Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,4i 16V - problémy se studeným motorem
Právě je čtv 28. lis 2024 4:01:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 24. říj 2015 19:05:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Hm,takže na benzín se tomu nechce,to fakt vypadá na zasviněné vstřikovače benzínu. :( Zkus holt ještě znovu nějaký ten čistič,buď ten Wynn´s http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html
nebo TEC 2000 http://citroeny.eu/do-paliva/1995-tec-2 ... -j005.html
Jestli jde ten plyn vypnout,tak bych to udělal a jezdil nějakou dobu jen na benzín,ať se to pořádně vyčistí.
Jo a vybodni se na nějakou prémiovku a VIF a dej normální BA 95+ http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html
A vem auto na pořádnou projížďku a dej mu pořádně do kožichu.Ten motor má maximální výkon v 5250ot./min. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 12:05:12 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Miroslav Lengyel píše:
Tenhle? http://citroeny.eu/do-paliva/34-cistic- ... 15100.html Taky jsem ho použil,když jsem koupil stávající auto.Není špatný,ale zkus si ten Wynn´s,byť jezdíš na LPG,tak to aditivum benzín v nádrži lépe ochrání a zároveň při startu vstřikovače pročistí.A na co se dost zapomíná a přitom má velký vliv na chod a spalování je olej.On totiž degenerovaný a zřídlý olej už motor řádně neutěsní a dochází ke ztrátě komprese.Nehledě na to,že takto starý olej již pochopitelně v motoru nerozpouští úsady,které se zvláště v městském provozu tvoří mnohem rychleji.Oni to neradi lidi slyší,když se jim řekne,že je olej třeba měnit dřív,než říká výrobce,ale je to zkrátka tak.Já jsem v srpnu,byť to zní jako nesmysl,vyměnil olej po cca 6.5 tis.km a dal nový.Na jaře udělám to samé.Motor si jen pochrochtává a jede jak pila.
Nedávno jsem vezl jednoho známého a ptal se co v tom mám za motor.Když jsem mu řekl,že 1.6 88 kW,tak jen vykulil oči. :shock: :D
Každý si může vyzkoušet,jaká změna nastane,když vymění olej dříve a přitom to nemusí stát bambilión. Ale jezdit s olejem,zvláště v městském provozu 10-15 tis.je největší prasárna,jakou mohu motoru udělat. :twisted:


Já jsem koupil tenhle - http://www.autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrqc8lit9NBFobBRHjcRhrplgwi1cyV7hr/Q7O9OSpkVzq6zRJ8m4MvIcabnkBwufQ180ynxUDHA== - ale asi to bude skoro stejné.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 12:16:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ten odkaz nefunguje :cry: ,ale to je u kelly normální. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 17:29:47 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Takze cidly teploty ci termostatem to nebude. Vytahl jsem ze skrine BT OBD2 a v realnem case meril teploty. Prvni carka na ukazateli se rozsviti v 65°C, druha v 75°C a termostat sepne v 80°C. Po hodine stani mam teplotu na cca 55°C a motor po nastartovani opet skyta a dusi se (na benzin). Takze asi opravdu opet zkusim ty vstriky a Winns cistic.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 17:39:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Asi by stálo za to je vyndat a mrknout na ně. ;) Jestli fungují jak tady https://www.youtube.com/watch?v=5m4K9I976Jw
tak se není čemu divit.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Naposledy upravil Miroslav Lengyel dne ned 25. říj 2015 17:41:25, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 17:40:59 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
A bude to pracny?

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 18:05:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No žádná sranda to není,protože je k tomu přístup jak k penězům a jestli nemáš zkušenosti,tak se do toho sám ani nepouštěj. ;)
Možná by ještě stálo za to,obrátit se na nějakého dobrého plynaře,viz.odkaz.
http://www.lkauto.cz/poradna/technicke- ... udena.html
Říkám to pořád,proč si ještě přidělávat zbytečné starosti s plynem. :D
Kolik má to auto najeto? Ony ty vstřiky budou zaprasené tak jako tak.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 18:17:12 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Ma to najeto cca 150tis a LPG tam je od roku 2006, tedy od zacatku co je v provozu. Na benzin toho tedy zrejme moc nenajezdilo, jen po tech startech a pak hned prepina na LPG. NA LPG to jezdi bezvadne, jakmile to prepne, tak se to auto hned zacne chovat jinak, jde to za plynem, prestane cukat...

O LK Auto vim, je to kousek od nas. Tam jsem se ptal na servis LPG pred koupi auto. Telefonem jsem se ptal, zdali jsou schopni servisovat LPG system PRINS. Rekli mi ze ano. Kdyz jsem se tam stavil po koupi s autem, tak mi rekli, ze bohuzel na PRINS nemaji diagnosiku, ze to servisovat nebudou. Docela me hnuli zlucnikem. Zkusim jeste jednou to cisteni a pak tedy asi PRINS nekde v Praze. Tam to dela nekolik firem. PRINS by meo byt to nejlepsi, co se z LPG do aut montuje, tak uvidime.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 18:20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tož držím palce ať to dobře dopadne,zkus když tak ten čistič nalít jen do půlky nádrže ať je větší účinnost.Jestli to jezdilo celou dobu na plyn,tak se není moc čemu divit.Předpokládám,že jsi to poprvé nalil před tankováním. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 18:22:07 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
S tebou je fakt sranda :D Jasne ze pred tankovanim.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. říj 2015 18:23:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jen se ptám,divil by ses,co dovedou lidi vymyslet. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. lis 2015 13:32:16 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Takze jsem vyjel prvni nadrz s tim Wynn´s-em a musim rici, ze se zrejme skutecne jednalo zakarbonovani vstriku, ventilu apod, protoze je temer z 90% po problemech. S autem se ted muzu temer ihned po nastartovani rozjet, nedusi se, nechcipe.... Mozna tak jednou z peti rozjezdu po studenem startu obcas zacuka, zaskyta, ale nic dramatickeho proti tomu, co to delalo pred tim. Takze Mirkovi patri velky dik za radu a typ. Sice pri tomto psani jeste dlouze klepu na dreveny stul, ale zda se, ze by to mohlo byt ono. Zkusim jeste jednu stejnou "infuzi" do nadrze a uvidime.
http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-potvrzeno-prisady-v-benzinu-cisti-88481

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. lis 2015 13:47:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak hurá,přeci jen se povedlo. :D Jestli jsi dával ten čistič,tak teď už by mělo stačit pouze aditivum,cca 2 panáky na nádrž.I když ty jezdíš na plyn,takže asi tankuješ jen do půlky,v tom případě stačí panák. :lol: Já jsem dlouhodobým pozorováním zjistil u svého vozu následující věc.Když nastartuji bez prodlevy,tak auto naskočí na drc,ale pokud otočím klíčky do první polohy a nechám zavrčet čerpadlo,tak to trvá o pisl déle. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. úno 2016 9:49:55 
Offline

Registrován: čtv 18. úno 2016 9:42:06
Příspěvky: 1
mám stejný problém,ale jen když je teplo.v zimně je vše v pořádku


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. úno 2016 9:53:47 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Ja uz mam vse zpet, je to mozna jeste horsi. Na LPG auto jede bezva, prepnu-li na benzin, tak auto cuka, ma vakl pri pridani plynu. Pri studenem rozjezdu to je priskokem v pred. :x

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz