Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

1,4i 16V - problémy se studeným motorem
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=67&t=2994
Stránka 3 z 10

Autor:  Ivve [ sob 28. srp 2010 21:16:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Tuším, že minulý, nebo předminulý týden se E85 věnovali ve světě motorů. Zhruba řečeno nejvhodnější neupravené auto je s motorem s elektronicky řízeným vstřikem a víceventilové. Problémy jsou se startováním v zimě (ethanol se odpařuje) jinak tam psali, že se většinou tankuje do aut bez úpravy v různém poměru s normálním benzínem. A častěji odchází těsnění a podavač paliva v nádrži (asi 100tis. km).

Autor:  Havlicek.Lukas [ sob 28. srp 2010 21:19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

tak ja Ethanolem uz znicil palivove cerpadlo z 1% :-D mam najeto neco malo pres 1000 Km na E85 v ruznych pomerech s benzinem

Autor:  Ivve [ sob 28. srp 2010 21:25:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Tak pokud je o asi o šest korun na litru levnější (zase ho auto víc spapá) tak by se to mělo vyplatit. ;)

Autor:  Mike [ ned 29. srp 2010 9:24:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

K ethanolu E85 jsem něco našel tady... http://blog.superbenzin.cz/view.php?cis ... 2010040001

Autor:  Havlicek.Lukas [ ned 29. srp 2010 18:41:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

navrhuju vytvorit specialni thead na tema Ethanol E85 a jeho dusledky ve vozech C4 :-D

PS: hlavne ve spravne kategorii: Citroen C4 > benzinove motory

Autor:  Mike [ stř 01. zář 2010 16:11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Zdravím pánové. Takže dnes chvíli po sedmé ráno, venku 12 stupňů. A takové problémy, jaké jsem měl při výjezdu ze dvora jsem neměl ještě nikdy. Start normální, pár vteřin na zahřátí....dojel jsem do půli kopce, který je dlouhý asi 15-20 metrů a překonává převýšení zhruba 4 metry a normálně jsem prostě dál nejel. Auto se dusilo, nepomohlo ani podržet trochu na spojce. Musel jsem couvnout dolů, druhý pokus taky nevyšel. Až cca po minutě čekání se mi podařilo vyjet normálně. Musím dodat,že nemůžu nahoru vyletět jak střela,protože jedu průjezdem na silnici přes chodník. To mám natankovanou a skoro vyjetou nádrž naturalu u Shellu. Myslel jsem si kdoví co, ale evidentní rozdíl mezi naturalem na Shell a Unicorn je pravděpodobně jen a jen v ceně....a to cca 2 Kč. No, zkusím jen tak pro srandu natankovat na Benzině a pak asi zase skončím na Unicornu.

Autor:  Havlicek.Lukas [ pon 06. zář 2010 10:25:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

tak nadrz Ethanolu E85 skoro vyjezdena
vcera a dnes problem se startovanim - venku krasnych 10°C vcera auto chytlo az na 3 pokus a dnes nastesti uz na 2 pokus

tak sem to ted spocital :

celkova ujeta vzdalenost - 1137 Km

celkove natankovano - 113,6 litru (51,4 N95 ;62,2 E85 )

spotreba - 10 l/100 palubni pocitac ukazuje 9,5 l

poslednich 400 km kratke trasy po meste a do prace

Autor:  Mike [ čtv 09. zář 2010 12:54:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Tož teda ta spotřeba je docela síla. ;) Za to mi jezdila Xantia s 2.0 TCT. My jeli onehdá z Brna do Kardašovy Řečice a zpet a PP mi ukázal po návratu domů nějakých 5,9. Byl jsem docela mile překvapen. Pravda jeli jsme ve dvou s prázdným autem, po dálnici žádná palba 110-130 a po normální silnici jak to provoz dovolil. Překvapen jsem byl hlavně proto, že při svém normálním ježdění jsem spotřebu na PP dokázal dostat nejmíň na 6,5. Jo, jel jsem bez klimy. :)
Jinak o víkendu jsem tankoval...nakonec zase u Unicornu. Kdo by odolal ceně 29,90,že... :lol: A světe div se, následně dva dny poté jsem ze dvora vyjel normálně. Tak teda nevím....jak je to s benzínem na Shellu. :shock:

To Lukáš....jak jsi tam nacpal těch 62 litrů E85? ;)

Autor:  asysy [ čtv 09. zář 2010 17:41:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

To by mě zajímalo co si v končinách jako je Kardašova Řečice dělal :D

Autor:  Havlicek.Lukas [ čtv 09. zář 2010 17:41:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Mike píše:
To Lukáš....jak jsi tam nacpal těch 62 litrů E85? ;)


no na 2x :-D jednou 22,22 litru a podruhe 40

Autor:  Mike [ pát 10. zář 2010 1:08:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Jsem Tě podezříval, žes si pro jistotu vzal ještě do kanystru... :lol:
Jinak kousek od Kardašovy Řečice je zámek Červená Lhota...to byl cíl cesty. ;)

Autor:  asysy [ pát 10. zář 2010 15:05:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Aha... no tak to by mě asi nenapadlo kvůli Červenej Lhotě jet až z Brna. Možná to ale bude tim, že bydlim právě v Kardašce a kolem lhoty jezdim každou chvilku... Vždycky když mám chuť se projet po okreskách, tak se v těhle místech pohybuju :D

Autor:  Mike [ pát 10. zář 2010 23:13:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

No jo, když ono blíž k Brnu nic takovýho podobnýho není... ;) 8-) :lol:

Autor:  Postreh [ pon 11. říj 2010 13:27:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Rada pre ostatných. Mám C4 r.v. 2008, kúpený v marci 2009 motor 1,6 VTI. Posledný mesiac ak auto dlhšie stálo ( viac ako 6 hod) začalo pravidelne štartovať na 2 pokus. Zobral som ho do servisu, prehrali mi aktuálny soft- porucha odstránená, auto štartuje bez problémov.

Autor:  Rimi [ stř 13. říj 2010 8:07:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 16V - problémy se studeným motorem

Kde ti ho prehrali? V akom servise?

Stránka 3 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/