Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Koroze, levý práh, přední část.
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=3934
Stránka 1 z 1

Autor:  James [ pon 24. říj 2011 7:16:52 ]
Předmět příspěvku:  Koroze, levý práh, přední část.

Takže soudruzi, koroze, která se u Picass dělá na levým prahu v přední části, měl jsem tam pár bublin, řekl jsem si, že to obrousím a znova láknu. Zajedu do toho šroubovákem a díra jak do pr. Asi tak 25 cm prahu v loji, drželo to na tom bordelu, co tím stříkaj spodek. Nechápu, kde udělali soudruzi chybu.

Autor:  mafoto [ pon 24. říj 2011 23:03:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Jo tak tuhle "slabinu" mám taky. Teď jen kolik to bude stát :-(

Autor:  akpuolach [ úte 25. říj 2011 17:16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Minulý měsíc jsem nechával vyvařit na levém prahu přední část. Vyvaření, zakytování a stříknutí hrbolcem cca 1000kč.

Autor:  mafoto [ stř 26. říj 2011 16:05:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

No tak to by šlo. Jak jsem ale koukal, tak už to mám na obou stranách:-( Kdybyste někdo věděl kam by se s tím dalo zajet, tak se prosím podělte. Pohybuju se kolem Hradce Králové. Do myčky už se s tím bojím jet.

Autor:  freeman [ pát 03. úno 2012 16:16:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Ahoj Vsichni,
rad bych prispel na tema vyse. Loni koncem srpna mi prdlo spojkove lanko a pri odmontovani jsem zvedal auto na hever. Podivil jsem sem, nad malym puchyrkem a dloubl do nej sroubovakem. Jake bylo me prekvapeni, kdyz se sroubovak propadl a videl jsem prahem skrz.
Nejdrive jsem chtel auto schodit z mostu, pak jsem se ptal v noname servisu, kolik by stalo vyvareni a natreni. Operovali s cenou 25 000 CZK. Protoze jsem ale kazdy rok chodil do servisu, nemohl jsem nezkusil reklamaci a ta k velkemu prekvapeni byla prijata. Po trech tydnech jsem dostal auto prahy, ktere byly "jako nove", spoluucast diky lehkemu tuknuti byla 2 000 CZK. Pri reklamaci panove ze servisu a z centraly citronu chodili kolem auta a porad se vyptavali, jak a kde jezdilo, jestli nahodou nebylo zatopene, protoze to jeste nevideli. Holt nemohli pochopit, ze jsem s nim jenom jezdil a taky maloktere picasso po deseti letech ma pravidelne servisni prohlidky v autorizovanem servisu.
Ted mi zacinaji reznout pate dvere v lemu, tak jeste chvili pockam (zatim jej mam jen 10 let a zaruka je 12) a pujdu reklamovat.
Opravu delali v autoportu v praze.
Hezky den, L

Přílohy:
Poznámka: Jako pruvodni jev byly na karoserii zhruba rok malinkate puchyrky, ktere se postupne zvetsovaly a spojili se do jednoho. Barva pak odpadla sama.
DSC01833-1.JPG [180.89 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Timhle bylo videt skrz.
DSC01832-1.JPG [158.52 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Dira po sroubovaku.
DSC01831-1.JPG [129.28 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  Martin77 [ pát 03. úno 2012 19:45:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Někde na starém fóru je psáno, že v levém předním prahu v předu je vývod odvětrání autobaterie :? . Já to nezkoumal, ale ty bubliny tam mám taky a chovám se podle rady: "Nesahej na to!" (ale jednou to stejně příjde :cry: )

Autor:  mafoto [ pát 03. úno 2012 19:51:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Jo pánové tuhle korozi mám na obou stranách:-(( a bojím se do toho pochopitelně sáhnout. Nevíte o někom v okolí Hradce Králové, kdo by si s tím poradil?

Autor:  mengic333 [ pát 03. úno 2012 21:21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Hlasim bubliny, uz sa spojuju. Ale u mna vlavo vzadu. Na jar do toho vrazim srobovak.

Autor:  mafoto [ ned 05. úno 2012 20:14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Bubliny se během roku dost rozlezou:-( Šroubovák tam ale vrazím až těsně než pojedu na opravu. Zatím hledám opraváře. Můj spolehlivý automechanik s tímto bohužel nechce nic mít:-(

Autor:  James [ pon 06. úno 2012 11:16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Mě to vyvařil (lokálně) kámoš za retka a jednu vodku. Teda jeden práh. Už jsem ho nelakoval, udělal jsem na obou stranách černej pruh, což není žádná paráda. Ihned jsem do prahů vyvrtal 2 díry a vylil olejem, to je nejspolehlivější metoda, jak zastavit korozi (budu činit tak minimálně jednou za rok). A musím zklamat ty, co doufali, že je to od odvětrání akumulátoru. Není, odvětrání ústí ven podlahou. V prazích se drží voda a pravděpodobně v zimě i sůl, což v uzavřeném prostoru má asi pro pozinkovaný plech fatální důsledky. Kámoš, kterej mě to vařil říkal, že auta koncernu WV mají z výroby jednak lepší plechy než francouzi, ale taky vystříkaný dutiny z výroby.

Autor:  picasso [ úte 29. črc 2014 11:49:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Zdravím,
takže mě taky postihla oprava prahů (obě dvě strany (levá strana- řidičova je na tom hůř).
Opravu jsem si prováděl, jak je mím dobrým zvykem sám.
Prahy jsem koupil nové v autokelly cena cca 1650kč/ks - jsou pozinkované.

Originál práh začíná korozí vždy v přední části - přes práh je našroubován přední blatník, to místo není nijak zaslepeno krom plastového podběhu a drží se v něm písek - v době vlhka bláto a samozřejmě v zimě sníh a sůl.
Prahy jakožto celé auto je pozinkovánoa tím to končí. Dutiny nejsou nijak ošetřeny - žádná vosk ani jiný nátěr tam není.
Moje chyba, že jsem třeba ve třech letech neprostžíkal všechny dutiny. Sice bych nezabránil korozi přední části prahů, ale koroze by nešla dál do výztuže.
Zatím nikde jinde naž v prazích korozi nemám, i když jsem už viděl Picasso, které bylo sežráno jako Škoda 120.

Autor:  jar [ úte 07. říj 2014 10:10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Tak jsem na to také mrknul a světe div se - nic! Auto je narozené 12/04 a provozované v Itálii do roku 09, kdy jsem ho zakoupil. Celou dobu stojí venku, ale je pravda, že v zimě s ním moc nenajezdím. Největší nájezdy dělám v létě na dovču do jižní Itálie. Tak si myslím, že pro západ je to auto dělané jináč. Možná lepší protikorozní nástřik, nebo tak nějak. A do teď tam mám původní výfuk a jak jsem tak koukal, nehodlá se odporoučet, což je dobré na tak staré auto, ne?

Autor:  ortica [ úte 07. říj 2014 11:25:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

tak to tedy drží celkem dobře pohromadě... aby to tak i zůstalo... :ugeek:

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 07. říj 2014 15:11:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

Ono to taky může být tím,že prvních 5 let bylo auto provozováno v IT a tam se se solí pravděpodobně moc nesetkalo. Já měl první Picasso taky z této země a taky jsem neměl s tímto problém.

Autor:  ortica [ úte 07. říj 2014 18:30:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koroze, levý práh, přední část.

na těch našich si to vždy odnesl ten práh dveří. Ale určitě na těch autech bude znát to kde byly přes zimu. :idea:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/