Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Aditivum do FAp filtru 1,6 HDi 68 kw, r.v 2011




Právě je pon 15. říj 2018 22:38:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 08. úno 2017 20:28:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6513
Bydliště: Kolín
zalezi na modelu bud vak nebo doplneni

ale pocitej cca 3tis za aditivum + reset

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15. kvě 2017 11:07:46 
Offline

Registrován: pon 15. kvě 2017 11:01:03
Příspěvky: 1
Dobrý den,

omlouvám se předem za dotazy´na téma, které se tu asi už řešilo mnohokrát, Ale nemám bohužel čas to všechno procházet. Mám Berlingo r.v. 2011, 1,6HDi 68KW. Rozsvítila se mi kontrolka, že dochází aditivum. Aditivum mi mechanik doplnil (ne v servisu, ale člověk co to běžně dělá a věřím mu) Bohužel jsem ale někde musel nádržkou o něco zachytit a ona praskla. Všude na netu vidím ty vaky, ale já mám nádržku, takže otázka - seženu někde jen tu nádržku? Potřeboval bych do ní přelít aditivum z té původní, prasklé.
A pak dotaz ještě více laický - v nádržce žádný vak není? Aditivum je v ní "jen tak"? Po doplnění v nádržce "šplouchá".

Díky za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 14. bře 2018 16:54:00 
Offline

Registrován: sob 11. čer 2016 9:50:53
Příspěvky: 32
Bydliště: Chlumec n. C.
Tak pánové,
dnes jsem byl v Citroen servisu na výměnu vaku na Eolys, neboť mi před třemi dny, po natankovaní, začala svítit kontrolka a na displayi se objevila hláška "P filter add low level". Tzn. že mi dochází aditivum pro FAP. Auto najeto 140568 km, a celková cena byla 5780kc. Z toho 4100kc samotnej vak a zbytek práce, diagnostika a pomocnej materiál.

_________________
TomR

Berlingo Multispace
r.v. 2010 1.6HDI 80KW FAP
Velke auto, pro velkou rodinu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. bře 2018 1:01:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 56
Bydliště: Most
To je krásný že to vydrželo tak dlouho.

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2018 13:37:14 
Offline

Registrován: pát 18. bře 2011 23:29:42
Příspěvky: 105
Tak dnes se mi po natankování rozsvítila kontrolka oranžový trojuhelnik --- podle všeho hladina aditiva ...
mám dotazy ... kolik km tak mám na řešení problém... někde jsem slyšel, že 10-20 tisíc ... je to možné

A podle VIN jsem si našel že tam je vak, který se prodává za 4 tisíce. V něm je ADITIVUM EOLYS 176 viděl jsem, že se prodávají sady na naplnění 1 litr za +- 2 tisíce. a 3 litry za 3,5 tisíce.

Tuší někdo kolik je obsah toho vaku a mám jej zkoušet doplnit nebo koupit radeji ten vak.

Děkuji za rady.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. dub 2018 14:15:19 
Offline

Registrován: pát 18. bře 2011 23:29:42
Příspěvky: 105
Tak obsah by měl být 2,5 litru ... to bych musel koupit tu větší sadu ... to raději pujdu do celého vaku.

Jinak jsem auto kupoval z Nemecka s najetými 80 tisíci ... a ted mám 260 tisíc a doplňuji to poprvé takže minimálně jsem najel 180 tisíc ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 8:51:55 
Offline

Registrován: sob 11. čer 2016 9:50:53
Příspěvky: 32
Bydliště: Chlumec n. C.
Podívej se o pár řádků výše, teď jsem to akorát řešil.

_________________
TomR

Berlingo Multispace
r.v. 2010 1.6HDI 80KW FAP
Velke auto, pro velkou rodinu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. dub 2018 12:19:32 
Offline

Registrován: pát 18. bře 2011 23:29:42
Příspěvky: 105
Ajaj ... Tak kontrolka žlutý trojúhelník se mi rozsvítila po natankování .... nový vak 4100,- (na originál díly Kelly slevu nedá) výměna v podstatě za pár korun... Ale nikdo v okolí nemá originál diagnostiku na nastavení výměny vaku, takže do značkového servisu Peugeot. Tam mi za 1.200,- nastavili počítadlo aditiva na 2,1 kg. Ale žlutý troúhelník sviti dál. Že se jim to nedaří odstranit. (hlásilo to problém v okruhu uzavření palivové nádrže - ale to se vymazat podařilo !) Problém je prý někde jinde. A musím se objednat na 2 hodinovou kontrolu systému . A zanešení FAP filtru prý mám 11%. Ale že můžu být v klidu. Že mi, že že bych k vůli tomu nedojel nehrozí... Já tuším celkem velké výdaje :-( ale jezdit trvale s žlutým trojúhelníkem se mi nechce. Nějaký nápady k řešení (objednán jsem až za 10 dní) zlatý auta bez FAP :-) a bude hůř.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. dub 2018 17:41:10 
Offline

Registrován: sob 11. čer 2016 9:50:53
Příspěvky: 32
Bydliště: Chlumec n. C.
Jestli tě to uklidní, tak u mě byl také problém s následným vymazáním chyby. Ale nakonec to dobre dopadlo a trojúhelník nesvítí. Tak snad to nakonec bude dobre i u tebe. Pak napiš, jak to dopadlo.

_________________
TomR

Berlingo Multispace
r.v. 2010 1.6HDI 80KW FAP
Velke auto, pro velkou rodinu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. kvě 2018 9:06:13 
Offline

Registrován: pát 18. bře 2011 23:29:42
Příspěvky: 105
Tak tohle bychom snad měli :-) Prý udělali nucenou regeneraci FAP (po ní zanesení FAP 11%) nepomohlo. Tak nastavili jako vyměnu FAP ...nějaké počítadlo že je tam FAP po generálce nebo nový. A žlutý trojúhelník nesvítí. Vše se tváří že je to OK. Co nechápu: vak s aditivem byl po 260 tisícich nejen prázdný ale uplně zteřelý rozpadlý ... minimálně rok klidně i 3 ... prostě to nemohlo dostavat aditivum. Tak jsem se na to ptal a dostal takovou vyhýbavou odpověd, že to umí vypalovat u bez přidaného paliva s aditivem. Pokud to umí ... tak na co jsem tam cpal vak s aditivem za 4.200,- Kč (levněji to neseženete) + ty starosti s 2x diagnostikou ve značkovém servisu celkem můj odhad to vyšlo na 8 tisíc. ??
Moje doporučení ... přístě bych FAP a aditivum dal dělat tam kde na to mají originál diagnostiku, ( objel jsem asi 5 servisu všichni tvrdili není problém a po napíchnutí ... no tak tam my se s naší diagnostikou nedostam. To musíte Citroen nebo Peugeot. Ušetřil bych si čas i peníze ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. kvě 2018 9:42:35 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1082
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To neni pravda, ze to umi i bez. Bez to prave moc neumi a bude se jednak rychleji zanaset a nikdy se to poradne nevypali. Muze to pak zpusobit poskozeni FAPu - normalne pres nej zacnou jit saze. Jakou mas koncovku vyfuku zevnitr? Cernou? A nebo cistou?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. kvě 2018 9:55:34 
Offline

Registrován: sob 11. čer 2016 9:50:53
Příspěvky: 32
Bydliště: Chlumec n. C.
Tak já byl rovnou v autorizáku Citroen a až na uvedený problémek s vymazáním hlášky(což se nakonec stejně povedlo na druhej pokus), žádnej problém.S takovýhlema věcma, co vyžadujou řádnou diagnostiku, bych obětoval vždy pár korun navíc a jel rovnou do autorizáku, a ne k nějakýmu "Frantovi" do stodoly.

_________________
TomR

Berlingo Multispace
r.v. 2010 1.6HDI 80KW FAP
Velke auto, pro velkou rodinu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2018 0:30:01 
Offline

Registrován: pát 18. bře 2011 23:29:42
Příspěvky: 105
Honzo ... moc tomu tvému tvrzeni, nerozumím .... bude se filtr zanášet až z něj pujdou saze ven... To je tam nějaký bypass krerý přepustí bokem saze až se filtr zanese nad konkrétní uroveň (kolik?) .
Mám zanešení 11% což je prý normál
A koncovku výfuku mám černou jako opálenou suchou černou, ale nějak výrazně se o ni nezamažeš. žádný viditelný kouř mi z auta nejde ..(mám Euro 4)
Na starým berlingu 2 HDI byla koncovka jakoby zanesená černým mastným krémem. tohle je proti tomu úplně čisté
tak nevím komu věřit :-) zda servisu, že pokud jezdím vetšinou po dálnici tak se nevstřikuje palivo navic a regeneruje to bez paliva a nebo že až se filtr zanese tak jsou saze ven


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 09. kvě 2018 10:48:35 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1082
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ten karbid ve FAPu ti může prasknout ;) Pokud máš černou koncovku, tak už se stalo.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz