Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

škubání motoru při 2000
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=75&t=1662
Stránka 1 z 1

Autor:  Maxipes [ pon 28. čer 2010 19:52:07 ]
Předmět příspěvku:  škubání motoru při 2000

Zdravím-Xantia 1.6i-když přidám plyn při rozjíždění při 2000 otáčkách tak motor trochu škube a má plný tah až asi od 2500 otáček.Čím to je?Že by to dělal motůrek volnoběhu nebo ten při jízdě na to nemá vliv?Taky když někdy na křižovatce se chci rozjet tak to střelí do výfuku nebo do sání? a chcípne to.Lambda sonda je dobrá,diagnostika taky.

Autor:  Technik [ pon 28. čer 2010 23:38:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

V jakém stavu jsou svíčky? Možná je to blbá otázka, ale chce to vědět. Protože když lítá palivo do výfuku, tak se nezažehává směs. Případně zapalovací kabely?

Autor:  Maxipes [ úte 29. čer 2010 23:11:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

teda nevim,ale že by palivo lítalo do výfuku kvůli špatným svíčkám jenom při 2000 otáčkách a při jiných ne?To se mi zdá přitažený za vlasy.Kromě toho to škube ať jedu na benzín nebo na lpg.Svíčky jsou dobré,i když jsem tam blbec dal se 3 elektrodama Brisk.Prý za moc nestojí a lepší jsou klasický.Kabely jsou nové i když české z Tesly Blatná.

Autor:  Technik [ úte 29. čer 2010 23:19:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

Aha, trošku mi to už při psaní zapomnělo. Tak to netuším. :-/ To spíše někdo znalejší

Autor:  JardaK [ stř 30. čer 2010 0:30:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

Zrovna se svíčkama a VN kabelama bych moc neexperimentoval a dal tam to co tam patří. Zrovna před nedávnem jsem se "bavil" s jedním AX, kde někdo vyměnil VN kabely za neodrušené drátové. Díky rušení se v autě resetovala jednotka motoru, motor šel nepravidelně a chcípal. Tam byla úrovenň rušení taková, že za běhu motoru vypadávala komunikace s diagnostikou. Ty svíčky a kabely si měnil preventivně, nebo až po zjištění problému?

Autor:  Maxipes [ stř 30. čer 2010 9:26:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

měnil jsem to preventivně.Kabely ale jsou uhlíkové,ne drátové.Zajímavý ale je,že to škube sice při 2000 otáčkách,ale jen asi při vyšších převodových stupních ,hlavně při 5stupni a trochu 4.Motoru asi dýl trvá,než se vytočí na vyšší otáčky

Autor:  sima [ čtv 01. črc 2010 11:27:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

To bude těžké trefit příčinu,obzvláště když se do toho může srát i LPG..ale rozhodně bych dal svíce přesně co tam mají být,například co tam dává frantík,např. Eqyem-mám s nima 100% dobré zkušenosti jak na LPG tak na benzin,neškubou v žádných provozních režimech,prostě OK a jedna stojí cca 80 kč ;)
Kabely hm Tesly jsou prý snad OK,ale kdyby byla možnost prohodit s někým na zkoušku,vyloučíš to.
Osobně bych šel taky po kostrách,trošku mě to začlo taky nedávno zlobit,výměna lišty nepomohla,(mám jednu rezervní)navíc na 1.6 lišta není.Svíce nové,krokáč OK,čidla taky,tak jsem projel kostry co jsem kde našel a na radu hlavně kostru co jde přímo od baterky na převodovku!Zhruba pod baterkou-větší šroub-matice,někdy to blbě kostří,možno ji přetáhnout jinam,mělo vyjít ke startéru-na železo!On ten hliník zřejmě časem méně kostří.Ale snad je to i zbytečné,já jsem to jen ošetřil a dal zpět-když to mohlo kostřit dobře 12 let tak snad bude i dalších ix let.. a světe div se měsíc zatím bez náznaku škubu-dělalo to tak u 1500-1900 toček,spíš na 1,2,3 rychlost,ale na tom nesejde.
Uvidím čas ukáže,ale vypadá to nadějně,navíc mě přestal-i když jen sporadicky-lítat otáčkoměr a mírně "poskakovat" rychloměr,taky palivoměr je konstantnější.Je to malý zázrak,ale kostra tj základ,není se zas tolik čemu divit.
Ty máš LPG s Ř.J. či ne?

Autor:  Maxipes [ ned 29. srp 2010 13:44:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

Jo,mám s řídící jednotkou.Autogas.Ještě se směšovačem.

Autor:  sima [ stř 01. zář 2010 18:12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: škubání motoru při 2000

No odpověď za dva měsíce tj fofr :) ;) značku autogas neznám-to je nejspíš jen myšleno obecně jako autoplyn,čilli je to nejspíš nějaká nálepka nějakého servisu-nejspíš.Značku plynu snad máš napsanou i jinde,když už ne v papírech..
Jestli jsi zkusil už aspoň něco a nepomohlo,zkus resetovat Ř.J. odpojením baterky(prý stačí půlhodinka,ale přes noc to ničemu neublíží..)a pak nějaký čas,třeba nádrž dvě jezdit na benzin.Uvidíš jestli se škubání ztratí.Taky bych dával bacha kde beru plyn a zkusil i jinou čerpačku,dnes si už autoplynaři poví mezi s sebou kde je bezproblémový plyn.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/