Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Motor http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=72&t=492 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Maxipes1 [ sob 12. pro 2009 18:43:16 ] |
Předmět příspěvku: | Motor |
Neporadil by někdo má motor 1.8D a 1.8TD stejnou vačkovou hřídel?Motory jsou stejné?Co se u nich dé zaměnit? |
Autor: | JiRaY [ sob 12. pro 2009 20:54:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
Mslím,že mají,ale neručím na 100 procent.Zeptaj se na BXclubu- http://www.bxclub.com,uričtě to někdo bude vědět |
Autor: | PATaMAT [ ned 13. pro 2009 0:25:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
1,8D a 1,8Td má jinou vačku , je tam uplně jiné časování ventilů ... |
Autor: | Maxipes1 [ pon 14. pro 2009 1:56:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
Jak je tedy možné,že autokelly u motoru Peugeot 205 1.8D a 205 1.8TD uvádí vačku pod stejným číslem? |
Autor: | PATaMAT [ stř 16. pro 2009 0:45:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
no, nedovolával bych se pochybného prodejce pochybných dílů ... vidíš třeba tady něco jiného než TD ??? http://www.maxparts.ru/index.php?page=p ... _id=216501 tady máš taky solidní katalog : zadej si tam ty orig čísla a uvidíš http://www.tosa.sk/katalogy%20diely%20d ... ikulas.pdf na 1,7 TD (1,8 TD) je vačka orig.č. 0801c9 na 1,7 D (1,8 D) a 1,9 D je orig.č. 0801c2 a tady máš předpis z Citroënu ... 1,7TD (1,8TD) je motor A8A nebo AJZ , vačky mají jiný zdvih než ostatní ... Tu vačku tam můžeš dát, bude to chtít jinak nastavit čerpadlo ( trochu pootočit) , na seřízení nenajdeš žádnou směrodatnou hodnotu ... pojede to, nevím jak, co udělá spotřeba a výkon, ale nějak to pojede ... |
Autor: | PATaMAT [ stř 16. pro 2009 15:46:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
Tak sem to dnes konzultoval s "motorářem" a klidně to tam dej ... chce to ale nastavit jinak čerpadlo - předstih, než byl před tím. Na závodní motory prej zvětšují vačky i o 5mm. Tak že ti to bude líp nasávat a vyplachovat válce ... a pojede to jak raketa |
Autor: | Maxipes1 [ čtv 17. pro 2009 19:07:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
Tak díky za radu.Snad to dobře dopadne |
Autor: | boban,cx,ds [ ned 20. pro 2009 9:21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor |
PaM má recht,vačky jsou origo rozdílné v časování,ale jsou záměnné po úpravě předvstřiku.Ale pokud bys chtěl přehazovat celý blok motoru, tak narazíš na chybějící výstup mazání k turbíně což je asi největší překážka.Jinak je většina příslušenství motoru až na rozdíly v rozvodu vody vpodstatě shodné.Hlavy jsou podle typu motoru(u 1,8D a 1,8TD snad vždy)rozdílné-mají jinak tvarované otvory vstupů.V létě jsem to řešil kvůli zalomenému šroubu v klikovce u řemenice,který držel jen na cca 5mm na 1,9TD,měl jsem spodek 1,9D a nakonec jsem přehazoval pouze klikovku a ložiska,ostatní jsem nechával původní z TD.Tož tak k tomu... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |