Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Úprava HDI motoru
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=77&t=3111
Stránka 1 z 1

Autor:  Shadow_Xantia [ úte 05. dub 2011 19:51:41 ]
Předmět příspěvku:  Úprava HDI motoru

Ahojte všichni,
stále mi nedají spát různé články o navýšení výkonu HDI motorů. Neznáte někoho kdo by se tím zabýval jinak než je chipem? Na internetu jsem se dočetl, že se dají dělat úpravy jako větší Turbo, větší intercooler, vstřiky atak podobně.

Většina lidí si to ale všecko dělá doma v garáži. Protože nejsem žádnej kutil zajímalo by mě jestli se tady tomu u nás někdo vážně věnuje a nebo jsou všichni jenom "profesionální úpravci motorů" s kablíkama a PC.

Díky

Autor:  zhrado [ úte 05. dub 2011 20:08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

taketo veci podla mna nikto neriesi ked sa da softverovo pekne zvysit vykon. ak by uz niekto taketo chcel riesit tak si kupi ine auto.. a nie upravovat stare hdi..

Autor:  marsalek [ úte 05. dub 2011 22:23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Jsem podobneho nazoru. Pokud je motor "skrceny" softwarem, nema smysl pozmenovat hardware.

Kaja

Autor:  Shadow_Xantia [ stř 06. dub 2011 10:13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Mno samozřejmě mohl bych koupit BMW 3.0 D a mám s výkonem vystaráno, ale mě se líbi Xantuška a proto se zajímám o úpravu na ni. Mám chip už udělanej, ale auto dost kouří a několikrát se mi stalo, že mi řídící jednotka skočila do nouzového režimu když jsem tomu dal naplno. Myslím, že mechanická úprava by byla o něco lepší než jen software.

Autor:  Světlonoš [ stř 06. dub 2011 16:17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Já žil v domění, že pokud chci jezdit úsporně a přitom poměrně svižně, je stávajících 80 kW u HDI plně dotačujících. A pokud si chci s Xantií pojezdit dravěji, je tu benzínový dvoulitr v turbu nebo třílitr. Ale tohle je lepší promyslet před koupí auta a nebo dodatečně vyměnit za Xantii s jiným motorem. Úpravy, čipování nebo bastlení (ať si to každý nazve jak chce), nejsou to pravé ořechové. Já vím, bylo by hezké, nakrmit 200 koní pěti litry paliva, ale lidové rčení u nás praví, že "z vrany kanárka neuděláš". ;)

Autor:  zhrado [ stř 06. dub 2011 20:13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

ak ti to vela dymi a pada do nudzaku tak mas blby cip.

Autor:  zico [ čtv 07. dub 2011 23:14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Suhlas, ta palivova mapa nebude koser. Ani C5 ani xantusa mi nepadla pod kotlikom do nudzaku za 5 rokov ani raz. Cip na XA mam hs-elektronik (101 kW).

Autor:  kenedz [ pát 29. črc 2011 13:12:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Spíš než kvůli chipu ti to bude padat do nouzáku,protože propouští vstřik a tím pádem je malý tlak na railu.
Udělej si přepadový test a budeš chytřejší :idea:
Jinak co se mechanických úprav týče,tak na odjetém HDi - RHZ už toho moc neuděláš,je to staré a nejsou díly pro
úpravu a když ano,tak za nesmysmysl :roll:
Vstřiky ma 110 a 90PS totožné,turbo je jiné 110 má víc jinak naklopených lopatek,90 bez cooleru a jiná mapa na jednotce,
jinak jsou ty motory na drobnosti stejné.
Kamarád má P406 HDi 90 a už jí bastlí 3 roky,chip na máx-černý zadek,velký intercooler v nárazníku,jiné čerpadlo v nádrži,
kvůli vyššímu tlaku,turbo ze 110,odlehčený setrvák,keramická spojka,pop ventil,el. regulátor tlaku turba i nafty,vstřiky z 2.2HDi
jsou dlouhé že se skoro opírají o kapotu,snížená hlava a chladiče snad na vše blázen jo a ještě komplet nerez výfuk.
Písty,klika,ojnice původní prý ten motor bude jen na léto,má ještě jeden.
Má tam cca 180 koní a ta legrace už ho stála skoro 80 litrů a ještě ani pořadně nevyjel.....

Má rada na závěr,nech Xantii jaká je a kup si na svezení nějakou silnou benzínovou popelnici za 30t jen na víkend.

Autor:  HonzaXM [ sob 20. srp 2011 18:34:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Úprava HDI motoru

Tak tenhle si koleduje o pořádnou díru v pístech nebo rovnou v bloku. Zrovna teď jsem řešil podobně upravovanýho R Espace III, poctivých 125000 najeto, po tomhle maxi tuningu 3000km (ale je to Renault, co taky jinýho čekat, že? ). Ale samozřejmě tuning nezavrhuju, sám ho mám velice rád a podporuju ho, jen to chce vše s mírou.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/