Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - vykon kurenia/vetrania




Právě je úte 20. úno 2018 23:19:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vykon kurenia/vetrania
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2016 23:33:48 
Offline

Registrován: ned 20. lis 2016 0:51:42
Příspěvky: 6
Ma alebo mal tu niekto problem s ucinnostou kurenia v Xantii? Nejak sa mi nedari odmlzit celne sklo aj ked ide ventilator na plne gule, kurenie je slabe, auto nie je ani po hodine jazdy vykurene. Kde by mohla byt chyba? Alebo je to nejaka typicka slabina tychto aut ako u japoncov slabe stierace a svetla? Okna som aj zvnutra poriadne vycistil a odmastil - nepomohlo...

_________________
Xantia Break 1,9TD X1 kupena s 260 000km
predtym:
Toyota Corolla 2005 1,4D-4D - zrusena na totalku
Nissan Almera 1996 1,4 benzin
Toyota Corolla 1990 1,3 Liftback
Renault 5 1,6D
Oltcit - najstrasnejsie auto vsetkych cias
Volvo 245DL combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykon kurenia/vetrania
PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2016 0:41:23 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 255
Ahoj!

1. Stary/zacpany pylovy filtr - nad nohama spolujezdce, jen u aut s klimou. Pak jde dovnitr malo vzduchu...
2. Jakou mas teplotu motoru, kdyz to malo topi? Termostat je OK?
3. Vzduch v chladicim systemu? Hadice k radiatoru topeni jsou hodne vysoko a muze v nich byt vzduch. Mozna je i u Tve motorizace odvzdusnovaci ventilek na privodu vody na prepazce do kabiny.
4. Zalepeny radiator topeni pripravkem na utesneni chladice?


Hodne zdaru!
Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 80 kW+, 07/2000, nyni 330 000 km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykon kurenia/vetrania
PříspěvekNapsal: sob 17. pro 2016 19:12:10 
Offline

Registrován: ned 20. lis 2016 0:51:42
Příspěvky: 6
Kupil som pelovy filter a ked som ho chcel vymenit, zistil som, ze tam ziadny nie je.. Nemam klimu a prave preto som sa v Citroen servise pytal ci tam nejaky pelovy filter je aj bez klimy. Povedali ze ano.
Teplota motora je podla teplomera na palubovke normalna - 85-90C.
Ostatne mozne priciny - netusim, nerozoberal som to. Hlavne ofuk celneho skla mi pride ako nedostatocny, tu by som veril tomu, ze je zasraty pelovy filter, ale ked tam nie je...

Dakujem za radu, postupne vsetko vyskusam.

Laco

_________________
Xantia Break 1,9TD X1 kupena s 260 000km
predtym:
Toyota Corolla 2005 1,4D-4D - zrusena na totalku
Nissan Almera 1996 1,4 benzin
Toyota Corolla 1990 1,3 Liftback
Renault 5 1,6D
Oltcit - najstrasnejsie auto vsetkych cias
Volvo 245DL combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykon kurenia/vetrania
PříspěvekNapsal: sob 24. pro 2016 0:07:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 17:29:41
Příspěvky: 108
Bydliště: Jindřichův Hradec
Pokud jde ventilátor naplno-jsou OK klapky co vedou vzduch přes výměník topení?Zřejmě jsou zaseklé,nebo prostě vadné ,další máš puštěnou vnitřní cirkulaci nebo přívod vzduchu z venku?Další věc hadice na vstupu (z motorového prostoru) do radiátoru jsou horké?
Jinak ber že dehet topí méně než benál!!alespoň než se dosáhne provozní pak je to OK když je vše jak má být!!!

_________________
Současnost :
X2-2,0HDi 66kW rv 2000
X1-1,8i 16V ,rv 96
P106 1,1 5d rv 96
Minulost :
P-405GRD (pap.1,8TD,skut.1,9d
BX14RE
Š-105
Seat Ibiza 1,7GLD
F-125P 1300


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz