Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Řemenice klikové hřídele Xsara Break 2,0 HDI 80kw
Právě je čtv 28. bře 2024 11:00:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 03. srp 2017 13:24:33 
Offline

Registrován: stř 02. srp 2017 21:49:03
Příspěvky: 3
Ahoj přátelé. Zajímalo by mě se kterou firmou jste nejvíce spokojeni, či která dělá řemenici na klice tal aby něco vydržela. Přečetl jsem docela dost různých recenzí, neboť jsme pořídili do rodiny pro syna Xsara Break 2,0 HDI 80kw 6/2003 no a řemenice na klice ukončila život, ale všude jsem se dočetl že FEBI stoji za prd, ale která je použitelná nikdo nepsal. Taky bych se chtěl zeptat, či spíše se ujistit jestli se středový šroub povoluje normálně doleva, nebo má levý závit proti smyslu otáčení motoru??? Jakým způsobem aretujete kliku při povolování?? Nějakým přípravkem, nebo vyndáváte startér?? Údajně by měl být pod startérem otvor pro aretační čep. Je to tak?? Díky za jakékoliv info.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 08. srp 2017 22:31:06 
Offline

Registrován: stř 02. srp 2017 21:49:03
Příspěvky: 3
Tak koukám že poradců je hafo. :-D :-D
No tak jsem si to tedy všechno pozjišťoval sam. Všem moc díky.
No a kdyby se našel zase někdo kdo by potřeboval poradit, tak středový šroub řemenice kliky ma klasický pravý závit, takže se povoluje doleva.
Klika se dá zaaretovat stejně jako starší turbodiesly, to znamená že nikoli pod startérem, ale za startérem u bloku motoru je vyřez v bloku motoru přez který se prostrčí kulatina nejlépe 7,5mm a v setrváku je otvor do kterého se kulatina zastrčí. Motorem je nutné pootáčet opravdu po kousíčkách (1mm na řemenici je na setrváku 1cm). Startér se vyndávat nemusí, ale když se povolí tři imbusy a odsune se stranou, je manipulace s aretací setrváku jednodušší a pohodlnější. Je dobré odpojit + pol AKU aby nedošlo k nechtěnému skratu při manipulaci se startérem.

Jinak řemenici jsem rozebral, abych zjistil system jakym je vyrobena a musím konstatovat že pokud druhovýroba nelpí na poctivé výrobě řemenic, pak je naprosto zřejmé že nová řemenice nevydrží dlouho. Zatím nevím která firma druhovýroby lpí na kvalitní vyrobě tak nevím kde koupím, ale zjistil jsem že nabízené řemenice druhovýroby mají různý vzhled, co se týče fotek v katalozích. Zda jsou tyto fotky jen ilustratívní nebo opravdové netuším, ale každopádně mi nedávájí mnoho důvěry pokud vypadají jinak než kterou mám sundanou z vozu. Nejvěrohodnější tedy mi přijde tedy firma Optimal kde je řemenice naprosto shodná na obrázku s tim co mám.

http://www.citroeny.eu/motor-2569/remen ... -5636.html

Řemenice je konsruovaná tak, že se (při utržení se z gumoveho silentbloku zvaného tlumič řemenice) nerozpadne, ale hrnec s drážkama pro řemen začne poletovat okolo setrvačníku řemenice, což vydává onen drnčivý zvuk. První pomoc na dojez bez větších problému od někud kde lišky dávaj dobrou noc s nákupem ND, domů je sehnat prvního zámečníka na vozidle řemenici co nejpřesněji vystředit a natvrdo zavařit.
Samozřejmě při této první pomoci nepoužívat klimatizaci.
Klimatizace je důvod toho proč tuto řemenici vymysleli. Klimatizace když sepne a přiřadí se tak do otáček běžícího motoru kompresor klimy nastane ráz, který se umoří gumovým silentblokem-tlumičem v řemenici.

Přátelé mějte se famfárově a kdyby někdo něco měl tak pište. :-) Zdarec.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz