Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nový majitel C6 2,7 HDI V6 exclusive




Právě je pát 20. dub 2018 10:27:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 27. říj 2013 11:45:16 
Offline

Registrován: sob 06. črc 2013 15:19:38
Příspěvky: 3
PORUCHY:

1.Pri vytoceni motora na mieste so zaradenym (P) asi 4200ot. mi vytiekla voda.
2.Palubny pc mi hovoril ze je nizka hladina FAP aditiva.
3.Cosi mi skripalo v PP kolese.
4.Kufor sa po otvoreni sam nezdvihol.
5.Uz 2x sa mi stalo ze po odomknuti dialkovym sa asi po 15 sekundach ked som sa ho nedotkol sam zamkol.
6.Sem tam nieco zavrzga niekde od motora a tlmicov ale ponejakom case to prestane.
7.Ked je motor studeny sa mi zdalo ze ma motor chvylu nepravidelny chod asi 1,5-2min.
8.Ked je zaradeny (P) v kopci a prepnem paku trebars na (R) alebo (D) tak s autom trochu sklbne.
9.Hudba nic moc.
10.Vzdy po nastartovani sa mi zapne automaticka klima.

PRECITAJTE SI DALEJ AKO SOM SA S TYM VYSPORIADAL.




1.Pri vytoceni motora na mieste so zaradenym (P) asi 4200ot. mi vytiekla voda. Bola prasknuta vodna skrinka (cena 65eur). Uz pred tym som si vsimol ze sa mi niekde stratilo 3/4 vody z nadrzky. Tak som dolial 1Ldestilky (samozrejme pri studenom motore) a na druhy den Bum! Nastastie nic vazne.
2.Palubny pc mi hovoril ze je nizka hladina FAP aditiva. Dolial som aditivum do plna (120eur)(mal tam ist nejaky EOLYS ale citroen ho nahradil INFINIUM 7995) a v citroene mi museli zapisat do PC v aute ze je doplnene. (10eur)
3.Cosi mi skripalo v PP kolese no bola to len volna zavlacka na konci naboja. Len som ju dobre prichytil.
4.Kufor sa po otvoreni sam nezdvihol tlmice ho nevladali vytlacit. Vymenil som tlmice kufra (22eur) boli to oni. Teraz je to super.
5.Uz 2x sa mi stalo ze po odomknuti dialkovym sa asi po 15 sekundach ked som sa ho nedotkol sam zamkol. Je tam totiz bezpecnostna poistka ktora auto uzavrie ak sa odomklo omylom (kluc vo vrecku) aby nedoslo ku kradezi.
6.Sem tam nieco zavrzga niekde od motora ale ponejakom case to prestane. Je to neaka guma na pruzeni. Nic vazne len esteticke. Vonku to nepocut len vo vnutri. Ale je to slabe.
7.Ked je motor studeny ja nan netlacim az kym sa nezohreje na prevadzkovu teplotu. No pri tom studenom po nastartovani sa mi zdalo ze ma motor chvylu nepravidelny chod asi 1,5-2min. ale len trosku. A ked je studeny motor je studena aj prevodovka pretoze ked idem tak prevodovka trochu mierne sklbka. Ked je motor teply tak uz sa to nerobi.
8.Ked je zaradeny (P) v kopci a prepnem paku trebars na (R) alebo (D) tak s autom trochu sklbne. Pre to treba ked stojite v kopci dat (N) stlacit gombik rucnej brzdy, pustit noznu brazdu aby si auto sadlo a ked to je treba dat (P). Potom to nerobi. Je to preto ze ked stojite v kopci tlaci na prevodovku vaha auta a ono ma co robyt aby vyradilo rychlost.
9.Hudba nic moc. No az pokial som to nevycital v nejakom fore ze tam niesu len prednastavene naladenia ako TECHNO, VOCAL ... treba pridat basy a vysky manulalne. Dva razy stlacte tlacitko "nota" a dostanete sa do manualneho modu. Hra to tam UZASNE. BOSE JE BOSE.
10.Vzdy po nastartovani sa mi zapne klima a auto fukanie takze si musim vybudovat reflex na vypnutie fukania a potom cez menu samotnej klimy. Na 607 som mal na klimu osobitne tlacitko a zapinal som ju len ked som chcel. Jazdim kratke trasy a nechcem aby sa mi tam robila plesen.

Dalej motorovy olej bol meneny pri 179.000km a mam napisanu dalsiu vymenu pri 200.000km. POZOR !!! Nedajte sa ochlacholit v predajniach autosuciastok ze tam ide tento olej ved to je ten isty akurat ma inu etiketu. Ma tam ist CASTROL SLX. je drahsi ale na obale sa docitare ze je specialne vyvynuty na redukciu spalin pre fap filtre. Rozmyslal som ze by som potom vymenil aj olej v prevodovke ale v citroene mi povedali ze pri tomto modeli je napln dozivotna som to neriesil a ani nebudem.
Inak mal som obavu ako je to s tymi bezramovymi dverami a spojlerom vzime? Totisto u nas je dost kruta zima a na 607me som v zime okna neotvaral lebo na nich bola vrstva ladu a na cO-ke sa tomu nevihnem. No motorcek vo dverach ktory ma na starosti potiahnutie okna po otvoreni dveri je na to prisposobeny. Ked je na okne lad okno nestiahne a dvere sa daju pohodlne otvorit aj tak. No lepsie je ich pred vstupom do auta oskrabat aspon 1cm aby mohlo klesnut. A takisto som sa bal kridla v zime ze ho skrabat predsa nebudem aby som neposkrabal lak no potom co s kridlom neposkodi sa ked pojdem rychlejsie a kufor bude potiahnuty ladom. Netreba mat obavu aj to je poistene a auto sa bez problemov vysporiada.

Netreba sa bat drahych nahradnych dielov. Tieto motory pouziva aj 5 dalsich modelov od citroenu aj peugeotu.
Inak som s nim VELMI spokojny. Je to immage-ovka ako sa patri. Vzdy sa tesim na jazdu na nom aj ked som vodic z povolania a volantu mam niekedy plne zuby no pri pohlade na C6 ma to vzdy prejde. Jazda na nom nieje jazda ale plavba zaoceanskym parnikom s ktoreho sa v pripade potreby stane razom Mig29. Na zvuk 6valca si este stale zvikam. Niekedy rozmyslam precoto ten automat toci do vysokych otacok pri kludnej jazde a pri pohlade na otackomer sa obadam ze mam len 1.500ot/min. Som stastny ze ju mam a urcite odporucam toto skvele auto. SKVELE AUTO, LOD, LIETDLO ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27. říj 2013 13:20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
KAMION píše:
. Rozmyslal som ze by som potom vymenil aj olej v prevodovke ale v citroene mi povedali ze pri tomto modeli je napln dozivotna som to neriesil a ani nebudem. ...


zaděláváš si na problémy ... přečti si toto:

http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=19&t=1556

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27. říj 2013 13:32:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6353
Bydliště: Kolín
k tomu znovu zamceni vozu, vzdyt tohle ma i blba C3 ono by mozna stacilo obcas si precist navod k obsluze nez se vztekat ze se jedna o zavadu

_________________
bejvávalo:Citroen C4 1,4i > Škoda Felicia 1,3 GLXi

současnost: Velké auto pro velké kluky a malé auto pro jejich ženušky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz