Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 1.6 HDi - po výměně naftového filtru nestartuje
Právě je čtv 28. lis 2024 2:57:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 20:47:12 
Offline

Registrován: pon 26. dub 2010 17:08:31
Příspěvky: 4
Zdravím všechny majitele těchle miláčků.
Nedávno jsem zakoupil Citroëna C4 1.6 HDi (r.v. 05) vše funkční bez problému, startoval sice dle mého názoru "o něco později" (až tak 2. nebo 3. otočka startéru - srovnávám s Xsarou 1.9 D, která startuje na první brnknutí) ale startoval. Po výměně oleje, rozvodů, kabinového, vzduchového, olejového a hlavně naftového filtru je problém nastartovat, jako kdyby padala nafta kvůli přisávání vzduchu. Vždy se tak stane, když auto stojí déle než zhruba půl hodiny. Na zkoušku jsem vrátil zpátky starý filtr, to nepomohlo. Už jsem na radu vyměnil i těsnění na předehřívání nafty, ale beze změny. Při napumpování balonkem vždy chytne o něco lépe, ale otevírat při každým startování kapotu není moc zábavný:D Není možné, že je třeba ucpaný odvzdušňovací ventil (nebo přes co se ten vzduch dostává ven) a tím se tam ta vzduchová bublina neustále drží? Také jsem si všimnul, jako kdyby nepatrně prosakovala hadička přepadu u jednoho válce, mohlo by to být i tím? Díky moc za každou radu či nápad, protože už jsem z toho fakt zoufalej.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. čer 2010 13:19:12 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 16:13:24
Příspěvky: 130
Bydliště: Hodonínsko
1. Nemas povoleny sroub na pal. Filtru? jemne povoleni-odvzdusneni, silne povoleni-vypousteni
2. Jsou hadicky na filtru zacvaknuty musi udelat cvak :D
3. spoje jsou pod spolujezdcem, u rozvodu, na filtru
4. Je to odvzdusnene? napumpovat az ve filtru prestane cvachtat + nechat chvili bezet
5 ten prepad by mohl byt mastny i od oleje
6. jeste by to mohl byt snimac vackoveho hridele u rovodu- je za pripojem vedeni erg a sani- dost hnusny pristup (casta zavada u 1,6 tdci -stejny motor)
7 spatne nastavene rozvody
8 pokud diag nic nepise tak to bude pokus omyl :roll:
9 jinak trochu vice projet, chvili trva nez se to cele odvzdusni pokud nemas cerpadlo v nadrzi

_________________
1.6 HDi 66Kw + ANTI H.I.D Halogen 2x130W ( Já nevidim -Ty oslepneš!!)
Skvely motor, jen kdyby se do nej nesrali EKOTERORISTI (EGR a jine umrtvovace a zvysovace spotreby) Zlaty 1,9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 07. čer 2010 21:12:25 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 16:13:24
Příspěvky: 130
Bydliště: Hodonínsko
Podarilo se chybu najit :?:

_________________
1.6 HDi 66Kw + ANTI H.I.D Halogen 2x130W ( Já nevidim -Ty oslepneš!!)
Skvely motor, jen kdyby se do nej nesrali EKOTERORISTI (EGR a jine umrtvovace a zvysovace spotreby) Zlaty 1,9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 08. čer 2010 14:19:34 
Offline

Registrován: pon 26. dub 2010 17:08:31
Příspěvky: 4
Mno zatím právě že vůbec ne, čekám až budou mít volno v servisu, aby to prošlo diagnostikou, mno snad ta něco ukáže.. A snad tam s tím taky vůbec pojedu, protože zatím to vypadá, že si to spíš nelajznu. Už to nestartuje skoro vůbec, motor má docela nepravidelnej chod, cuká to, smrdí to a palubní počítač hlásí špatný spalování a snižování emisí, takže jen doufám, že to nebudou ty rozvody :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. čer 2010 10:07:09 
Offline

Registrován: pon 26. dub 2010 17:08:31
Příspěvky: 4
Takže záhada "Blair Witch" naštěstí vyřešena :D Už jsem se vopravdu naštval, všechno jsem pořádně usušil a šel jsem po hadičkách a všech možnejch spojích. Na vině byla nepatrná dírečka v hadičce z odvodu filtru. Nejprve jsem se rozhodl udělat spoj, to jsem však, kvůli velkému problému ve vedlejších městech sehnat daný průměr trubičky, zavrhnul. Měl jsem doma dost dlouhý kus palivové hadičky, takže je po problému. Kdyby to někdo dělal taky v budoucnu, tak hadička je na dost blbým místě za motorem napojená na spojovací T-čko, takže jediný přístup zespod motoru, což však není problém po oddělání plastového krytu vespod auta. Mno alespoň jsem vyzkoušel (podle vzhledu ještě dosud nepoužitej) hever :D Jinak díky moc za snahu mi pomoci a přeji všem hodně km bez závad ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13. srp 2017 23:43:22 
Offline

Registrován: pát 07. črc 2017 18:04:42
Příspěvky: 21
Bydliště: Nivnice
Pro odvzusneni musim nastartovat a pak mackat balonek?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. srp 2017 13:43:24 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Mackat balonek, az uslysis, ze jde nafta zpet do nadrze a taky v balonku ucitis, ze uz v nem jde nafta. Teprve pak nastartovat.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. srp 2017 23:58:10 
Offline

Registrován: pát 07. črc 2017 18:04:42
Příspěvky: 21
Bydliště: Nivnice
Podařilo se chiba prič anti polution sistem faulty


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz