Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - chybová hláška fault battery charge
Právě je úte 26. lis 2024 5:47:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chybová hláška fault battery charge
PříspěvekNapsal: ned 29. dub 2012 20:28:29 
Offline

Registrován: úte 17. lis 2009 23:02:50
Příspěvky: 19
Dnes jsem jel s Přerova a při 130 km/h se mě rozsvítila kontrolka baterie a hodilo to chybovou hlášku fault battery charge,samozřejmě že se vypla klimatizace,ale auto jelo,ubral jse plyn tak byl relativně klid pak jsem to opět rozjel a ta stejná hláška,ale svítilo to tak třeba 5 min zase klima nejela. Stalo se mi to už spíš při male rychlosti ale to jen probliklo a byl klid a dneska to svítilo pěkně dlouho. Buď tedy je slabá baterie,kterou mě měřili a naměřili 80% před 2 měsíci,nebo alternátor blbne to jsou moje doměnky. Tak kdo se s tím setkal ať zkusí poradit.

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI r.v 2002 spotřeba 6,2l/100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29. dub 2012 20:55:23 
Offline

Registrován: stř 29. zář 2010 21:02:56
Příspěvky: 180
Bydliště: Chotěboř
Je to jenom můj odhad. Dobíjecí proud by měl být 14,4V a tvuj altík bude mít asi 12,5V. Takže pravděpodobně budou špatné diody, dává to málo dobíjecího proudu a baterie se nestačí dobíjet. Existuje akuservis, kde ti přeměří nejen baterii, ale i alternátor v plném zatížení. Stojí to do 100 Kč.
Bez tohoto změření nic nezjistíš a budeš to opravovat stylem pokus - omyl.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29. dub 2012 22:03:33 
Offline

Registrován: úte 17. lis 2009 23:02:50
Příspěvky: 19
Díky zítra to nechám přeměřit a budu moudřejší.

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI r.v 2002 spotřeba 6,2l/100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. dub 2012 12:53:52 
Offline

Registrován: úte 17. lis 2009 23:02:50
Příspěvky: 19
Tak alternátor přeměřen dává jak má baterie byla špatná fungovala na 50% a málo dávala tak byla koupená nová,a teď uvidím jestli to bude dělat dál pokud ano tak to bude alternátor,možná uhlíky. Nebo pokud si někdo myslí že by to bylo něco jiného tak ať dá vědět.

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI r.v 2002 spotřeba 6,2l/100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 17:44:37 
Offline

Registrován: pon 09. kvě 2011 13:09:39
Příspěvky: 61
Ja mám pocit, že slabý akumulátor by nespôsobil to, že chvíľku hláška svieti a chvíľku je všetko v poriadku. Skôr by som si tipol tie zberače (uhlíky). Tam sa môže kľudne stať že vplyvom otrasov sú niekedy v kontakte a niekedy nie. Ak sú opotrebené. A potom Ti to mohlo zle dobíjať aj vtedy, keď kontrolka nesvietila. A výsledok mohol byť akumulátor v stave ako píšeš.
Len moje dohady. Napíš, či sa situácia vyriešila výmenou aku. Ak nie, tak to vidím na repas alternátora.
Ale samozrejme v hre sú aj ostatné faktory. Nedotiahnuté, uklepané, skorodované káble, spoje...atd

_________________
Xsara Picasso 1,8i + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01. kvě 2012 19:56:17 
Offline

Registrován: úte 17. lis 2009 23:02:50
Příspěvky: 19
Jak to otestuji dám vědět

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI r.v 2002 spotřeba 6,2l/100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. črc 2012 14:44:50 
Offline

Registrován: úte 26. čer 2012 18:37:58
Příspěvky: 2
Bydliště: Trnava
Mal som presne ten istý problém.Najprv hlásilo Battery....,potom to prestalo a potom znova až nakoniec sa mi rozpadol alternátor a odišla mi dvojročná baterka.150 eur alternátor a 70 eur baterka!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19. črc 2012 16:41:13 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 15:55:39
Příspěvky: 103
Moje story: Jel jsem do Chorvatska, v Rakousku asi 80 km za českejma hranicema blik dobíjení - fault battery charge, a zase blik a čím dál tím častěji, až se rozsvítila kontrolka na furt. Dětem jsem oznámil, že se vracíme, bo byla sobota a oprava v Rakousku by stála pravděpodobně více, než celá dovolená. Dcera brečela, já taky, ale vzteky. Tak jsem dojel na baterku až ke kámošovi na Moravu, 100 m před jeho barákem nám došel proud. Ve vesnici maj dědu elektřikáře, kerej řek, to je altík, ale kdo to bude vyndávat? Řekl jsem, že si ho vyndám sám, tak jsem ho u kámoše demontoval a odvezl k výše uvedenému mistrovi. Ten to rozdělal, uhlíky na sračku, sběrný kroužky taky. Auto má 121 000 Km poctivejch a víte proč byl altík v takovým stavu? Protože jak nám ty 1,8 16 V občas v mraze vyblijou volej, tak to bylo mastný a bordel se uvnitř altíku krásně lepil až to vykurvil. Jinak říkal děda dvěsta tisíc to musí fachat, jako nic. Takže to zbastlil za šest kil, dal jsem to zpátky a druhý den jsme dojeli až do Chorvatska. Jó a když jsem v Rakousku stál u krajnice a čučel do pojistek a na baterku estli bych na to nepřišel, jela kolem policie a bez nápisu na autě pomáhat a chránit mě ochotně nabídla pomoc, že prý někam zavolá pro pomoc. By to stálo majlant, si musím poradit sám, jsem jim řekl. Ale byli fakt ochotný.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz