Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - kulopero
Právě je pon 25. lis 2024 3:47:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kulopero
PříspěvekNapsal: sob 08. úno 2014 15:04:14 
Offline

Registrován: ned 06. říj 2013 8:45:43
Příspěvky: 29
Bydliště: RK
Ahoj,

protože se mi začala z pravého kulopera trhat ve velkém guma a ze strany od pístnice byla guma také popraskaná a všude byla vidět rez (viz foto), rozhodl jsem se kulopero vyměnit. Sehnal jsem starší v pěkném stavu (nová se již koupit nedají, zjišťoval jsem v Hulíně). Vycházel jsem z toho, že jsou všechna kulopera na hydractiv stejná (to jsem se dočet na fóru). Když jsem to rozdělal, tak jsem zjistil, že to mé originální je napojeno trubičkou ukončenou takovým nástrčným prstýnkem, na jehož konci je kus gumového těšnění. Jak jsem si pozdě všiml, na originálním kuloperu je značení "L3 Y71, 117" (viz obr. 1).
Kulopero, které jsem koupil, má být také z hydractivu, značení má ale "L2 Y71, 139", trubka, kterou se to z vrchu napojuje bude asi mít ukončení DIN jako mají brzdové trubičky (viz obr. 2).

Prosím o radu v těchto věcech:
1) Je kulopero, které jsem koupil (L2 Y71, 139), použitelné s pístnicí, která pasuje do originálního kuplopera (L3 Y71, 117)?
2) Pokud bych předělal trubkohadici, která jde do pravého kulopera tak, aby končila koncovkou pasující do kulopera L2 Y71, 139, bude to fungovat? (trubkohadice mi stejně ve spoji sákne...nechal bych udělat hydraulickou hadici se šroubeními, ke kterému bych přes "zařezávací prstýnky" přidělal trubku se správným ukončením - jde vlastně o opravu trubkohadice, kterou na jednom fóru popisoval PaM)

Jinak jsem chytřejší o zkušenost, že je lepší měřit třikrát...no alespoň jsem si trochu zamontoval...podruhé to půjde rychleji..

Díky.
Honza


Přílohy:
Poznámka: kulopero, na kterém stále jezdím - musel jsem ho namonotvat zpět
vyhnilé kulopero.jpg
vyhnilé kulopero.jpg [ 113.63 KiB | Zobrazeno 12465 krát ]
Poznámka: koupené kulopero (L2 Y71, 139) s jiným ukončením pro trubku
obr 2.jpg
obr 2.jpg [ 103.3 KiB | Zobrazeno 12465 krát ]
Poznámka: původní vyhnilé kulopero a k němu pasující ukončení trubky
obr 1.jpg
obr 1.jpg [ 105.74 KiB | Zobrazeno 12465 krát ]

_________________
X2, break, Hydractive 2, HDI 80 kW, okres RK
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kulopero
PříspěvekNapsal: ned 09. úno 2014 23:58:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
No, koupil si staré provedení a na trubce na autě máš nové provedení ... tak to na te svojí trubce zkrať , zarovnej to ta tím konusem a bude to těsnit na kov jako v tom starém ... dáš to tam bez toho těsnění ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kulopero
PříspěvekNapsal: pon 10. úno 2014 20:36:06 
Offline

Registrován: ned 06. říj 2013 8:45:43
Příspěvky: 29
Bydliště: RK
Ahoj,
super, moc děkuji. Teď to vidím, sám bych na to jednak nepřišel, a i kdybych na to přišel, tak bych asi neměl odvahu řezat...o víkendu to zrealizuju.
Díky!

Honza

_________________
X2, break, Hydractive 2, HDI 80 kW, okres RK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kulopero
PříspěvekNapsal: sob 15. úno 2014 19:14:38 
Offline

Registrován: ned 06. říj 2013 8:45:43
Příspěvky: 29
Bydliště: RK
Ahoj,
tak se dílo podařilo. Trubku jsem úříznul a zabrousil - vše funguje.

Ještě jednou díky!
Honza

_________________
X2, break, Hydractive 2, HDI 80 kW, okres RK


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz