Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Malé napětí na konektoru palivového čerpadla
Právě je pát 22. lis 2024 6:18:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 27. bře 2020 15:19:52 
Offline

Registrován: pát 27. bře 2020 14:44:50
Příspěvky: 3
Dobrý den, prosím o radu. Na konektoru palivového čerpadla naměřím menší napětí než 12V, konkrétně 4,9V (na baterii při zapnutém klíčku v 2. poloze 11,7V). Z toho důvodu neběží palivové čerpadlo, neví někdo čím to může být způsobené? Již se mi to jednou stalo, načež jsem očistil a prostříkal Kontoxem kontakty maxi pojistek, palivového relé a byla odpojena i řídící jednotka, tu jsem však Kontoxem neošetřil. Po tom všem auto běhalo jak má a po cca 14 dnech každodenního provozu palivové čerpadlo opět nejde. Mám Citroen Xsara Break N2 1,4i, r.v. 1998. Za odpovědi všem předem děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. bře 2020 15:36:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
a stejne napeti tam mas kdyz pouzijes k mereni kostru jinou nez v konektoru ??

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. bře 2020 16:02:25 
Offline

Registrován: pát 27. bře 2020 14:44:50
Příspěvky: 3
Havlicek.Lukas píše:
a stejne napeti tam mas kdyz pouzijes k mereni kostru jinou nez v konektoru ??

ano i tak je napětí stejné


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. bře 2020 19:21:40 
Offline

Registrován: pát 27. bře 2020 14:44:50
Příspěvky: 3
Miras123 píše:
Havlicek.Lukas píše:
a stejne napeti tam mas kdyz pouzijes k mereni kostru jinou nez v konektoru ??

ano i tak je napětí stejné

Tak problém vyřešen, nelenil jsem a sundal kryt na baterii a řídící jednotku, abych se dostal k palivovému relé, které jsem následně rozebral a přišlo mi, že u jednoho z těch relátek jsou lehce opálené kontakty (ono mezi ně není moc vidět), ale pro jistotu jsem u obou dvou použil šesti stovku smirkový papír a ony kontakty jím očistil a opět prostříkl Kontoxem a hurá palivové čerpadlo běží :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz