Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Posilovač riadenia
Právě je ned 24. lis 2024 9:31:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:16:03 
Offline

Registrován: stř 19. říj 2011 16:50:37
Příspěvky: 27
Příloha:
čerpadlo 2.jpg
čerpadlo 2.jpg [ 50.01 KiB | Zobrazeno 17995 krát ]
Příloha:
čerpadlo 1.jpg
čerpadlo 1.jpg [ 47.62 KiB | Zobrazeno 17995 krát ]
Příloha:
čerpadlo 3.jpg
čerpadlo 3.jpg [ 46.01 KiB | Zobrazeno 17995 krát ]
[attachment=2]]Ahoj.

Na svojej C4, 1,6 16V NFU r.v. 2008 som spozoroval mierny únik hydraulického oleja z posilovača riadenia. Olej uniká spojom medzi samotným čerpadlom a nádržkou oleja. Spojovacie skrutky sú dotiahnuté, takže tento spoj treba pretesniť. Značkový servis to nedokáže, iba vymeniť celý posilovač za nový-cca 750.-EUR+práca. Nestretol sa už niekto z Vás s takouto opravou? Potrebujem vedieť z akého profilu sa tam dá vyrobiť tesnenie, podobne ako nejaký "O" krúžok. Posilovač "GAP" OE 4007 XW alebo XV.
Poz.16 - nádržka oleja.

Ďakujem. Peter


Naposledy upravil pedu dne stř 18. úno 2015 19:19:37, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
ja bych tam mrsknul motorovy silikon :oops:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:38:26 
Offline

Registrován: stř 19. říj 2011 16:50:37
Příspěvky: 27
Ďakujem. Uvidím ako ďalej. Skôr, než to nechám zdemontovať, by som však rád vedel ako to v skutočnosti vyzerá. Inak, jazdiť sa s tým dá bez problémov. Akurát raz za mesiac doplniť max do 10 ml oleja. Ale je to riadenie a na tom priamo závisí bezpečnosť jazdy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:44:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
pokud to v databazi nema opravnou sadu - a jelikoz vidim ze do databaze pristup je nezbyde nez cerpadlo rozdelat a sehnat neco podobneho nebo vymenit kus za kus

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:45:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Au,tak to Ti nezávidím. :? Blahé paměti jsem jsem tohle řešil na mé první XP a bylo mi sděleno,že jsou 2 místa,kde to může téct.Každá za cca 7 tisíc. :twisted: Asi bych to rozebral a pak sháněl těsnění.Jeden známý svého času také potřeboval něco přetěsnit,náhradní díl samozřejmě neexistoval,podobně jako zde a nakonec pořídil patřičný díl v instalatérsví za pár korun. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 19:57:36 
Offline

Registrován: stř 19. říj 2011 16:50:37
Příspěvky: 27
Alebo kontakt na dobré autovrakovisko alebo predaj použitých dielov PSA?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Posilovač riadenia
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 12:53:57 
Offline

Registrován: úte 08. čer 2010 21:45:35
Příspěvky: 52
Ahoj,

mám delší dobu problém s posilovačem řízení, někdy to jde v pohodě a někdy jako bez posilovače. Výměna oleje v čerpadle nepomohla. Unik kapaliny nikde není.
Napadlo mě vadné čerpadlo (ale dělá to jen někdy), když připojím na diagnostiku jde tam na volnoběh 6-7A / 3000 ot. při zatočení koly tam pak jde proud kolem 75A.
Někde na fóru peugeotu jsem vyčetl, že někdo měnil maxi pojistku 70A (nalomená nožicka) a že to pomohlo. Zkusím se také na ni podívat.

Nevíte prosím někdo jaké mají být předepsané hodnoty proudu do čerpadla? Díky za jakoukoliv radu v čem by mohl být problém.


Honza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz