Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Crosser
Právě je čtv 28. bře 2024 16:05:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2012 23:07:09 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj Zdene,trochu odbočím,dával si tuto zimu něco do nafty proti zamrznutí? A jaký máš na to názor,pročetl jsem tu nějaké fora a nejsem z toho vůbec chytrý. Přece jen vodojemy potřebujou udržbu i v zimě a ty nastartovat musíš.A ten tvůj kolega s BMW něco přidává?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: čtv 31. kvě 2012 16:26:10 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, nedával a ani Gunther nedává nic, pokud vím. Leju tam Vervu a podle testů na netu takové mrazy u nás nehrozí na kolik ji oni mají, nebo tvrdí že mají. Ale fakticky vždy zatím natočil naprosto bez problémů. Na aditiva do nafty názor nemám. Protože mně to zatím startuje dobře, tak jsem se nestaral. Myslím si, že velký vliv má stav palivového filtru a eventuální kondenzáty v systému. Ale to je můj osobní názor. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pát 01. čer 2012 16:29:24 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,dík za info,mně taky vždy nastartoval bez problémů i když tuto zimu jsem z opatrnosti,že bych neodjel z bodu A do bodu B aditivum jednou použil,bylo pár dní přes -20C jinak jej nepoužívám,nevím,má-li to vliv na FAP. A máš už světla? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pát 01. čer 2012 21:02:34 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, světla už mám. Celkem to byla sranda co vzniklo po namontování. Mechanik vše řádně vyzkoušel vyvezl auto na dvůr. Já jsem přijel za chvíli potom a zaplatil převzal auto a nastartoval. Načež se panel s kontrolkami rozblikal jak diskotéka a oznámilo to poruchu naprosto všeho. :o Všichni okolo čučeli jak vyvorané myši. Takže meháno začal od začátku a zjistil, že soudruzi v Holandsku někde při nahrávání software udělali chybu. Musel vše nastavit úplně znovu a přitom našel i tu chybku hlášení intervalu servisu. K svému žalu musím znovu nastavit stanice na rádiu, protože vše se ztratilo. Zůstal pouze stav tachometru "47 119". Jinak vše od nuly. Jezdil jsem odpoledne ještě po povinnostech a světla se způsobně přepínala z ledek na xenony, když jsem vjel do tunelu obráceně když jsem vyjel ven. Už žádná diskotéka. Mechnik říkal, že nebylo potvrzené zajištění. Nevím co to znamená, ale již dlouho jsem přesvědčen, že elektronika a zejména počítače žíjí svým vlastním životem a když s námi chtějí vydrbat, tak to udělají kdykoliv se jim zachce. Než to chlapec dal dopořádku, pokecal jsem s technikama a ti mně tajně sdělili, že si asi japonci s frantíkama rozšlapali bábovečky a japonci balí montážní závod v Holandsku, kde se montovali C-Crossery, Pažouti 4007 a Outlandery a budou Outlandery pro Evropu vyrábět v Japonsku. Takže výroba našich krasavců prý skončila. Budeme mít exoty. No pokud bude dostatek dílů a to asi ano, karoserie je japonec, motory PSA, ty taky budou, podvozek taky japonec. No uvidíme co na tom bude pravdy. Světla vyfotím a pošlu, nebo vyvěsím. :D :D.. Cena za montáž byla 2896. A musí se demontovat přední nárazník. Podle normativu demontáž a montáž nárazníku 1,40 hod. Montáž a zapojení světel, povolení funkce a tyto opičárny 1,3 + 0,3 hod a to taky vyúčtovaly. Tedy cena je s DPH a protože auto mám na firmu, tak Kalousek DPH vrátí. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pát 01. čer 2012 22:37:41 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,netrpělivě vyhlížím jak ti to dopadlo a začnu od zadu,dnes jsem navštívil místní Citroen a skutečně budeme mít exoty a to zřejmě ojedinělé,mám stejné informace s výrobou c-crossera se v dohledné době nepočítá-spíš vůbec,takže naše vozy zůstanou stále moderní :-) dokud je nespolkne rez a jednou budou vystaveny na ukázku jako nádherní a požadovaní veteráni,zkrátka limitovaná série. :lol: Tak cenu světel jsem očekával vyšší,tedy pokud dobře rozumím celá ta akcička 2900+cena ledek.Jsi teda spokojen s přesností lícování nárazníku zpět? Aby mi někdo neřekl za 25 let,že veteránek byl kleplý a cena musí být nižší,tedy pod 2 mil :lol: Vrtal mi hlavou kabel USB který nemám nikde vyveden(ve výbavě není) a na youtube jsem viděl asiata jak rozebírá částečně přístrojovku okolo rádia a kabel někam napojuje,tak jsem to zkusil opatrně rozebrat a je to uplná hračka,možná si poklepeš na čelo co jsem to za..... :lol: ale rádio máš venku do 4 minut.Uvnitř je vše se znaky Mitsubishi,opravdu vše.Rozebral jsem i loketní opěru(zezadu) a našel tam vývod svazku 5 kábliků které jak odhaduji jsou buď napojení na cinče(video)viz návod strana 168 a nebo na usb připojení v loketní opěrce vedle vývodu 120v co mají Outlandery ve výbavě,pak jsem pokus(zatím) zastavil,jelikož elektrika je španělská vesnice.No,ale ke světlům,fungují tedy automaticky na základě světelného čidla a to mě zajímalo,takže gut.
Zkus to prosím tě nafotit i detailnější foto a vyvěsit,pokud by to nešlo,tak dej vědět.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 7:11:29 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Zdravím po ránu, pokud jde o lícování nárazníku vypadá to dobře. Žádné nestejné mezery, nebo něco křivě. Jen co dopiju kafe, tak klušu dolů a nafotím světla. Mladej přijel v noci a hned prohlížel a líbilo se mu to. Je to škoda, že zastavili výrobu. Oficiálně se prý tvrdí, že auto nemělo úspěch. To se mně nezdá, protože jsem je potkal v poslední době i Německu a to mně udivilo, protože němci francouze nemusí. V Chorvatsku jich jezdí docela dost. Když jsem ho koupil tak byl v Brně jeden mimo toho co stál v Carlingu. Teď jich po městě potkávám pět, které znám podle čísel a na silnicích taky jezdí. Pažoutů je méně, ale jsou. Bůh suď co si vyvedli, na začátku byla informace, že se jich nesmí vyrábět více než 30 tisíc, aby se nekonkurovalo Outlanderům. Možná tady je zakopaný pes. :shock:. Ještě k té ceně. Tak jak jsi udělal rekapitulaci 2900+1600. Vše. Ovládání světel jsem zapnul na "auto". Po vypnutí a vytažení klíčku ještě chvíli svítí a pak zhasnou. Asi 30 vteřin. Jak se zapne zapalování, rozsvítí se. Když vjedeš do tmy, tak naskočí normální světla asi za vteřinu, asi prodleva reakce čidla. Tak a jdu fotit. :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 9:05:19 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Takže pokus o vložení fotek. Tak jsou vyvěšené tady. http://profile.imageshack.us/user/zdenec/ Koukni a jestli budeš chtít ještě něco ozvi se. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 14:32:40 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak moc pěkná práce a autu to v rosvíceném stavu sluší,to jsou identické ledky co jsi je viděl na tom crosseru v servisu? A můžou se světla zapnout i na tvrdo?(xenony)
A jinak jsem tvé auto minimálně 3x už potkal podle spz i u nás v okruhu 15 km jich jezdí 5 ale majitele osobně neznám a v chorvatsku jsem je taky dost potkával a taky se šel podívat na jejich autosalon ve Splitu,ale :cry: celkově zklamání,auta seřazena jak na parkovišti a pod prachem, jeden ušmudlaný hlídač,který byl zároveň prodejce a možná i majitel,no prodej melounů by jim šel líp,smutný pohled.Sezona ve špičce tak asi hurá pronajímat haciendy :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 19:04:41 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, díky za pochvalu. Ano jsou ty samé, nevím jestli podle výrobce, ale podle rozměru a počtu diod. Měl jsem v ruce i ty celoplošné. Když to rozsvítili v prodejně, tak to byly širokoúhlé dálkáče. Naprosto brutálně svítily. Ale byly velmi dlouhé - 185 mm. To by už zasahovalo do poloviny té plné části mřížky. Určitě by to tam šlo dát, ale ta razance byla naprosto děsná :o :o :D ..Zapnout světla natvrdo samozřejmě jde a ledky poslušně zhasnou. Oni zhasínají už když se zapnou obrysovky. ;).. Ještě tento měsíc se chystám na Hvar, takže výměna oleje a asi předních brzd. Jestli je to tam udělaný jak to má Outlander, tak by měl tam být plíšek na drnčení, jakmile je 3 mm obložení :?:..Zatím žádné zvuky. Takže při výměně oleje se chlapci podívají, jak ty desky vypadají. V dílenské příručce mají popis, že jedna výměna desek a při druhé i kotouče. V žádném případě nestáčet. Silně nedoporučeno. :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pon 04. čer 2012 23:03:21 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,předpokládám že brzdové desky mají kontakty opotřebení a uvidím rozsvícenou kontrolku na přístrojovce.Myslím si,že to funguje takhle:brzdové destičky-originál z výroby mají takovou tvrdost, aby se opotřebovávaly vždy rychleji než kovové brzdové kotouče (ty možná vydrží dvoje desky-nevím) a při výměně destiček mechanik posoudí či změří měrkou zbývající sílu kotoučů.Na kotoučích od Citroen Jumper je vyražená minimální síla,která se nesmí pro bezpečný učinek překročit,alespoň takhle mi po vysvětlil mechanik který mi kotouče na dodávce měnil a předpokládám,že to bude tak i u crosee.Na dodávku jsem si koupil kotouče i desky od jedné značky právě kvůli ůměrné tvrdosti a u nových kotoučů byla taky vyražena minimální síla.Já při výměně destiček měním i kotouče jelikož stav kotoučů je vždy mírně vydrážkovaný vlivem skladby povrchu původní destičky a nová než se obtiskne do starého kotouče tak plný efekt brzdění chvíly trvá a destičky rychle ubydou.Tím nechci zpochybňovat pečlivost mechaniků tvého servisu je to jen má zkušenost.První výměna u Jumpera v 80tis km a u M.B. Sprinter každých 90tis km najeto 200tis km a to auta jsou naložena na max. a tahají naložené přivěsy.
No hlavně jde o bezpečné zabrždění. 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 6:59:21 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj po ránu, Jasně, vždy jde o to, aby člověk bezpečně zastavil. Dobré brzdy jsou lepší než dobrý motor. Pokud jde o výměnu kotoučů, tak nechávám to na rozhodnutí servisu. Pokud naznají, že je to potřeba tak neváhám a pokud se tváří nerozhodně, tak taky vyměnit. Už se na kraji kotouče dělá hranka. No zatím brzdí dobře, nebo já jsem si zvykl, ale ne zastaví vždy a poměrně ostře. Brzdy jsou dobře zpočítané. Mimochodem, taky vyrážíš za hranice všedních dnů? Já jak jsem psal na Hvar - Vrboska. :D :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2012 21:51:37 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,letos chorvatsko vynecháme,máme ho sjeté od Ninu po Makarskou asi na 15ti místech plus 1x Černou Horu (Budva) a všechny auta co jsem měl tak v posledních letech krásně svištěla po nových dálnicích--Crosser 2x,ale diskuse o dovolené jsou tak na soukromý e-mail vzhledem k tomuto foru :cry: Jelikož mi bude končit 2letá záruka,tak jsem na nájezdech sundal plastový kryt s pod motoru,abych se ujistil že nikde nic neslzí a vše dobře těsní a zjistil jsem mírné vzlínání mezi vanou oleje a blokem motoru,ale na zem nekape a vana je suchá,vypadá to staršího data.Technik tohle neobjeví jelikož olej se vypouští jen přes menší plastový kryt a není to vidět,jinak vše ok.Po neděli mám servis po 1roce tak uvidíme co na to technik a jaká bude cena hlavně vzduchového filtru a vůbec celé operace.Kdy na ten Hvar jedeš?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: čtv 07. čer 2012 6:30:07 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, vzduchový filtr, pokud jsem správně přečetl fakturu, stojí 1140,00 a práce 65,00. Pylový filtr 525,00 a práce 130,00. Tak to mám uvedené ve faktuře za prohlídku po 40 000 km. Celkem jsem platil za položky placené 4974,00. Pak jsou tam uvedené položky, které jsou součástí garance , různé kontroly podvozku a hnacích hřídelů rozvodovek atd. Prosím tě, mám dotázek. Když zvedneš kapotu, tak ve předu je upevněno sací potrubí takovým plastovým držákem, který je připevněn do plechu přední příčky dvěma šrouby s větší hlavou. Mně se tyto šrouby pravidelně povolují a jak se povolí, tak na volnoběh docela nepěkně drnčí. V servise vždy zapomenu jim říci, aby s tím něco udělali. Tedy, Tobě to drží dobře, nebo se to povoluje? Já to občas dotáhnu, ale asi budu muset natřít ty šrouby aspoň barvou, aby to drželo a nedrnčelo. :? Jinak bych rád odjel někdy koncem měsíce po 25-tém. :D Slunce voda a vypnutý telefon!!!!! :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: čtv 07. čer 2012 15:41:04 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak uchycení sání vzduchu mám na šroubech,ale plastových,tedy do otvoru přes plastový držák a následně otvor plech.příčky je zastrčen plastový řekněme váleček a v něm je závit a po zašroubování plastového šroubku se ve spod onoho válečku roztáhnou pacičky,celé je to sice volné,ale neklepe to.Mrkni ještě na začátek sácího oválného otvoru a ten se opírá o plechovou příčku,měl bys tam mít cosi jako molitan,aby se nedotýkal plast plechu a neklepal. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2012 10:53:02 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj na neděli, takže jsem vyšrouboval oba šrouby kapka tangitu a drží a neklepe se to už dva dny. Drnčení zmizelo. Ono to drčení nebylo nijak silné, ale bylo a já ho slyšel, což mně vadilo. Nemám rád takové pazvuky, i když nic důležitého nesignalizují. :D. Včera jsem jel z Orlických hor, ráno tam a odpoledne zpět, něco málo práce, a vyšla mně neuvěřitelná spotřeba 6,8!!! Tedy na počítači. Uvidím jak to bude při dotankování. Mám již od začátku dojem, že výpočet spotřeby je prováděn zvláštní metodikou. Vždy se mně objeví rozdíl mezi tím co ukazuje počítač a při dotankování. Vždy při dotankování je spotřeba nižší. :o.. Jak to tobě vychází?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz