Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Anti-reklama - Cerne ovce
Právě je pát 29. bře 2024 8:33:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Anti-reklama - Cerne ovce
PříspěvekNapsal: čtv 04. úno 2010 11:08:28 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Cerne Ovce - problem nove Xsary Picasso http://www.ceskatelevize.cz/program/cer ... :25-1.html


Na "nejen" moji emailovou reakci do zastoupeni Citroenu CR jsem dostal toto prohlaseni:

Citace:
V Praze dne 28. ledna 2010

Vážený pane,

velmi nás zaujal váš e-mail ze 23. ledna 2010, v němž reagujete na reportáž České televize v pořadu Černé ovce.

Je nám nesmírně líto, že tato záležitost zpochybnila kvalitu výrobků a služeb Citroënu, a proto si Vám dovolujeme vysvětlit, co se stalo.

Náš zákazník si stěžoval na hluk převodovky ve voze Xsara Picasso 1,6i, a to u převodovky vozu při stání nebo ve volnoběhu, a ne při jízdě. Proto navštívil prodejce, který mu vůz prodal, v servisu proběhla řádná kontrola, která neprokázala u převodovky žádné anomálie. Jeho vůz poté přezkoumal i technický delegát společnosti Citroën Česká republika (dovozce), který došel ke stejnému závěru. Zákazník s touto odpovědí nesouhlasil a obrátil se na televizi, která provedla vlastní šetření, včetně použití skryté kamery.
S tou televizní štáb navštívil jiného autorizovaného opravce (jiného než toho, u něhož zákazník vůz zakoupil) a nechal vůz zkontrolovat jen na chodníku před servisem. Pokud má servisní síť vydat k vozu náležité stanovisko, musí dodržovat přesně stanovené principy a pracovní metody: žádost o provedení prací, přijetí vozu, zjištění jeho vlastností, diagnostika techniků Citroënu… Dotazované osoby neměly podmínky nutné k analýze k dispozici („pravděpodobně došlo k lidskému selhání“). Spokojenost zákazníků a především kvalita služeb jsou pro Citroën prioritou. Věnujeme jim ve své síti prodejen a servisů velkou péči, a to cestou školení, zajištění patřičného vybavení, nové image, dostatečného počtu kvalifikovaných pracovníků a dodržování stanovených postupů a norem (3 osy: kvalifikace pracovníků, nástroje, postupy). V tomto případě jde o jeden konkrétní a zcela ojedinělý případ, kdy nebyly naše postupy a metody dodrženy.
Všichni přijímací technici autorizovaných servisů Citroën kromě toho absolvují školicí programy, kde získávají potřebné kompetence nutné ke stanovení správné diagnózy, provádění řádné údržby a oprav vozů naší značky. Celé síti je věnována v tomto směru pravidelná péče, naši zákazníci nám poskytují své názory prostřednictvím ankety spokojenosti a v celé české síti je dnes 80 % zákazníků zcela spokojených s našimi poprodejními službami.

Když se na nás ČT obrátila se žádostí o stanovisko společnosti Citroën Česká republika, rozhodli jsme se provést novou kontrolu vozu v autorizovaném servisu za přítomnosti našeho technického ředitele, které jsem se rovněž zúčastnila. Vůz byl tentokrát řádně přijat, byla vystavena objednávka a přijata reklamace zákazníka. Vůz byl otestován v dílně, zkontrolován na heveru a byla provedena dynamická zkouška.

Pan František Černý (technický ředitel Citroënu Česká republika) dospěl k závěru, že daná převodovka vydává pouze standardní zvuk, její běh je tichý a příjemný jak při jízdě ve městě, tak mimo město. U tohoto vozu nebyla zjištěna žádná anomálie. Všechny vozy, které prodáváme, musí splňovat přísné evropské normy a předpisy.

V každém případě chceme ještě upřesnit toto: reportáž byla zcela nekompletní, nedošlo k objektivní analýze toho, s čím se zákazník setkal. Zvuky nahrané přes mikrofon vedle kola, které jsou poté reprodukovány v televizi přes zesilovač a kameru, mohou snadno vyvolat dojem, že jsou velmi dramatické, i když tomu tak ve skutečnosti není. Všechny naše vozy musí splňovat náročné evropské normy a homologace, včetně měření hluku. Navíc, pokud jste pozorně reportáž sledoval, víte, že se žádné zvuky nenahrávaly uvnitř vozu, ale pouze venku.

Znalec citovaný v reportáži, který se k vozu vyjadřoval, je pouze znalec pro ekonomické otázky a ceny vozů, a není proto oprávněný dělat technické analýzy.

Záruka se nevztahuje na normální provozní zvuky vozu. Zákazník má nicméně na svůj vůz základní dvouletou záruční dobu (u této záruky uplynuly jen 4 měsíce), záruka zůstává pochopitelně v platnosti a pokud se s jeho vozem stane něco, na co se záruka vztahuje, vůz mu opravíme naprosto bez výhrad, jako to děláme u spousty jiných spokojených zákazníků. O tom jsme rovněž zákazníka na místě ujistili.

Věříme, že se nám tímto rozsáhlým vysvětlením podařilo alespoň zlepšit image značky Citroën ve vašich očích. Naší prioritou skutečně je spokojený zákazník, i když tato reportáž nebyla pro naši značku příznivá.

Bylo by nám potěšením předvést Vám naše výrobky, a to i v jízdě, abyste si mohl udělat sám svůj názor. Pokud budete mít zájem o předvedení našich modelů, neváhejte se obrátit přímo na mne.

Se srdečnými pozdravy,

Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika


Kazdy at si udela obrazek :evil:

PS: Z vlastni zkusenosti vam muzu rict, ze to rozhodne neni ojedinely pripad, bohuzel.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Anti-reklama - Cerne ovce
PříspěvekNapsal: čtv 04. úno 2010 12:13:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
Rozhodně to není ojedinělý případ, kdy televize kvůli sledovanosti upraví, překroutí, nebo jen zamlčí některé informace. Měl jsem podobnou zkušenost při své práci ve stavební firmě.

Víme tady všichni, že ne všechny servisy a jejich lidi jsou dokonalí, ale té reportáži v Černých ovcích byl také až tak moc nevěřil.
Moje zkušenosti s Citroënem v Poděbradech jsou zatím jen dobré.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Anti-reklama - Cerne ovce
PříspěvekNapsal: čtv 04. úno 2010 12:22:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
Rozmy píše:
Moje zkušenosti s Citroënem v Poděbradech jsou zatím jen dobré.

tak to si asi tak pred rokem nevidel reportaz z Obcanskeho Juda kde mel manik problemy s automatickou prevodovkou na C4 GP
a samozrejme ze to byl servis v Podebradech

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Anti-reklama - Cerne ovce
PříspěvekNapsal: čtv 04. úno 2010 15:08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
to jsem neviděl. Jak píšu, moje osobní zkušenosti zatím dobrý. Ale třeba změním názor, až budu opravdu něco potřebovat :)

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz