Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
studeny start http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=76&t=595 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | marianb [ pon 28. pro 2009 16:23:09 ] |
Předmět příspěvku: | studeny start |
Zdravim, rad bych pozadal o radu, s klesajici teplotou zacala ma 2.1cka po nastartovani "pokaslavat". Chytne hned, ale par vterin trva, nez se chod motoru srovna. Budi dojem, ze bezi na tri valce, trva to tak 3-4 vteriny. Zhavici, svicky jsem dal nove, zkusim je sice zkontrolovat, ale nevim, jestli nebude problem jeste nekde jinde. Mate prosim nekdo zkusenost? Diky. |
Autor: | boban,cx,ds [ pon 28. pro 2009 17:50:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Kdy bylo seřizované čerpadlo a vstřiky?to by mohl být onen problém,Hodně lidí na to nebere ohled dokud to jede a pak je z toho potíž která v zimě nadělá spoustu starostí a problémů.Tož to zkus nechat odstříknout a uvidíš a čerpadlo by taky mělo chodit na stolici alespoň při intervalech výměny rozvodů,palivo u pump bývá hodně nečisté a zanáší se to. |
Autor: | marianb [ pon 28. pro 2009 18:28:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
- vstřiky jsem osobně odnesl ke kontrole v létě do bosch servisu, údajně vpořádku - čerpadlo má po kompletním přetěsnění najeto asi 65000km - naft. filtr měním po 20tis., někdy dřív, teď je nový. Je mi jasné, že těch příčin může být moc. Podobně se to projevovalo i loni na podzim, to ale nežhavila jedna svíčka, kterou jsem vyměnil (z druhého motoru, co mám doma), byla sice starší, ale problém se tím vyřešil. Když to teď začalo, tak jsem si řekl, že dám všechny nové, abych to pořád nemusel rozebírat a ono nic. |
Autor: | Raww [ úte 26. led 2010 14:55:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Principielně by se chod 2.1 měl srovnat cca do 3 sekund po startu... K tomu pokuckávání - mohlo by to dělat i přivzdušňování palivové soustavy, koukni se před startem jestli nemáš bublinky v těch průhledných hadích. Případně bych zkusil pumpnout ručně balónkem |
Autor: | Váňa [ čtv 28. led 2010 7:22:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Máš tutově po delším stání přivzdušněné čerpadlo na vysokotlaku. Většinou prolíná nafta snímačem polohy na čerpadle a pak se to zavzdušní. Dělá to právě v zimě. Podrobně jsem to popisoval na starém fóru . Hledej |
Autor: | Duke [ ned 07. úno 2010 1:05:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Skontroluj prepadové hadičky na vstrekoch, či niektorá dobre netesní. Väčšinou je to potom dookola vstreku mastné. To spôsobí spadnutie nafty. Skús ráno dotlačiť naftu ručne pumpičkou. Alebo to bude tak, ako napísal hore Váňa. |
Autor: | marianb [ úte 09. úno 2010 10:40:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Chlapi diky, az bude tepleji, omrknu to, ted mi prislo, ze se to zlepsilo a dokonce i pri -20 to chytlo bez problemu. Pravda po tydennim stani na horach se to chvili opet prevalovalo, ale chytlo... Rekl bych Vano, ze to bude Tva diagnoza. Jenom mne vydesila cena za ten snimac polohy (kterou jsi uvadel na starem foru). Mej te se a diky za rady. |
Autor: | meďák [ úte 09. úno 2010 11:56:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Váňa píše: Máš tutově po delším stání přivzdušněné čerpadlo na vysokotlaku. Většinou prolíná nafta snímačem polohy na čerpadle a pak se to zavzdušní. Dělá to právě v zimě. Podrobně jsem to popisoval na starém fóru . Hledej Souhlasím !!!! |
Autor: | meďák [ úte 09. úno 2010 11:58:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Duke píše: Skontroluj prepadové hadičky na vstrekoch, či niektorá dobre netesní. Väčšinou je to potom dookola vstreku mastné. To spôsobí spadnutie nafty. Skús ráno dotlačiť naftu ručne pumpičkou. Alebo to bude tak, ako napísal hore Váňa. Prosím tě nepiš tu blbosti,přepadové hadičky od vstřiků jsou jen na to,aby nafta,kterou nevezme vstřik šla z5!!! záleží jen na stavu čerpadla,a to píše,že je ok |
Autor: | JiRaY [ stř 10. úno 2010 12:21:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Ten přepad má na to opravdu vliv.Stačí,aby ti 100procentně netěsnil balonek,a rozpojíš jeden přepad,a zítra nenatočíš,nafta bude zapadlá až někde v nádrži Tohle jsem měl já,mám čerpadlo a vstřiky po repasi,a brutálně mi padala nafta,vyměnily se přepady,a je to o mnoho lepší. |
Autor: | Váňa [ čtv 11. úno 2010 9:14:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Mariane, ta cena snímače polohy i mě vyděsila, ale jde to docela spolehlivě zalepit nějakým dobrým epoxydem. Jen to chce oddeklovat čerpadlo, odpojit trubky vysokotlaku a vyndat snímač. Mám to už udělané 1,5 roku a v pohodě. Dle servisu je to dost běžná závada na starém čerpadle, kde se ta pryskyřice teplem separuje od obalu. Poznávací znamení je, dát si na zpátečku od čerpadla průhlednou hadičku a po nastartování z ní jdou byblinky, nekdy až pěna. Po opravě se vrací jen nafta bez bublin. Mnoho zdaru. Ivan |
Autor: | marianb [ čtv 11. úno 2010 10:42:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: studeny start |
Diky, psal jsem Ti Vano SZ (i na xantiaklubu), koukal jsi prosim na ni? Ten snimac jde normalne vyndat a vratit zpet bez jakekoli obavy, ze by se zmenilo nastaveni nejakych parametru cerpadla? Az se otepli, urcite se na to mrknu. Zatim to neni kriticke, ale mam rad veci v poradku a funkcni. Kazdopadne diky. Marian |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |