Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - krásné velké auto, zkušenosti ??????
Právě je ned 24. lis 2024 11:43:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 02. pro 2009 17:35:16 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 18:35:33
Příspěvky: 16
ahoj ahoj chci se zeptat na c8 potřebuji větší autí a tohle se mi moc líbí, motory jsou vcelku jasný ale vše okolo , nějaké zkušenosti ? díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 22:25:28 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 18:35:33
Příspěvky: 16
tak jsem se tady nedopátral o tomto korábu nic 8-) tak jsem šel a jednoho koupil 2.2 16v :D, má tady někdo tohoto benzínka ??? ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2010 13:19:39 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ty máš 2,2 benzín? To se ti chci zeptat jak jseš spokojený? Našel jsem to auto tady v Plzni ale nikde jsem se nedočetl co to je za benzn? Co to je vlastně za motor? Děkuji

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 19:30:52 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 18:35:33
Příspěvky: 16
tady je něco o tom motoru ;) http://www.brnocar.cz/technika/22i.htm, zkušenosti jsou takové že 2.2 16v bezin je určitě k váze a velikosti auta asi to nejlepší pokud pominu V6 ,u nás se v síti citroen vůbec neprodával , je to celkem svižný motor sice teď mám problémek s hlaškami typu antipollution fault ,, catalitic converter fault,,francouzká klasika :cry: ale jinak spokojenost je to super stěhovák , určitě bych přivítal dalšího človíčka s touto motorizací :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 22:15:07 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Tak si kup katalizator, nebo to muže být ještě klapka. Tuhle hlášku řeš jinak dojedeš.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 09. dub 2010 21:36:15 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:34:29
Příspěvky: 23
Bydliště: Olomouc, Brno
Ahoj, muzu poprosit jeste o nejake postrehy, vaham mezi 2.2 a 3.0.
Trilitr znam z C5 (asi to bude asi ten stejny). V C5 mi prijde dost nevyrazny, na to ze je to sestivalec... V XM se mi zda o dost zivejsi. Taky mi vadi ten automat, skoda KU**A, ze to taky nedelali v manualu, to bych mel jasno.
Jede ten 2.2 aspon trochu? Nemyslim zavodeni, normalni provoz. Pravda, 3.0 ma pres 200 koni, ale taky ma o cca 150 liko navic, to je jako bych porad vozil 2 lidi.
Predem diky za odpovedi!
-wlasta-

P.S. kdyz uz jsme u toho, dalsim kandidatem je Chrysler Grand Voyager, muzete nekdo porovnavat?

_________________
EX - XM Break´93, 2.1 TD, bixenony
EX - XM 3.0 V6 24V ´00
C5 3.0 V6 ´02
C8 3.0 V6 ´04
608 44 90 91
v.masek/zavinac/gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 10. dub 2010 10:17:12 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:42:59
Příspěvky: 17
mé zkušnosti nejsou osobní, nýbrž takzvaně "příbuzenské" s C8 2,2 HDi. motor jakž takž na diesel ujde, ale ohužel to ostatní. Porucha se střída s poruchou a závada se závadou ať už vyloženě prkotiny jako : praskající zárovky ve světlech, střídavě nefungující boční posuvné dveře, zplašené pípání a blikáná kontrolek bez zjevné příčíni až po dosti drahé a náročné opravy: prasklá řemenice, ucpané turbo, blokující se zadní kola, prokluzující hyrd. měnič.
Vozidlo bylo zakoupeno jako nové ! Stojí na opravách značnou částku peněz.
Možné vysvětlení - smůla na daný kousek.Stojí za zvážení zda se opravdu tohle vyplatí a zda je člověk tohle schopen ufinancovat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. dub 2010 22:25:27 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 18:35:33
Příspěvky: 16
tak já už něco vím o té mé C8 2.2 16v , každopádně si myslím že je to asi pro tento tank ta odpovídající motorizace , motor sice není žádný drak ale zátah má ucházející ,třeba při předjíždění žádný problém , je pravda a to jsem vypozoroval zvlaště v zimních měsících že motor se musí v klidné jízdě zahřát pak je v pohodě myšleno tak že za studena nejede na plný výkon ale to je tak se vším když vylezu ven do mínus deseti taky se mi nechce hned běžet :D , jinak strašný mínus je udržba motoru jak rozvody a nebo výměna svíček no to je porod :cry: abych je vyměnil a nebo zkontroloval musím očestat půl auta stěrače plasty kolem okna no pakárna :shock: ale to jsou mouchy každe auti má svoje ,když pak naložím do C8 půl baráku se dvěma čluny a motory a nebo malou školku tak se těm mouchám můžu jen smát , mám tam navíc LPG tak si zatím mlaskám :D , jo a ten třílitr bude v C8 ještě větší mazec např. při rozvodech musí motor ven , jinak si vzpomínám když jsem si houpal v XMkách že kdosi třílitr přirovnával naročností k raketoplánu 8-) no nedovedu si představit když dojde k nějakým problémům s motorem to bude asi pořád venku , jelikož při zvednutí kapoty v C8 na vás zírají nálevky oleje vody serva a ostřikovačů jinak nic :lol: ale doporučuji je to super povoz obyvák stěhovák ideál na dovolenou :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29. srp 2010 22:31:39 
Offline

Registrován: ned 25. říj 2009 10:22:53
Příspěvky: 3
Mno C8 v třílitru - nejrychlejší autobus kterým sem jel.

Pravda, někteří pro to nemají pochopení a blikají tím blinkrem v levém pruhu ještě dlouho poté, kdy už je člověk s C8mou dávno doma na kafi..... :lol:

Jinak u třílitru v XMku vám nic co spadne do motoru nevypadne ven.

U třílitru v C8mě vám tam nic nespadne, protože nemá kudy. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. srp 2010 21:25:05 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
údajně je dobrej ten novej 2,2hdi co se dával myslim od roku 2007. s dvojitým turbem.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 9:08:12 
Offline

Registrován: ned 11. dub 2010 22:02:54
Příspěvky: 15
Mě už víc lidí říkalo že nejlepší volba je 2,0 HDI 100kw.

_________________
P 807 Exclusive 2.0HDI 100kW 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2010 12:37:40 
Offline

Registrován: čtv 23. zář 2010 12:23:53
Příspěvky: 3
Moje skusenosti s c8 2,2 hdi 2005 prve 3roky cca 120tkm spokojnost , bez poruchy, a potom sa to zacalo drbat. Turbo, vstrekovace, dvojhmota, spojka behom 1 roka. Toto je moje posledne hdi. Inak co sa tyka ostaneho v pohode, ziadny zazrak ale ani prepadak , vela miesta dobra variabilita ale tomu kto vymyslel zadne sedadla by som mu ich dal vybera kazdy den, tazke hovada.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 12. říj 2010 18:04:13 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
No mě kluk z citroena také řikal že ten silnější dvoulitr je udajně lepší než 2,2 cose týká servisu

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2011 11:46:53 
Offline

Registrován: pon 31. říj 2011 11:40:32
Příspěvky: 1
Mám 2.0 HDi 100kw, 2007, myslím, že tento motor sluší C8ce nejvíc (alespoň z nafty). Super auto, ale ta elektronika... Už od června se nemůžu zbavit problému, kdy my po rozjezdu začnou nekontrolovatelně stírat stěrače, už cca 10 000kč po servisech a nic (nové BSM, přehrávání softwaru, čidla apod.). Taky přehlídky chybových náhodných hlášek a kontrolková diskotéka, ale to vyřešilo nové BSM. Jinak nepřekonatelný prostor, pohodlí a dynamika. Na dlouhé cesty neznám pohodlnější fáro.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2011 16:11:53 
Offline

Registrován: ned 11. dub 2010 22:02:54
Příspěvky: 15
A nemáš dodělávané xenony? Ty prý mohou způsobit problémy se stěračema.

_________________
P 807 Exclusive 2.0HDI 100kW 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz