Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - FAP off




Právě je pát 16. lis 2018 2:05:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: FAP off
PříspěvekNapsal: pon 05. črc 2010 11:55:40 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:24:16
Příspěvky: 35
Kdyby mel nekdo zajem.
Delam to softwarove (jako fa fapoff.cz) bez nejakych zasahu do kabelu,snimacu...(samozrejme krome vykuchani FAP samotneho)
U auta s odstranenym FAP dochazi ke snizeni spotreby a zvyseni vykonu.
Emise splnene.

_________________
Chiptuning + FAPoff se zaměřením na PSA.Zbytek evropských značek po dohodě.
Více info ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: ned 03. říj 2010 13:03:50 
Offline

Registrován: sob 02. říj 2010 22:28:31
Příspěvky: 23
Emisie splnené ... tento text ma naštval ... resp . po prečítaní IDE O DRÍSTY
Čo myslíš , na čo ten FAP filter tam je ? Načo sa do výfukových plynov vstrekuje syntetická močovina ?
Nuž na to , aby pevné častice a NOx bolí redukovanej o 98 % ! To na motoroch emisnej Triedy EURO 4 a EURO 5. :o


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: ned 03. říj 2010 22:57:44 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:24:16
Příspěvky: 35
Ou.Pardon.Nejaky pan "chytry" :lol:
Co clovek to nazor.
NO COMMENT.Nechci se chlubit,ale byl jsem v roce 99 pri vyvoji FAPu a vim presne do tecky jak to funguje.Takze te muzu uklidnit-VIM JAK TO FUNGUJE.

D R I S T Y si nech pro sebe...

_________________
Chiptuning + FAPoff se zaměřením na PSA.Zbytek evropských značek po dohodě.
Více info ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 18. lis 2010 19:07:05 
Offline

Registrován: čtv 18. lis 2010 11:27:54
Příspěvky: 2
Čus já už jsme s filtrem problémy měl na C-Maxu, a když jsem to chtěl řešit tak na mě ve fordu vybalili cenu něco kolem 23.000kč a to mě docela položilo. Protože dát do auta, které jsem koupil za 193.000kč dalších 23.000 + práce a další věci s tím spojené se mi opravdu nechtělo, takže když jsem začal přemýšlet a hledat jiné řešení, tak jsme narazil na několik firem které to dokážou odstranit a upravit soft. Tak jsem nakonec vybral firmu fapoff, měli nejnižší cenu a ají jsem na forďáckým foru o té firmě četl že tam někdo už byl a že to opravdu dokážou. Filtr mě odstranili uplně v pohodě a teď má zase ten samej problem švagr na C5 tak asi zkusíme zase fapoff. Nemáte někdo zkušenost s Fapoff jak dělají citroeny??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 25. lis 2010 15:20:44 
Offline

Registrován: čtv 18. lis 2010 11:27:54
Příspěvky: 2
Zdarec, tak už jsme tu švagrovu C5 nechali pořešit od fapoff a musím říct že zatím je to ok auto jezdí, nic nesvítí. Vše funguje tak jak správně má. Takže můžu fapoff doporučit jak na C-Maxe tak i na C5. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: sob 27. lis 2010 21:40:59 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 574
Bydliště: Plzeň
Nechci hanit nikoho. ale jsem zvědav jak to bude za pár desítek tisíc s egrem a ostatníma čidlama.. jsem zvědavej. Napiš sem pak jak to postupovalo zda vše ok. Díky

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: pon 29. lis 2010 22:15:50 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 21:24:16
Příspěvky: 35
A co by se stim melo stat???

_________________
Chiptuning + FAPoff se zaměřením na PSA.Zbytek evropských značek po dohodě.
Více info ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 13:32:16 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 574
Bydliště: Plzeň
No mam známeho a tento také tak udělal, nakonec, odešel egr, a čidlo sání a já nevim co se mu začlo sr... proto bych chtěl zjistit zda je to i u tebe stejné nebo on měl smůlu. Řešil to neustále. ted mu motor při větších otáčkách v zátahu přepne do nouzového režimu. A právě že to začlo tímto odpojením fap.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 16:41:35 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:01:36
Příspěvky: 57
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)
Kluci, když už je tu tahle debata, mohli byste mi, prosím, rozšířit obzory? U těch oFAPovovaných motorů už se EGR recyklace neodehrává mezi sacím a výfukovým svodem? To se ty výfukové plyny sají až za FAPem? (naivně jsem se domníval, že FAP je jenom jakýsi keramický filtr hlídaný čidly proti zanesení a periodicky "vypalovaný", vložený do výfuku a dál že už jsou jen tlumiče...) Pokud by to tak ale opravdu bylo jak si myslím a FAP byl odstraněn vyzicky (vykucháním keramické voštiny) a vypnutím v ECU, pak by to na zanášení EGR ventilu a čidel v sání nemělo mít žádný vliv, ne-li pak, že by to mělo být i lepší, jelikož těm sazím ubyde na cestě do komína jedna překážka. Samozřejmě, že vypnout FAP a nechat tam ten filtr, který se díky vypnutí v ECU může vesele zanést a ani se o tom nikdo nedoví a spaliny se budou rázem cestou menšího odporu víc tlačit zpět přes EGR do sání, EGR ventil bude muset pro zavření překonávat mnohem větší tlak a spaliny budou dělat v sání zcela dle předpokladů paseku kupříkladu enormním zanášením čidel, ale to by snad asi nikdo nudělal, aby to vypnul bez fyzického vybrání střev... takže...jsem drobet zmaten. Zatím mi má zmatenost nevadí, žádný z mých takřka historických vozů tuto věc zaplaťpříroda implementovánu nemá, jen mne to zajímá z technického hlediska...

_________________
BX19D r.91 stavební, 2CV6 r.84 hrací


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 22:23:04 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 574
Bydliště: Plzeň
proto píšu toto. egr smozřejmě nenasává za fap ale před, jenže tento člověk nabízí pouze odpojení v ECU nebo spíše BSI nemýlim li se. A né mechanický zásah vymontováním.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 22:56:07 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:01:36
Příspěvky: 57
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)
01Míro01, já tomu inzerátu porozuměl tak, že to vynává, že nedělá žádné zásahy KROMĚ KUCHÁNÍ, tudíž že to kuchání je jediný jeho mechanický zásah. Proto mi to taky nebylo až tak jasné, navíc píše, že to dělá jako fapoff.czťáci, a ti to určitě vytloukají, koukal jsem se k nim na stránky, ať o tom něco vím, než se začnu vyptávat... Tož tak. Bez vyndání oné voštiny a bez toho v ECU zakázaného vypalování a profukování by to - alespoň dle mého selského rozumu - muselo zákonitě skončit tím přicpáním výfukové cesty, tlačením větší a větší části spalin přes EGR a po čase to musí přestat jet úplně, protože víceméně jediná cesta pro spaliny bude přes EGR do sání a jestli se nepletu, to pak patrně bude tomu motoru chybět kyslík, když většina toho, co nasaje, budou výfukové plyny. Jestli plantám nesmysly, tak mě kdosi opravte, prosím...

_________________
BX19D r.91 stavební, 2CV6 r.84 hrací


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 23:02:29 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 574
Bydliště: Plzeň
Myslim že to bereš dobře a logicky.. každopádně, nedělal bych ani jedno, kapalina k fapu se dá levně sehnat v peugeotu. a vypalování by mělo běžne fungovat při dlouhé stálé rychlosti jako dálnice nebo zapnutím přez diag. ale co jsem měl tu čest o tom slyšet tak motor řve jako kráva docela dlouho jen tak na místě.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: čtv 02. pro 2010 23:51:34 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:01:36
Příspěvky: 57
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)
Jojo, jeden známý říká: "Do husli, kere hraju, še nědupie". Což bych podepsal.
Takže pokud bych s tím zařízením neměl problémy, patrně bych ho taky nechal v klidu žít, úspora té oné kapaliny by mne určitě nepopoháněla k nějakým akcím typu "Lexia-fryčka-majzlík". Ale mohu-li odhadovat běh věcí budoucích, pořídím-li vozidlo FAPem vybavené, bude to zase už nějaká olítaná vrána, u které bude poměrně pravděpodobné, že ten filtr bude zralý na výměnu celý, ono vypalování už z principu věci nemůže být samospásné a stoprocentní. A pak ta varianta "všecko ven" příjde na přetřes a já...já díky povídání s Vámi, přátelé, budu připravenější... :D

_________________
BX19D r.91 stavební, 2CV6 r.84 hrací


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: stř 08. pro 2010 14:24:49 
Offline

Registrován: ned 24. říj 2010 8:53:27
Příspěvky: 59
Jsem objednanej na vykuchani a preprogramovani do FAPOFF.cz s C4 GP 1,6HDI. Vcera se mi objevila hlaska "Nizky stav aditiv" a doplnovat za 4t a do pul roku resit filtr samotnej se mi nechce. Radeji dam 5t a budu mit snad klid.
Kdyz by mel pak nekdo zajem, muzu dat reference.

_________________
Citroen GP 2007 1,6HDi man. Exclusive, navi, kůže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP off
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 11:09:09 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 574
Bydliště: Plzeň
Děláš si srandu že za to chce 5tis?? To je síla, v peugeotu kapalina nebo celá sada stojí něco kolem 1700Kč Hoši já bych do toho nešel, pak odpoj egr a máš kalsického kloktáka s řízeným vztřikováním.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz