Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Citroen C4> přestavba na E85 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=6144 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 25. kvě 2012 21:01:14 ] |
Předmět příspěvku: | Citroen C4> přestavba na E85 |
Článků o používání E85 je tady již celkem dost, takže nebudu vysvětlovat co to je a jak to funguje. V tomhle článku představím montáž jednotky na prodloužení vstřiku díky které by auto nemělo vykazovat chudou směs a dokázat startovat na čisté palivo i v teplotách pod 10°C Jedná se o vůz Citroen C4 1,6i 16V jednoho zdejšího uživatele celková doba cca 90 minut, žáleží od šikovnosti a znalosti Jedná se o jednotku od firmy http://www.e85ka.cz tento typ montované jednotky je systém Plug&Play to znamená že kabely nastrkáte do konektorů a ty pak pospojujete do sebe. Jako první co musíte před přestavbou udělat je skontrolovat typ konektoru na vstřikách, podle toho objednáváte jednotku. Po doručení balíčku na Vás vykoukne pečlivě propracována krabička s kabely, konektory a návodem Podle zručnosti popřípadě atestaci na gynekologa nemusíte sundávat plastový kryt pod oknem, přesto i bez krytu tam je málo místa, navic za léta provozu jsou ty konektory tak zatuhlé že Vám to jen tak lehce nepůjde Pokud si nejste 100% jisti ze zde uvedené zapojení kabelů sedí i na Vašem motoru je vhodné to doměřit pomocí multimetru nebo bzučáku, ja si podle databáze elektrických schémat našel kabely kam vedou a jednoduše "prozvonil" jen je dobre mit ty konektory uz všechny vyndané aby to netahalo přes cívku vstřikovače > tim padem by to zvonilo všude Přistupujem pomalu k finální montáži, zbývá jen zastrkat kabely do správných pozic v dodaných konektorech Důležité > pečlivě kontrolujte kam co zapojujete piny se z konektoru dost špatně vyndávají pořadí kabelů z jednotky je jedno jen je důležité aby konektory na jednom kabelyu byly zapojené jen na jeden válec osobně sem umístění kabeláže navrhnul aby vedli co nejblíže původní i z důvodu poškození sálavým teplem od motoru nebo prodřením izolace o ostré hrany nakonec to dosahlo k baterii kde se přisšroubuje na kryt zbývá už jenom zapojit černý kabel zakončený očkem, jedná se o mínus, zbytek si to tahá přes kabely na vstřikách, červený kabel omotaný zelenou izolačkou se zapojovat nemusí slouží pouze při diagnostice jednotky přes USB bez nastartovaného motoru, posledním kabelem je teplotní čidlo které se má podle návodu přidělat na spodní hadici k chladiči, sice se mi to nezdá ale zatím je hozená na první hadici topení která byla po ruce ještě před samotnou montáží a natankování toho správného paliva je vhodné vyměnit nebo doplnit palivový filt protože zatím sem u žádné C4 filtr neviděl v návodu je popsáno že správná funkce jednotky je při nastartovaném motoru signalizována LED diodama uvnitř jednotky > takovou strobo show sem jeste nevidel a to bylo jen na volnobeh skušební jízda proběhla následovně > zezačáku se to projevovalo dobře ale pri skušební jizde vyskočila hláška "závada FAP" což mě celkem překvapila i pobavila ale nakonec to byla chyba emisního systému a začalo to házet do nouzáku pořád tvrdím ze jezdit bez jednotky je nejlepší řešení |
Autor: | JiRaY [ čtv 26. črc 2012 11:01:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen C4> přestavba na E85 |
Hmm,tak to je zajímavý a jak to nakonec dopadlo? Srovnalo se to,nebo ta jednotka způsobuje chybu pořád? A při provozu na E85 to hlásilo chybu i předtím než jste tam dali tu jednotku |
Autor: | Havlicek.Lukas [ čtv 26. črc 2012 17:44:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen C4> přestavba na E85 |
jednotka tam vydrzela asi 3 dny, kdyz nemohl v praci nastartovat nasranej ji vyskubal ven, nakonec zjistil ze to delal palivovy filtr, se uvnitr rozpadl a zablokoval vyvod je mozne ze to spusobovalo i ty predchozi problemy pred montazi jednotky to zadnou chybu nehlasilo jen se to pri studenem startu chvili dusilo |
Autor: | waldatom [ čtv 11. říj 2012 21:13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen C4> přestavba na E85 |
Zdravím všechny Citroeňáky. Jsem čerstvý majitel C3 Picassa 1,6 VTi a rád bych se zde zeptal na zdánlivou prkotinu.Nechci zakládat nové téma tak to píšu zde, taky proto, že mám v plánu přestavbu na E85. A to je kámen úrazu, protože nevím jestli má tenhle motor přímé vstřikování nebo ne. Přímé zatím předělat nejde a já se neustále setkávám s rozporuplnými názory a nikdo mi není schopný říct jak to je. Myslím si že má nepřímé a i z různých článků to vyplívá, ale chlápek v Citroenu mi tvrdil že má přímé, takže jsem nahlodanej a rád bych, aby mi někdo odpověděl jak to je. Díky pokud mi někdo odpoví |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |