Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Motor
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=72&t=492
Stránka 1 z 1

Autor:  Maxipes1 [ sob 12. pro 2009 18:43:16 ]
Předmět příspěvku:  Motor

Neporadil by někdo má motor 1.8D a 1.8TD stejnou vačkovou hřídel?Motory jsou stejné?Co se u nich dé zaměnit?

Autor:  JiRaY [ sob 12. pro 2009 20:54:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

Mslím,že mají,ale neručím na 100 procent.Zeptaj se na BXclubu- http://www.bxclub.com,uričtě to někdo bude vědět

Autor:  PATaMAT [ ned 13. pro 2009 0:25:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

1,8D a 1,8Td má jinou vačku , je tam uplně jiné časování ventilů ...

Autor:  Maxipes1 [ pon 14. pro 2009 1:56:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

Jak je tedy možné,že autokelly u motoru Peugeot 205 1.8D a 205 1.8TD uvádí vačku pod stejným číslem?

Autor:  PATaMAT [ stř 16. pro 2009 0:45:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

no, nedovolával bych se pochybného prodejce pochybných dílů ... :roll:

vidíš třeba tady něco jiného než TD ??? http://www.maxparts.ru/index.php?page=p ... _id=216501

tady máš taky solidní katalog : zadej si tam ty orig čísla a uvidíš :idea:
http://www.tosa.sk/katalogy%20diely%20d ... ikulas.pdf

na 1,7 TD (1,8 TD) je vačka orig.č. 0801c9
na 1,7 D (1,8 D) a 1,9 D je orig.č. 0801c2

a tady máš předpis z Citroënu ... 1,7TD (1,8TD) je motor A8A nebo AJZ , vačky mají jiný zdvih než ostatní ... ;)

Obrázek

Tu vačku tam můžeš dát, bude to chtít jinak nastavit čerpadlo ( trochu pootočit) , na seřízení nenajdeš žádnou směrodatnou hodnotu ... pojede to, nevím jak, co udělá spotřeba a výkon, ale nějak to pojede ... ;)

Autor:  PATaMAT [ stř 16. pro 2009 15:46:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

Tak sem to dnes konzultoval s "motorářem" a klidně to tam dej ... chce to ale nastavit jinak čerpadlo - předstih, než byl před tím. Na závodní motory prej zvětšují vačky i o 5mm.
Tak že ti to bude líp nasávat a vyplachovat válce ... a pojede to jak raketa :lol:

Autor:  Maxipes1 [ čtv 17. pro 2009 19:07:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

Tak díky za radu.Snad to dobře dopadne :mrgreen:

Autor:  boban,cx,ds [ ned 20. pro 2009 9:21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor

PaM má recht,vačky jsou origo rozdílné v časování,ale jsou záměnné po úpravě předvstřiku.Ale pokud bys chtěl přehazovat celý blok motoru, tak narazíš na chybějící výstup mazání k turbíně což je asi největší překážka.Jinak je většina příslušenství motoru až na rozdíly v rozvodu vody vpodstatě shodné.Hlavy jsou podle typu motoru(u 1,8D a 1,8TD snad vždy)rozdílné-mají jinak tvarované otvory vstupů.V létě jsem to řešil kvůli zalomenému šroubu v klikovce u řemenice,který držel jen na cca 5mm na 1,9TD,měl jsem spodek 1,9D a nakonec jsem přehazoval pouze klikovku a ložiska,ostatní jsem nechával původní z TD.Tož tak k tomu...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/