - kule

Na Xa do roku 5/95 se dávaly i 40 na zadek a 70 na předek, potom to "vyfoukli ma 30 a 55 .... 40 zůstalo jen u breaku.

Přehledný katalog máš tady, číslo v názvu koule je tlak ... tak ;-)

http://www.cbx.wz.cz/KATALOG_FEDERKUGELN_2005.pdf

Dobré koule I.F.H.S. koupíš za dobrou cenu třeba tady: http://automaxhulin.cz/katalogy/katalog%20xantia.htm

Autor:  CZ_sarka-farka [ stř 14. dub 2010 8:55:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Xantia - kule

PATaMAT: Díky za info. A ještě něco: Je nějaký zádrhel při výměně kulí? Nebo je to podobný jako u BX (najet na rampu, vypustit tlak z hydrauliky, povolit kuli, našroubovat novou - pozor na orientaci těsnění, utáhnout, natlakovat)?

Autor:  kapitán [ ned 18. dub 2010 14:37:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Xantia - kule

Dle mne je to stejné jako BéXo.V jednom Tě ale opravím,nejdříve systém natlakovat,"utrhnout kouli" (jen povolit),pak teprve "vypustit tlak a potom vyšroubovat koule.Pod tlakem jdou lépe povolit.Alespoň na mém nebožtíku BX14RE to pod tlakem šlo lépe než bez tlaku!

Autor:  PATaMAT [ ned 18. dub 2010 17:41:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Xantia - kule

To co napsal Kapitan platí pouze o koulích na zadních pístnicích, aby si neprotočil celou pístnici a neurval si trubky ...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/