Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chyba snímače tlaku paliva P0190, nouzový režim, 2.0HDi 80kW
Právě je stř 27. lis 2024 4:40:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 23. dub 2012 14:36:33 
Offline

Registrován: pon 23. dub 2012 13:54:21
Příspěvky: 2
Chyba snímače tlaku paliva P0190, nouzový režim motoru, Citroen Xantia (x2), r.v. 2001, 2.0HDi, 80kW:

Příznaky:
- motor v nouzovém režimu (startuje, jede ale bez tahu, otáčky max cca 2500, max cca 120km/h)
- svítí kontrolka motoru ("K")
- občas se objeví nekultivovaný chod motoru (v autě pocit jako na vybračním pásu)
- diagnostika vyhazuje chybu P0190, která nejde smazat - je tam pernamentně ihned po smazání, nemusí se ani nastartovat. P0190 znamená chyba na obvodu smímače tlaku paliva (smínač je v common railu). Smímač jsem vyměnil, chyba trvá. Kabeláž vedoucí od tohoto snímače k ECU je proměřená a OK. Funkce smímače je změna výstupního napětí podle tlaku paliva v rozsahu cca 0.5V-5V. Na kabelu u snímače při otočeném klíčku naměřeno 5V, 0V (zem) a cca 9V (ale je to při odpojeném snímači, nevyznám se v tom, možná je to takto ok).


POZN: dělalo mi to už dříve (při táhlém kopci nebo při předjíždění (docela o hubu) když jsem na to naplno šlápl) ale vždy se to po několika nastartování vrátilo do normálu, teď již přes měsíc v nouzovém režimu.

Ještě mi svítí kontrolka Airbagu a ABS, ale to s tím snad nesouvisí, bylo to tam už předtím.

Co s tím?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. dub 2012 21:26:21 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
Aka to bola diagnostika?

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2012 10:38:07 
Offline

Registrován: pon 23. dub 2012 13:54:21
Příspěvky: 2
jedna čínská a jedna profi (čínské jsem nevěřil tak jsem to nechal prověřit ještě v servisu, ale jen mi to nezávisle potvrdili, typ nevím)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2012 23:29:46 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 267
Ahoj Hanz,
nevim, nakolik jde slepe verit hlasce diagnostiky :-( Treba je mereny tlak opravdu mimo bezne meze (tomu by odpovidal problem pri prudkem seslapnuti plynu). Jaky ukazuje diagnostika tlak na volnobeh? Tusim, ze to byva kolem 300 atm. Netecou ti moc vstrikovace prepadem?

Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 109PS+, 07/2000, 382 989 km (prodano 01/2022).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 183 000km (02/2022).
C4 1.6 HDi 100, 08/2016, 55 000 km (02/2022)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28. srp 2012 20:35:58 
Offline

Registrován: stř 03. bře 2010 8:54:07
Příspěvky: 73
Bydliště: SR Dtva - Stara Huta
Uz je asi neskoro na odpoved, ale predsa minuly rok som ma cipnutu X2 na 100kW a bolo to super kym to nevypinalo motor pri akceleracii a musel som zastat vypnut motor a znovu startovat..nepametam si presne chyby z RJ ,ale pomohla vymena "O" kruzkov myslim, ze z regulatora tlaku na cerpadle ..su tam dva plastovy a gumeny ...staci len gumeny. Mne to problem momentalne odstranilo. Ide o vymenu casove (20min) aj financne (0,50€) nenarocnu a myslim, ze nieje co pokazit.

_________________
BX 1.9D BX asi 6ks,1.7D,X1 1.9TD 94, X2 2.0Hdi 80KW 12/99 ....je to vášen


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz