Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
depollution system faulty http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=68&t=1793 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Shefik [ pon 26. črc 2010 14:35:11 ] |
Předmět příspěvku: | depollution system faulty |
Tak se mi už podruhé objevila tato hláška a teď nevím co s tím. FAP filtr jsem se snažil regenerovat a stále svítí. Takže filtr pujde pryč (nechci být rukojmím ekoteroristů), jen nevím kdo mi to udělá. 5000kč se mi za to dávat nechce. Máte nějaké mápady a rady? Díky |
Autor: | scott [ pon 26. črc 2010 18:19:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Taky ted řeším tento problém, na diagnostice mi to háže dva číselné kody (problémy).První neví co je a druhý je veliká teplota v FAP filtru. Prý filtr jde rozebrat a vyvapkovat ho ARVOU a teplou vodou.Moc se na tuto variantu v citroenu netvářili. Druhá možnost je vyhodit filtr ven a přepsat v počítači nějaké data. Více na: WWW.FAPOFF.CZ. Já ještě zkusím jít do servisu od 2.8 tam má být mechanik co se na to podívá,bud to bude čidlo,nebo filtr.Podle toho se rozhodnu,ale 14 000- za filtr se mi nechce dát!!Raději budu čoudit jako ostatní co filtr nemají. Až se nějak rozhodneš dej vědět jak jsi dopad. |
Autor: | Shefik [ pon 26. črc 2010 20:10:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Já jdu s autím k doktorovy už ve středu. mám takovej divnej pocit, že se mi to úplně ucpe a někde mě to nechá Samozřejmě, že nejedu do citroenu, tam moc ochotni noco řešit nejsou. Jen mě pak zajímá, co bude na měření emisí. Dle VINu plním EURO4, tak se bojím že neprojdu |
Autor: | Shefik [ čtv 29. črc 2010 8:25:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Včera v garáži jsme to rozebraly a krásný černý keramický filtřík byl chirurgicky majzlíkem vyjmut. Je to docela malina ale stejně jsme narazily na pár úskalí. A proto mám několik rad pro ty co se na do toho taky pustí: 1. Auto zvednout co nejvíc, ale max. tak aby šlo šáhnout i ze zhora 2. Trubky co jdou do filtru povolovat tak, jako by se řezal závit, tj. otáčka ven-pul otáčky zpátky a pořád mazat(hlavně horní sonda má zapečenej závit karbonem a keramikou. Když je to rozebrané, doporučuji na obou trubičkách protáhnout závit závitníkem-očko 16X1,5 3. Filtr je nebezpečný odpad a tak s tím i zacházet. Odsekávat jen na otevřeným prostoru a na podložce(kartonová krabice stačí). Jinak fakt pohoda. Jen teď ještě řeším kdo mi přes diag vymaže chybu v ŘJ a odprogramuje ten filtr. Pořád svítí porucha motoru. Kdyby měl někdo Diagnostiku a chuť mi pomoci, budu vděčný |
Autor: | scott [ čtv 29. črc 2010 20:00:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Safra, to jsi borec! Já se rozmýšlím,že bych ho první protáh vřelou vapkou s ARVOU. Odsouzení na smrt se rozhodnu pokud to nezabere.Co si myslíš o těch emisích bez filtru? Projdem na STK? Jinak díky za užitečné info,pokud budou další poznatky-dej vědět. |
Autor: | Shefik [ čtv 29. črc 2010 22:03:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Na STK se o filtr nikdo nezajímá. Výfuk musí těsnit, být kompletní a nesmí vykazovat nechanické abnormality. Toť vyjádření kamaráda z STK. Saze, které filtr redukuje, se neměří. Jen silná kouřivost, což ale odkazuje na nějakou poruchu spalování a ne na absenci FAPu |
Autor: | straki [ pát 30. črc 2010 19:07:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
viewtopic.php?f=38&t=1684 |
Autor: | Shefik [ sob 31. črc 2010 12:22:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
No to už jsem zjišťoval. Dát 4 litry za oblbnutí jednoho čidla se mi vůbec nechce. Jo, kdyby někdo měl diag. a věděl co s tím, tak mu třeba dvojku dám, ale tohle je nehorázná cena |
Autor: | straki [ sob 31. črc 2010 16:55:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Myslis jako ze vsichni jsou prasata,jo???? Hihi. Ano nekteri oje...ji snimac diference.(u mne jsou to taky hovada)a ani ti neukazou jak to vypli a FAP porad regeneruje. 4 tis.je mnohem mene nez opetovny servis FAP. |
Autor: | straki [ sob 31. črc 2010 17:01:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
PS: Jenom Eolys 176 vyjde 3200,- konfigurace a diagnostika a pripadne FAP....... Je to porad levnejsi nez 4 tis. a uprava primo pred ocima v jednotce motoru???? |
Autor: | JIRICEK01 [ stř 04. srp 2010 20:53:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Ale jsi zapomel eolys + fap ( ten taky nevydrzi vecne ) A hlavne ekology kopat do zadni casti tela Kazdy ekolog napacha 99% skody a pouze 1% uzitku |
Autor: | straki [ pát 06. srp 2010 21:21:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Dnes si delam dalsi carku-----uspesne FAPoff Peugeot 307 1,6 HDI |
Autor: | asysy [ sob 28. srp 2010 17:42:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Shefik píše: Včera v garáži jsme to rozebraly a krásný černý keramický filtřík byl chirurgicky majzlíkem vyjmut. Je to docela malina ale stejně jsme narazily na pár úskalí. A proto mám několik rad pro ty co se na do toho taky pustí: 1. Auto zvednout co nejvíc, ale max. tak aby šlo šáhnout i ze zhora 2. Trubky co jdou do filtru povolovat tak, jako by se řezal závit, tj. otáčka ven-pul otáčky zpátky a pořád mazat(hlavně horní sonda má zapečenej závit karbonem a keramikou. Když je to rozebrané, doporučuji na obou trubičkách protáhnout závit závitníkem-očko 16X1,5 3. Filtr je nebezpečný odpad a tak s tím i zacházet. Odsekávat jen na otevřeným prostoru a na podložce(kartonová krabice stačí). Jinak fakt pohoda. Jen teď ještě řeším kdo mi přes diag vymaže chybu v ŘJ a odprogramuje ten filtr. Pořád svítí porucha motoru. Kdyby měl někdo Diagnostiku a chuť mi pomoci, budu vděčný Nemáš nějaký fotky z demontáže? A jak je na tom motor výkonově? Pozoroval jsi nějakej nárůst výkonu, nebo snížení spotřeby? |
Autor: | scott [ ned 29. srp 2010 18:58:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Taky bych se mrknul na fotky. |
Autor: | Shefik [ pon 30. srp 2010 10:15:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: depollution system faulty |
Fotky jsem nedělal. Potřeboval jsem to rychle udělat, abych nezdržoval na zvedáku. Ale když jsem to zvládnul já, tak to zmákne každej, kdo v ruce udrží vercajk a trochu u práce myslí. Jen pořád potřebuju přehrát Firmware v ŘJ. Ale 4 litry se mi za tento jednuduchý úkon dávat nechce. Práce na půl hoďky, náklady v podstatě nula, tak co je na tom tak drahého? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |