Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Zopar postrehov 1.6 Benzin http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=67&t=2995 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | robo [ stř 12. kvě 2010 9:52:44 ] |
Předmět příspěvku: | Zopar postrehov 1.6 Benzin |
Zdravim zavady na aute - priame zavady skoro ziadne, 1.6 benzin 2008/IMAGE, 40000km doteraz ale problemy su - kazde prezutie pneumatik trasenie volantu, uz aj 5 gramov sposobuje tras pri 125km/h a rychlesie, navstevovanie pneuservisov niekedy az na 3 krat, samozrejme roznych, uz v tom zacinam byt expert aj ja. Teda zasada - najlepsie pneu s najmensimi zavaziami dopredu, niekedy pomoze este aj pootacianie pneu na disku, znizi sa hmotnost zavazi. Lebo aj aj je tam 60-80g a vyvazovacka ukazuje 0-0, dobre to nebude. Ak je to vpredu do tych 35-40g dokopy na skalibrovanej vyvazovacke tak to vcelku ujde. Chova sa to hodne zakerne, napriklad ak to nie je dobre vyvazene tak raz raz trasie, potom nic a tak dookola, zalezi ako sa nevyvazky koliec spocitavaju, takze treba prejst po dialnici vacsi usek vratane zataciek aby sa menila poloha prednych kolies.....( Moja otazka - Utahovali niekomu tu skrutku na riadeni, samozrejme ze riadenie sa vybehalo, uz nechodi tak tazko? Malo by to trocha eliminovat trasenie volantu. Co ma vcelku irituje, ak nedrzim volant a prechadzam cez nerovnosti, volant skace jak na starej Avii. Na predchadzajucom aute s elektoposilovacom sa volant skoro ani nehol. Je to snad az prilis komunikativne riadenie ? - pri pohynani sa mi obcas zda ze sa tak jemne zatrasie predok, neviem ci je to spojkou, od novoty mi na 1 a 2 nieco v interieri pri pedali strpalo, v servise hned vedeli o co ide a urobili to. - uvolnene 2 krat plechy nad vyfukom, strasny buchot pri cuvani, easy fix - radenie na zaplakanie, ale lepsie to uz nebude, neviem ci aj defend lock ma na tom urcitu zasluhu - znicene zadne kotuce, doryhovane, vraj problem skoro kazdeho vozu, reklamacia sa neuznava [preco su potom take krasne predne?, lebo vraj zadne brzia malo, podla mna je to asi aj nekvalitny material] po vymene kotucov za rok vraj mozem cakat to iste - po vymene za hlinikove kola som si vsimol trasenie volantu uz aj pri brzdeni, teda hlavne ak zacnem brzdit z 90 tak sa to roztrasie okolo 50km/h. Neviem ci mam uz zvlnene kotuce, osobne jazdim skor dochodcovskym stylom, moc nebrzim, neviem co s tym, nie je to velmi tak okolo 0.5-1cm. Este som nebol na geometrii, auto nikam netaha. - kuriozny problem ktory este som nemal cas riesit, pri brzdeni motorom plechovy zvuk. Teda idem na 5 stupni cca.90-100km, dam nohu dole z plynu a zacne take kovove bzucanie. Ale len co sa dotknem plynu nohou, hned to zmizne, staci sa plynu iba dotknut, netreba pridavat. Co to moze byt?? Silentblok motora, prevodovka, najaka rurka z klimy? vyfukovy spoj? nemal to niekto aj ja som radsej tu zaruku dokupil ale obavam sa ze skor pretocim 50km ako ubehne dalsi rok Som prekvapeny ze zatial sa velmi neozyva interier, vsetko je plastove, vyzera to celkom solidne poskladane. Nie je to zle auto, chcel by som si ho nechat co najdlhsie. |
Autor: | Mike [ pon 17. kvě 2010 20:46:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
Ahoj, přidám můj poznatek k vibracím kol. V zimě jsem měl nasazený ráfky se zimníma gumama a letní kola a poklice jsem měl uskladněný. Při montáži letních zpět na auto jsem zjistil, že se mi špatným uskladněním zdeformovaly poklice a to tak, že po nasazení nebyl kulatý střed poklice rovnoběžný s kolem, ale někde byl blíž a někde dál. Byl jsem naštvanej, ale řekl jsem si, že se to třeba při stání na slunku srovná až plast trochu změkne. Jaké však bylo moje překvapení při cestě po dálnici, když mi cca při 120km/h začal vibrovat volant. Prvně jsem si říkal, že to bude asi nevhodným uskladněním kol přes zimu, ale pak mi to nedalo, sundal jsem poklice a vibrace byly pryč. Z toho plyne, že i "šmatlající" poklice dokáže docela dost zamávat s vyvážením kola. |
Autor: | robo [ stř 19. kvě 2010 7:55:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
Ahoj, to mas pravdu aj s puklicami. To som tiez v ramci mnohych vyvazovani a jazd po dialnici skusal. Ak je kolo jemne nevyvazene, povedzme 5g, nasadenie puklice vibracie este zvysi. Najlepsie bolo auto vyvazene z fabriky na novych gumach, kazde dalsie prezuvania to iba zhorsili. Kupil som koli tomu dalsie disky. Otazka je kde najst 100% pneu servis. Kde to raz trebars perfektne vyvazili, o pol roka to uz nedokazali. Doteraz to bolo fakt iba o vyvazovani. Existuje nejaka hlava Haweka na vyvazovacku to dava super vysledky, pouzivaju to vo fabrike trebars vw. Niektore pneuservisy ju maju. No jazdit koli vyvazovaniu 30-50km je otravne. Lebo ked na opotrebenu hriadel vyvazovacky naskrutkuju trebars tu Haweku a vyvazovacka je neskalibrovana je to o nicom. A tiez vsade im to ukazovalo tak na +-5g, co je v pripade chyby vyvazovacky [teda ci 0 alebo 5g ] na C4 vela. Esteze disky neoriginalne mam presne na 65.1mm, to by inak boli este aj dalsie problemy s centrovanim )) Lenze doteraz vsade aj hliniky mi vyvazovali na stredovej diere!!! Bohuzial casto jazdim iba dialnicu, tam ten benzin zerie vela a toci otacok jak motorka No ked som auto kupoval tak bol rozdiel 1.6 benzin<> nafta rovnych 100000Skk!!!! A mam pocit ze je to tak doteraz. |
Autor: | Mike [ stř 19. kvě 2010 22:48:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
Tak ten cenový rozdíl nafta vs. benzin je dost markantní. Přiznám se dobrovolně,že já na naftu ani nepomýšlel, protože mám auto spíš na "rekreační" ježdění. Většinu nutného pohybu za prací a podobně zvládám za pomocí mhd a vzhledem k tomu, že ji i řídím (ne celou,jen autobus )tak mám i režijní šalinkartu za dobrej peníz a tím pádem auto je třeba jen občas. Pravda, krouťák turba je lákavý, ale při mým nájezdu km bych rozdíl v pořizovací ceně projížděl docela dlouho a ropný vrt na zahradě nemám. Nicméně co se týče vyvažování...moc jsi mě nepotěšil, protože na zimu budu přezouvat pneu na ráfkách a podle financí uvidím jaké ráfky pořídím těm letním gumám abych nemusel na jaře opět přezouvat gumy zpět. Doufám,že kápnu na dobrej pneuservis. Mám dva známý,tak zkusím je a uvidím. Jinak co se týče spotřeby já jsem zatím spokojen. Na těch pár kilometrů co mám najeto mám podle http://www.ceskybenzin.cz to co mám v ikoně a podle palubního pc mám na poslední nádrž a půl 6,5 l/100km což si myslím, že docela jde. Pravda, nezávodím, ale taky se neloudám. |
Autor: | Cobretti [ pon 14. úno 2011 21:24:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
ten plechový zvuk při brždění motorem jsem měl taky a byl to nějakej plechovej kryt výfuku, opravovali (ohnutím) mě to asi 3 krát a teď tak dva roky cajk... |
Autor: | pumpy [ úte 15. úno 2011 15:00:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
mně se zase ozve ten plechový zvuk při rozjíždění když dám méně plynu například. Ale jde mi to od pravého předního kola, možná až od nárazníku. Btw: jsem rád, že nejsem sám, kdo si stěžuje na tuhé řazení. Včera si můj děda (celý život karosář a automechanik) vzal to auto na zdviž a zkoušel mi namazat lanka od převodovky, ale ani to nepomohlo, navíc jsou dost obalená nějakou ochranou gumou, takže se k nim v podstatě ani nedá dostat. |
Autor: | otelo [ pát 29. dub 2016 8:32:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zopar postrehov 1.6 Benzin |
tiez pocuj ten divny zvuk akoby nieco drelo pri brzdeni motorom na 5tke pri rychlostiach okolo 90tky, pocujem ho aj v prudsom kopci ked sa na 5tke opriem do plynu. idem menit prevodovy olej, ale dufam , ze to je naozaj len rezonancia dielu karoserie. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |