Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

otáčky
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=64&t=3400
Stránka 1 z 1

Autor:  laduna [ úte 14. čer 2011 17:23:32 ]
Předmět příspěvku:  otáčky

Zdravím. Dnes jsem byl na emisích a při zvýšení otáček se motor nedostal nad 3 000 otáček.Při otáčkách 2995 motor divně zarachtal , ztratil výkon , z výfuku se zakouřilo jako když se auto zadusilo a to samé i při druhém pokusu.Pak mě technik na emisích vykázal .Mám xsaru picasso 2.0 hdi a už se mi nedávno stalo , když jsem zkoušel maximální rychlost , že jsem z toho dostal max. 138 km a pak motor ztratil výkon i otáčky a opět divně zarachtal.

Prosím poradte.

Autor:  marcel.tokar [ stř 15. čer 2011 13:37:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Rozvody si menil kedy?
Ja keď som mal 1,8 benzin Picasso tak po istej dobe, keď som šiel do prudkého kopca motor začal rachtať a brutálne strácať výkon, opakovalo sa to skoro vždy pri v prudkých kopcoch, hlavne dlhších. Potom som vymenil rozvody - mal som tuším 120000 najazdených - a tento jav zmizol. Otáčky neviem, nemal som otáčkomer.

Autor:  laduna [ stř 15. čer 2011 17:33:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Rozvody mám nové - najel jsem na nich 10 000 km.Už jsem na to asi přišel.Byl jsem se poradit u odborníka na naftové motory - na chvilku si do toho sedl - trochu to oroštoval a zjistil , že do otáček 3 000 km mi to šlape v pohodě na 4 válce a od 3 000 pak jen na 3 válce - proto ten pokles výkonu a nevytáhnu z toho víc jak 138 km/h.Mám prý přicpanou jednu vstřikovácí trysku a ona už nepropustí takové velké množství paliva.Říkal jsem mu , že se mi ale neobjevila žádná signalizace závady na přístrojovce , tak mi tvrdí že je to jen mechanická závada - přicpání trysky bordelem a že to se prý neobjeví v hlášce přístrojovky.Tak příští týden si jedu nechat udělat diagnostiku do Mostu abych se v tom ujistil a zjistil která z nich to je a přímo tam prý ty trysky čistí a opravují.Radši se ale už koukám na netu po nějakém vrakovišti , kde bych sehnal jinou , kdyby si s tím neporadily.

Autor:  budulajs [ stř 15. čer 2011 18:08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Jestli máš vstřikovače Bosch, jdou repasovat. Já za diagnostiku, dva vyčistit a dva repasovat dal necelých deset tisíc.Ale vyndal jsem je sám, za montáž a demontáž chtěli další 2500,-. U mě se to projevovalo nepravidelným volnoběhem

Autor:  laduna [ čtv 16. čer 2011 14:52:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Tak jsem byl dnes na diagnostice a zjistil mi , že mi hlásí poruchu čidlo polohy vačky.Ty čidla jsou tam 2 - jedno na spodku motoru - to když je vadný, nebo když hlásí nějakou poruchu vačky tak ani nenastartuješ a to druhý na vršku motoru na levé straně vlevo když je vadný, nebo když hlásí poruchu vačky tak motor nastartuješ,auto funguje normálně, ale jen v nouzovém režimu ale nepustí tě nad 3 000 otáček ( to druhý čidlo je jen pojistka toho prvního - musej hlásit stejný data jinak to dopadne jako u mne. ).
Takže mi řekl , že jsou pouze dvě možnosti - vadné přímo to čidlo a hlásí nesmysly, nebo špatně nastavený rozvodový řemen , který jsem nechal nedávno měnit,ale myslím si , že kdyby byl špatně nastavený rozvodák , tak mi to bude hlásit i to spodní čidlo.Tak scháním někoho , kdo mi to čidlo půjčí , abych ho hned nekupoval ( je dost drahé ) a vyzkoušel jestli je opravdu v háji jen to čidlo.

Autor:  Poldík [ sob 18. čer 2011 15:36:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Ahoj chtěl bych se tě zeptat a svítí tě ten motor ta ikona která hlásí všechny závady :idea: jinak pokud je motor v nouzovém režimu tak by tě to nemělo pustit ani do 80km/h . Jinak jak to říkáš může to být i ten vstřik 8-)

Autor:  laduna [ sob 25. čer 2011 19:04:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: otáčky

Kontrolka poruchy motoru mi nesvítí - prý proto , že toto čidlo je jen pojistka hlavního čidla.Kdyby bylo špatné hlavní čidlo vačky tak ani nenastartuješ.před časem jsem nechal vyměnit rozvodák a to čidlo je jen 1,2 milimetru od ozubenýho kola vačky a je možné , že mi do toho čidla omylem strčily.Musím sundat kryt rozvodáku a přeměřit , jestli je opravdu 1,2 mm od vačky - jestli ne tak stačí ho seřídit a jestli bude tam kde má být tak bude v háji a vyměním ho - stojí 800 kč.Vstřik to určitě není - nechal jsem to zkontrolovat.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/