Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Engine management system faulty a teplota 1.6 VTI,C4
Právě je čtv 28. bře 2024 13:34:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 19:59:16 
Offline

Registrován: pon 13. říj 2014 16:21:36
Příspěvky: 19
Tak jedine co som tam videl je COOLING FAN ELEC CONTROL UNIT (1308 CP) co je na obrazku v prilohe cislo 6. nic ine som tam nevidel.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:02:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
jo to je ono

prepni si to do cestiny :mrgreen:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:10:56 
Offline

Registrován: pon 13. říj 2014 16:21:36
Příspěvky: 19
Tak v cestine: ELEKTR JEDN OVLÁD VENTILÁT MOT 00001308CP :)

Dnes som z toho odpojil vsetky kable a dal ich zase naspat. ked to odtial dostanem, je tam nieco opravitelne? ci netreba stracat cas a objednat nove?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:13:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
vsichni tvrdi ze to jsou relatka takze ... opaly na kontaktech

(ja myslel prepnout tu databazi do cestiny - pokud si jen nekde nenasel obrazek)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:22:22 
Offline

Registrován: pon 13. říj 2014 16:21:36
Příspěvky: 19
Mam to priamo z databazy http://service.citroen.com/ , a po prepnuti do cestiny pisalo hento :-) dobre no, tak to skusim vybrat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
tak je mozne ze to blbne - obcas se to stava :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28. dub 2015 8:42:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jestli to má kontakty podobné provenience a kvality jako měl ten můj spínač v 5-tých dveřích,tak je to docela dobře možné. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. kvě 2015 12:28:48 
Offline

Registrován: pon 13. říj 2014 16:21:36
Příspěvky: 19
tak ano, bolo to v tej jednotke, ci relatkach co je na chladici. zevraj sa kazia vsetky, a davaju tam iny typ, inak to vyzera. Mna by este zaujimalo, ako ta vec mohla ovplyvnovat funkciu termostatu? ja som si myslel ze ten sa sprava autonomne- vysoka teplota, otvori okruh,nizka zatvori okruh. ale zjavne to tak nie je.a ked riadiaca jednotka vedela ze nevie poriadne ovladat ventilator kvoli tym zlym relatkam, nedovolila zapnut kompresor klimy, a tiez nechal termostat otvoreny a teplota lietala hore dole podla naporu vetra. ci sa pletiem?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27. kvě 2015 6:25:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Doba,kdy se při dosažení určité teploty otevřel termostat nebo rozběhl ventilátor je nenávratně pryč. :twisted: Dnes vše souvisí se vším a občas hlava nebere,jaké kombinace elektrických zapojení výrobce zvolí.Před pár dny jsem řešil nefunkční čtecí lampičky a osvětlení odkládací přihrádky u spolujezdce a nestačil se divit. :roll: Ani se tedy nedivím,že díky poruše tohoto dílu to takhle kravlo.No a protože řídící jednotka dostala informaci o nefunkčním spínání ventilátoru,tak nedovolí ani spuštění klimy.Ale dobrý tip :idea: ,já teď zrovna řeším na dceřině autě nefunkční klimu,takže tohle udělátko prověřím.Jinak zajímavá cena,1100,-Kč. :shock:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz