Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - xsara picasso 1,8 bz rok výroby 2001 zápach po spálené gumě
Právě je úte 26. lis 2024 4:57:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 20:28:23 
Offline

Registrován: čtv 31. led 2013 19:25:16
Příspěvky: 4
nemohu přijít na to, co je příčinou zápachu spálené gumy(ne jako by hořela,ale jako by se pálila třením),po zastavení vozidla.Véřím,že za jízdy je to odváděno větrem a do vozu to nejde.Toto se projevuje nepravidelně a proto servis je problém.Sám jsem po jízdě když se to projevilo vozidlo prohlédl a očichal ze všech stran a nic jsem nenašel.Zápach trvá cca 5min.Nepravidelnost závady-duben 2012 cca po ujetí 15km 2x,pak až říjen 2012 po ujetí cca 20km, znovu dnes 31.1.13 -1.ujeto 20km-nic,2.ujeto 20km- nic,3.ujeto 30km-nic,4.ujeto 30km-nic,5.ujeto 1km -ano zastavení 10min,6.přejetí do garáže 2km-ano.Přestávky jízd cca 30-60 min.Popisuji to podrobně,ale nevím si rady.Mám strach aby vozidlo nechytlo.Má někdo stejný problém.Ještě upřesním-přes zimu jezdím málo, protože do práce mám druhé menší auto,ale myslím si,že by toto nemělo souviset s četností jízd.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. úno 2013 2:23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Ahoj, Picasso (zatim jeste) nemam, tak si nejsem jisty, jestli to je u nej mozne, ale v dobach, kdyz jsem mel BX, tak jsem taky citil smrad ze spalene gumy.
Pak jsem nahodou prisel na to, ze pri prutkem brzdeni se mi svezla rezerva vic dopredu a oprela se mi o tlumic vyfuku a o ten se palila pneumatika.
Tak me jen napadlo, jestli to nemas treba stejny problem? ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. úno 2013 11:45:14 
Offline

Registrován: čtv 31. led 2013 19:25:16
Příspěvky: 4
posunutí rezervy nepŕipadá v úvahu.Zápach jde z prostoru motoru,ale nelze identifikovat z kterého místa.Také je to nepravidelné.Třeba dva měsíce nic a pak to udělá dvakrát po sobě.Proto je problém v servisu.Kamarád co prodává autodíly mi poradil,že podobný zápach měl u peugeota také nepravidelně a byla to řemenice na klice,která má údajně nějaké gumové uložení a když je to trochu vymleté tak se trochu odkloní a nějak ta guma dře.Mělo by to být takhle provedené také u citroenu.Tak to nechám prověřit.Ještě si myslím,že by to také mohl dělat ventilátor pro vhánění přídavného vzduchu do výfuku.Už jednou ho měnili,ale dali jsme tam starší tak jestli se nějak nepáli.Akorát je tam ten problém,že se zapíná jen při startu a když je chladno a to v tuto dobu ještě nezasmradilo.Je fakt,že v létě to také zatím neudělalo.Až zjistím příčinu, tak dám vědět.Je to fakt nepŕíjemné,když nevíte,že by to mohlo z nějaké příčiny chytnout.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. úno 2013 14:01:41 
Offline

Registrován: stř 29. zář 2010 21:02:56
Příspěvky: 180
Bydliště: Chotěboř
Já bych to taky tipoval na tu řemenici. U mého Picassa taky začala smrdět guma a po výměně řemenice to přestalo. Dělá to gumový tlumič torzních kmitů a řemenice odchází k předkům. Je to bolest těchto aut.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz