Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Hláška palubního PC http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=64&t=218 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Luky123 [ pon 02. lis 2009 8:36:11 ] |
Předmět příspěvku: | Hláška palubního PC |
Zdravím, na mém picassu 2.0 HDi, 2004 se mi při stání na semaforech rozsvítila oranžová kontrolka úplně vpravo na palubní desce a na displayi se mi píše hláška "engine fault". Při napíchnutí na diagnostiku (neznačkový servis) jim vyjela chyba číslo P400 - neznámá závada. Ač nerad, tak se s tím vydám do citroëna v Plzni (nic bližšího nemám), ale nevíte náhodou někdo co by to mohlo být? V tom servise mi řekli, že to odhadují na filtr pevných částic, ale že do toho se oni pouštět nebudou. Byl jsem docela rád, že to řekli takhle na rovinu, že do toho nejdou, než aby něco dokur..., ale ten filtr je prý někde kolem 12 tisíc Víte o tom někdo něco víc? Díky za případné odezvy. |
Autor: | javas [ úte 03. lis 2009 22:18:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Já mám obdobný problém, ale na diagnostice mi to vyhodilo EGR ventil. Jezdil jsem s tím cca 1/2 roku, chvíli svítilo, chvíli ne, ale spíš ta první možnost. Dneska jsem se s klukama domlouval, že jej vyčistí. Údajně nebyl ani nějak zadělaný, ale vyčištěno. Bylo to na diagnostice, chyba nikde, ani v historii, což je podivné. Sedl jsem do auta, otočil klíčkem a....už to zase svítilo. Zavolal jsem kámoše, co mi to dělal, naběhl s notebookem, napíchl a....zase žádná závada. Tak ze zkušenosti vymázl chyby (které se neukázaly, neb to samé mu udělalo Pajero) nastartoval a nesvítila. Tak jsem ráno zvědavý až k tomu sednu já, co to udělá. Pokud si pamatuji z dřívějška, může to být i lambda. Zkus se podívat na staré fórum, tam k tomu něco bude. Jinak Ti přeji pevné nervy, tady ty závady jsou to "nejlepší", co může být. |
Autor: | Luky123 [ stř 04. lis 2009 9:00:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Tak jsem byl nakonec u citroënu v Auto Volf v Holýšově. Přístupem jsem byl na rozdíl od citroënu v Plzni - Letné velice příjemně překvapen a diagnostikovali to opravdu na EGR ventil. Jednou jde tak jak má, podruhé ne .... Takže jsme se domluvili na výměně. V pondělí to tam vezu, tak pak dám vědět jak to vyšlo cenově. P.S. na ceníku tam měli sazbu za filtr pevných částic včetně práce a DPH 16.650,- Kč (shodná cena pro xsaru picasso, C3, C5, C8, ...) - ještě větší pálka, než jsem čekal a jsem dost rád, že se mě to zatím netýká!!!!! |
Autor: | javas [ čtv 05. lis 2009 8:37:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Tak včera jsem jel do Práglu a zase ta sviňa svítila. Budu muset k doktorovi... |
Autor: | javas [ pát 06. lis 2009 20:04:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Tak jsem byl dneska u doktora, EGR vyčištěn, chyba vymazána, zatím drží. Jel jsem přes Jičín, tak jsem se v Auto Vondrák ptal na cenu EGR a za materiál je těsně pod 10.000,-, s prací a diagnostikou tak 12.500,- Kč. V Semilech nabídli pouze za EGR 13.000,- Kč a to je rozdíl. |
Autor: | picasso [ ned 08. lis 2009 22:09:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Zdravím, zcela zbytečná práce a vyhazování peněz za opravu EGR. Jednoduše ho odpojte a máte to. Odpojuje se hadička podtlaku vedoucí do EGR ventilu. Tu vytáhnete u EGR a zaslepíte např. šroubkem vhodné velikosti. Mimochodem řešíte problém s EGR ventilem a já se vsadím že příčina je v selenoidu ovládání toho EGR ventilu. Jde v podstatě o cívku s jehlou, který propouští nebo uzavírá podtlak pro EGR. Na tom selenoidu je malá dírka pro přisávání vzduchu z atmosféry (je opatřena filtrem) a tam je ten problém. Asi ucpaný nebo může být i přidřený. Upozorňuji nevyhazujte zbytečně peníze za EGR, odpojte ho, nepoznáte nic a ani na STK při měření emisí. Asi tak. |
Autor: | Pavka [ pon 09. lis 2009 0:40:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300. |
Autor: | javas [ pon 09. lis 2009 8:30:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Pavka píše: Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300. Za 3300,- bych ho vyměnil, ale 3300,- stojí na 2.0 HDi, já bych si musel ještě 10.000,- a kousek připlatit |
Autor: | Pavka [ pon 09. lis 2009 21:23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Tak to se omlouvám bral jsem to opravdu na 2.0hdi. |
Autor: | javas [ pon 09. lis 2009 23:18:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Tak už zase svítí, mrcha jedna!!! Asi budu jezdit zase se zapnutou kontrolkou. V Citroenu říkali, že už má nárok po cca 200.000 km a že budou muset všichni. Že je to ale darda, co??? |
Autor: | Luky123 [ úte 10. lis 2009 18:49:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Pavka píše: Ahoj, také bych nespěchal na výměnu egr.Zkontroluj ten selenoid(ventil recirkulace výfukových plynů) odpoj hadičku co vede k egr,nastartuj zvedni trochu otáčky a na tom vývodu by měl být podtlak. Pkud podtlak není je včudu ten ventil a stojí 1300 výměnu zvládneš sám. No a ten egr stojí v Autobenex 3300. Tak to dopadlo, tak jak jsi psal, nakonec to byla takováhle "prkotina". Každopádně díky za příspěvky |
Autor: | javado [ stř 15. zář 2010 18:39:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Zdravím vespolek.Potřebuju konzultaci přátelé...Před dvěma týdny mi blikla na palubovce diagnostika motoru,ten zacukal,ale šlapal dál bez problémů a bez hlášky na displeji.O týden později jsem jel po dálnici,opět problikla kontrolka,motor zacukal a asi po deseti km se to rosvítilo trvale a motor zhasl a nešel vůbec nastartovat.Asi po půl hodině jsem normálně nastartoval ,nic nesvítilo ale jak se motor ohřál,tak to udělalo to samé.Na diagnostice to napsalo špatnou váhu vzduchu,tu jsem vyměnil.Zatím vše funguje,ale ještě jsem se s tím neodvážil někam dál aby se motor zahřál.Je možné,že špatná váha vzduchu úplně zastaví motor,nebo tam může být ještě něco jiného?Díky |
Autor: | mike26 [ čtv 16. zář 2010 9:44:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
Proč tady někdo nenapíše nějakou radu a mele nesmysli ti kluci co mají problém potřebují radu a ne nerozumné taraninky. |
Autor: | javado [ sob 18. zář 2010 8:57:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
tak teď se cítím trochu dotčen miku 26.Já mám taky problém.....včera mi auto zase přestalo jet po padesáti kilácích.Akorát mi ani už neblikla kontrolka diagnostiky,jen prostě zhasl motor.Takže váhou vzduchu to nebylo.Asi po hodině motor zase normálně šlapal a na krátké vzdálenosti jede bez problémů.Tak nevím co s tím.Hezký den všem. |
Autor: | javado [ čtv 23. zář 2010 19:06:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hláška palubního PC |
tak na diagnostice v citroenu zjistili malý tlak na čerpadle v nádrži.Dává 2.1bar.Jinak tam žádná jiná závada není.nevíte,zda je na tom čerpadle nějaké sítko,které bych mohl vyčistit?Na starém fóru jsem něco našel,ale tam bylo jiné čerpadlo.neměl jste to někdo už rozdělaný?Dík. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |