Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Koupě C4 s 1.6 HDI 80KW http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=68&t=9203 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kuski88 [ pon 18. kvě 2015 18:11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Koupě C4 s 1.6 HDI 80KW |
Dobrý den. Potřeboval bych poradit od zdejších profíků. Chtěl bych si pořídit první C4 v kupéčku s motorem 1.6 HDi 80KW. Problém je že tento motor vůbec neznám. Moje otázka zní. Jaký je tento motor? Pružný, líný, spolehlivý či ne atd. Hlavně na co si mám dát obecně u tohoto motoru pozor a jak to můžu eliminovat. Po čem mám u bazarového auta koukat. Má smysl tento motor kupovat s nájezdem okolo 200.000km? Snad jsem to popsal dobře a budu vděčný za všechny Vaše tipy. |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pon 18. kvě 2015 21:34:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Koupě C4 s 1.6 HDI 80KW |
Ty chceš vyměnit tu stávající za 1.6 HDI nebo jako další auto? Jinak u HDI bacha na vstřiky,turbo,FAP....auto s tímhle nájezdem a touhle motorizací vidím jako velkou bezednou díru a pokud neplánuješ jezdit velké vzdálenosti,tak mi to ani nedává smysl. A ještě jedna věc,vzhledem k tomu,že to je nafťák,tak bude mít dvojhmotu. |
Autor: | Kuski88 [ pon 18. kvě 2015 22:56:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Koupě C4 s 1.6 HDI 80KW |
Samozřejmě že bych chtěl další auto do rodiny. S dvojkovou C4 jsem spokojen a nechám si jí Dvouhmota a FAP můžou a nemusí být problém u slušného kusu. Auto plánují na vyšší nájezdy. Spíš jsem myslel, jestli má tento motor se reálně při rozumné údržbě dožít třeba 500.000km jako některá TDI. A nebo jestli je to jak THP co se po 100.000 vysype a někdy i dřív. |
Autor: | Miroslav Lengyel [ úte 19. kvě 2015 6:07:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Koupě C4 s 1.6 HDI 80KW |
Tak motor(pokud měl správnou péči)má vždycky šanci,já viděl i 1.3 Felicii s 370 tisíci nebo 1.2 Fábii s 350 tisíci km a fungovaly úplně normálně, a dost lidí by se možná divilo,kolik má ten jejich miláček s tachometrovými 85 tis. ve skutečnosti najeto. Ta dvojhmota v těchto km bude dle mého soudu buď na hraně nebo již byla měněná a nebo tam také není,protože dost lidí to k vůli ceně nahradilo normální spojkou a to samé platí pro FAP filtr,vstřiky a turbo.Pro vstřiky a turbo samozřejmě neplatí to,že by v motoru nebyly. Problém tedy nebudou ty najeté km,ale pokud bych kupoval takový vůz,tak jedině s doloženou historií,kde bude jasné co se a kdy na autě dělalo.Tedy zavolat do servisu a ověřit,ne že se spokojím s hrstí účtenek,které dokazují leda tak to,že někdo někdy koupil nějaký díl.Další věc je,zda nebylo auto havarované,zejména zda nedostalo ránu tzv.na komoru,tedy nějaký náraz na přední kolo.To potom většinou dlouho netrvá a začnou problémy s převodovokou,zavěšením atd. P.S.A k tomu THP,tam není problém v motoru,ale v oleji a servisních intervalech.A stejně tak dobře,ze stejného důvodu,se vysype i VTI,jen u těch THP(k vůli většímu zatížení komponent)se to projevuje častěji. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |