Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Špatný studený start
Právě je ned 28. dub 2024 19:23:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: pon 03. čer 2013 17:04:14 
Offline

Registrován: pon 03. čer 2013 16:52:19
Příspěvky: 6
Dobrý den.Mám berlingo 1.9D,rv. 99.Při studeném motoru nastartuju až tak na po 4,žhavičky jsou v pořádku.Pak když to chytne tak kousek popojedu a najednou motor ztratí výkon,plynový pedál nereaguje ale nechcípne to.To trvá pár vteřin a pak najednou vše ok.Když se motor ohřeje tak šlape jak má.Ví někdo co to může být.Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: pon 03. čer 2013 18:46:14 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 9:22:51
Příspěvky: 207
Jak je na tom naftovej filtr výš? Viděl bych to na přicpanej filtr .

_________________
Peugeot 807 2 hdi 100 kw šesti forf FAP

Bylo :Berlingo 2.0 Hdi r.v. 2000 malej stěhovák
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: pon 03. čer 2013 19:42:11 
Offline

Registrován: pon 03. čer 2013 16:52:19
Příspěvky: 6
Filtr jsem měnil když jsem auto kupoval což je 5 let.To si asi zaslouží výměnu.I když jem na něj koukal a žádný nečistoty jsem tam neviděl,teda okem vyditelný.Každopádně ho vyměnim a uvidim.Děkuji za radu:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: pon 03. čer 2013 20:37:21 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pokud máš dobré žhaviče a po zahřátí ti jde motor dobře (tj, palivem to asi nebude), viděl bych to na to, aby ti někde změřili tlaky ve válcích. Po té se uvidí co dál, mohl bys mít taky špatnou vůli na ventilech (Záleží kterou 1,9D máš. U 1868ccm se musí seřizovat podložkama, u 1905ccm nevím).

U palivového filtru záleží kolik najedeš. Já měni na xsaře po 35.000km a byl jen ve spodní části mírně do černa. Za to Picassa 1,6 Hdi jsem zrovna včera rozmlátil plastový obal starého filtru a byl černý jako bys jej vytáhl z komína. Nájezd těžko říct, přede mnou měl atu otec a jezdil s ním do autorizovaného servisu, já sám na něm najel asi 15.000km, ale podle stavu bych řekl, že se na to v servisu vysr... a byl tam tak 100.000km.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: čtv 06. čer 2013 20:46:36 
Offline

Registrován: pon 03. čer 2013 16:52:19
Příspěvky: 6
Tak jsem zjistil že mi jak se říká asi padá nafta,protože když ráno před startem napumpuju pumpičkou co je vedle filtru tak startuje v pohodě :P Už jen zjistit proč to dělá :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: čtv 12. pro 2013 12:23:31 
Offline

Registrován: čtv 12. pro 2013 12:02:58
Příspěvky: 4
Zdravím,jsem tu nový a mám teď úplně stejný problém. Přes noc mi asi spadne nafta a ráno pak musím napumpovat aby to chytlo. Mám motor 1868cm.r.v. 1999 - malá př.světla. Vyměnili mi v servisu: žhavící svíčky,palivový filtr,přepadové hadičky ze vstřikovačů a palivovou hadičku z filtru do vstřikovacího čerpadla. Je to stále stejné. Řekli mi v servisu že nevědí co s tím. Začalo mi to takhle zlobit ze dne na den. Můžete mi někdo zkusit poradit? I třeba jen nápad. Děkuji,Škuran.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: sob 14. pro 2013 16:20:43 
Offline

Registrován: sob 24. říj 2009 20:17:01
Příspěvky: 32
Bydliště: Spisska Nova Ves Slovensko
Zdarec, ano mas pravdu spaduje ti nafta, skus pozriet na privod ku vstrekom ci nahodou netecie ( nezamaka) z nich nafta a tiez z prepadovych hadiciek.
Ak to bude v poriatku tak odchadza cerpadlo.

_________________
Citroen Berlingo 1.6Hdi 66Kw r.v.2007
Citroen Berlingo 1.8i r.v.1999...-Predane
Simson S51 Elektronic B2-4
Simson S51 Enduro


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: sob 14. pro 2013 16:24:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7355
Bydliště: Kolín
jen takova uvaha, nemuze to delat i privodni potrubi k cerpadlu? balonek, hadicky ??

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: sob 14. pro 2013 16:53:05 
Offline

Registrován: čtv 12. pro 2013 12:02:58
Příspěvky: 4
Hadičku od filtru do vstř.čerpadla mi dali v pátek novou,předtím mi vyměnili přepadové hadičky a stejně jsem musel ráno zase dost napumpovat aby chytil. Když to chytí,tak potom jde jako švícary. Mám ještě podezření,jestli nezlobí tlakový ventil v čerpadle. U nákladů se tomu říká "kulička",co drží tlak nafty ve vstř.čerpadle. Nevím ale kde je . Mám vstřik.čerpadlo Lucas. V servisu citroen mi řekli,že prý mají nějaké odborníky v Praze a ti se případně radí i s Francouzema. Tak to v pondělí prý zkusí. Už mne to s....e a nemám zase tolik peněz abych koupil nové čerpadlo jen pro jistotu. Ach jo. Kdyby vás cokoli napadlo,prosím,napište.
Dík,Škuran.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: pon 16. pro 2013 20:54:54 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 9:22:51
Příspěvky: 207
Vyprdni se na citroen a zkus v okolí najít servis který se zabývá čerpadly. To čerpadlo nebude tak složitý pro starýho čerpadláře . Minimálně by ho mohl umět zkontrolovat a pokud to zapadá v čerpadle tak by to měl umět opravit . A když nebude vědět on tak bude vědět někdo z jeho kamarádů . V citroenu to neumí protože už je to pro ně staré auto.

_________________
Peugeot 807 2 hdi 100 kw šesti forf FAP

Bylo :Berlingo 2.0 Hdi r.v. 2000 malej stěhovák
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatný studený start
PříspěvekNapsal: úte 17. pro 2013 18:14:11 
Offline

Registrován: čtv 12. pro 2013 12:02:58
Příspěvky: 4
Zdravím vás,pánové. Tak jsem se dnes pustil do toho problému s padáním nafty. Vyndal jsem vložku filtru,odpojil přívodní hadičku nafty a tudy jsem drátkem pootevřel ventilek,tzv.kuličku. Vzal jsem čistič brzd,ten ,co je ve velkém spreji a celý vnitřek nádoby na filtr jsem vystříkal i s tím otevřeným ventilkem. Všechen bordel vytekl vstupem nafty-jak je na něj nasazená přívodní hadička na naftu. Musí se pořádně prostříkat ten ventilek aby ho to pořádně propláchlo. Dále jsem koupil za 20kč palivový filtr na naftu,ten,co se vkládá do hadice. Přívodní hadičku na naftu jsem přeřízl a vložil do ní ten filtr. Tím bych měl do budoucna zabránit opětovnému zanesení nečistot do kuličky. Jak mohli frantíci vymyslet to,že umístili tento zpětný ventilek před filtr?! :?: :?: Kdo má tento problém se špatným startováním - s padáním nafty,zkuste to také.
Hodně pohodových kilásků. Škuran.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz